Drumpaul 17.01.2015 18:54:51 | |
---|
Kuka pilkkaa? Leikkimielistä kiusoittelua. Nimenomaan näin, turhaa olla aina niin vakavana. Puomilla tai ei, pääasia että soitto soi. |
kincy 17.01.2015 19:31:15 | |
---|
Joo kyllä minä niin mieleni nyt pahoitin ;) |
Kailis 18.01.2015 11:15:39 | |
---|
kincy: Joo kyllä minä niin mieleni nyt pahoitin ;) On nyt taas juu terapialle ja viinakuurille ja ties mille tarvis. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
kincy 18.01.2015 11:24:01 | |
---|
Kailis: On nyt taas juu terapialle ja viinakuurille ja ties mille tarvis. Arvelin kokeilla vähentää vähän viinasten nauttimista tänä vuonna. Meni viime vuonna vähän liian monta viikonloppua rabulin kourissa. Terapiaa en myönnä tarvitsevani. Jos vähän jotain asiaakin koskien rumpukamoja niin tällä hetkellä kaasuttaa 13"x9" tomi tilata rumpuihin. Siihen sitten vielä 18"x16" lattiatomi niin ois munakkaampi ja saattaisi jättää 10" vähemmälle huomiolle. |
Vallu-Veke 18.01.2015 11:53:43 | |
---|
Epämuusikko: Vastapainoista en tiedä mitään, en ymmärrä niiden funktiota. pyssyyhän nuo pitämättäki. Mä luulen, että vastapaino on myös värähdyksen vaimennin. Vrt. jalalliset kaukoputket, taljajouset, ,,,, Näissä tärinä on ei toivottua. Vastapaino on myös tehokas vakauttaja/värähdyksen vaimennin,.. Hevimetal-kautenani minulla oli käytössä aikalailla raskas ride, joka jäi värisemään pitkäksi aikaa ja heilutti jo koko huonetta, kun siihen löi. Ehkä sellaisiin voisi ajatella puomia vastapainolla. |
Vallu-Veke: Mä luulen, että vastapaino on myös värähdyksen vaimennin Ehkä se mullakin oli hätävarjelun liioittelua se vastapaino.Vanha teline on sen verran rimpula että ride puomin päässä heilui aika lailla. Saahan sen painon näppärästi irti ja sillä voi nakata tempossa pysymätöntä kitaristia....;) |
Duro 18.01.2015 20:57:09 | |
---|
Kaikenlaista tullut hommailtua: Tama Rhythm Watch Alesis Percpad Impression Traditional 14" HH, 16" CR, 18" CR ja 20" ride Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
tomboarmageddon 19.01.2015 06:42:11 | |
---|
Jaa kai se motiivi noissa vastapainoissa on se alasintyyppinen heavyride korkealla ja bassarin päällä. Laukussa painaa jos on tommosia kyllä. Musta ständien ulkonäöllä ei muuten mitään väliä, nehän on vaan telineitä. Himottas kyllä jotkut kukkakeppimallit ihan vaan pienen tilanvievyyden ja roudaamisen kannalta. Mikäs merkki teki niitä alumiinisia joskus?...ne kyllä oli muistaakseen aika tyyriitä. |
Duro 19.01.2015 09:12:02 | |
---|
tomboarmageddon: Mikäs merkki teki niitä alumiinisia joskus?...ne kyllä oli muistaakseen aika tyyriitä. Axis taisi olla. Tai ainakin oon nähny Axisin haikkatellinkejä, muita tellinkejä en niinkään. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
tomboarmageddon 19.01.2015 10:51:09 | |
---|
Duro: Axis taisi olla. Tai ainakin oon nähny Axisin haikkatellinkejä, muita tellinkejä en niinkään. Eiku tarkoitin vanhoja, mutta axiksellakinko? Suunnittelin joskus , että teettäsin kaverilla semmoset pätkistä ruuvattavat alumiiniset, mitkä on ittelle valmiiks oikeessa asennossa ja ei säädettävät ollenkaan, mitkä menis ihan pieneen kassiin ja kevyet... |
JanneO 19.01.2015 11:02:33 | |
---|
hollmi-5: Paskapuhetta ;) Cozy Powellilla oli 2x20"x26" -setti ja lasketaanko yhdessä puomistandit? Nolla! Cozylla oli tyyli hallussa. . http://s3.amazonaws.com/drumlessonscom/00-drummers/cozy-powell-9.jpg Ainakin kolme on tuolla, enemmänkin voi olla mutta kuva on sen verran huono ettei erotu :) Kyllä Cozylla alkoi tuossa 90-luvulla olemaan noita puomistandeja setissään... tiedä sitten että katosiko se tyyli sitten jossakin vaiheessa ;) Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
Duro 19.01.2015 11:14:27 | |
---|
tomboarmageddon: Eiku tarkoitin vanhoja, mutta axiksellakinko? Joo kyllä ne sivuillaankin mainostelee omia kevytmallin tellinkejään. Helvetin rumia ovat kyl. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici |
hollmi-5 19.01.2015 11:36:44 | |
---|
JanneO: http://s3.amazonaws.com/drumlessonscom/00-drummers/cozy-powell-9.jpg Ainakin kolme on tuolla, enemmänkin voi olla mutta kuva on sen verran huono ettei erotu :) Kyllä Cozylla alkoi tuossa 90-luvulla olemaan noita puomistandeja setissään... tiedä sitten että katosiko se tyyli sitten jossakin vaiheessa ;) Katosi siinä vaiheessa, kun Yamaha osti Cozyn rahalla ja sen jälkeen jossain vaiheessa piti laittaa settiin, mitä määrättiin ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 19.01.2015 11:38:43 (muokattu 20.01.2015 20:42:06) | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Otto 20.01.2015 14:50:31 | |
---|
*Yamaha Oak Custom Red Oak 12"x9" tomi *Yamaha Oak Custom Red Oak 14"x5.5" virveli *DW 8000B pedaali x 2 (toinen varalle/treenisettiin) |
Lasso 20.01.2015 15:00:51 | |
---|
Pienen ajan sisällä: Paiste 3000 20" Ride Paiste 3000 14" Heavy-hihat Evans B14HW 14" Heavyweight virppakalvo. Pellit loistokamaa, vaikkakin iäkkäitä ovat. Kalvo tuli tarpeeseen mun 14x8 virppaan, jota en tehdaskalvon kanssa (Evans g1) saanut mitenkään järkevästi soimaan. Tämä uusi kalvo toi uskomattoman määrän vielä lisää poweria virppaan ja leikkaa kivasti ylimääräistä sointia, jota orkkiskalvolla oli huomattavat määrät. "If you could reason with religious people, there would be no religious people" |
-Dr.DW- 20.01.2015 18:30:15 | |
---|
Rolandeihin hommasin jatkoksi Yamahan tomipädin, KD-85 mesh basarin ja sille uuden kalvon! Kyllä nyt kelpaa! Vielä se tuo koipikin antaa joskus myöten! Bombing for peace is just like fucking for virginity. |
arse 22.01.2015 08:12:47 | |
---|
JanneO: http://s3.amazonaws.com/drumlessonscom/00-drummers/cozy-powell-9.jpg Ainakin kolme on tuolla, enemmänkin voi olla mutta kuva on sen verran huono ettei erotu :) Kyllä Cozylla alkoi tuossa 90-luvulla olemaan noita puomistandeja setissään... tiedä sitten että katosiko se tyyli sitten jossakin vaiheessa ;) En ota kantaa puomi vs ei-puomi -aiheeseen, mutta näittekö pitkulatomien kiinnityksen tässä? Todella hieno! molemmat soittaa samaa mutta toinen enemmän oikein kun toinen... sisältä on kuitenkin sama..=I -Speedy |
markkuliini 22.01.2015 09:29:17 (muokattu 22.01.2015 18:04:08) | |
---|
14" Zildjian A-custom haitsut, ihan vaan testimielessä kun sopivasti sattui käytettynä hinnan ja sijainnin puolesta matkan varrelle. Edit: Ja ensitestin perusteella varsin jees... :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kimd 27.01.2015 22:32:13 | |
---|
Rollen cy13r ja samalla jojon jalkatekniikkaa Harrastelija harrastelija rumpali |