Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maalooppiko se siellä?
1
steelduck
17.01.2015 09:27:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitan tämän nyt tähän, kun kukaan ei näytä lukevan tuota pedalboard FAQ:ta:
 
Minulla on läjä efektejä laudassa ja kaikki saavat virtansa VoodooLabs Pedal Power 2:sta.

Ongelmaksi on nyt muodostunut Strymon Blue Sky, kun laitan sen efektilooppiin. Tällöin tulee tasaista hurinaa, kunnes nappaan efektiloopin pois päältä tai Blueskysta virtapiuhan irti.

Hurinaa ei tule jos Blue Sky on erillisellä omalla virtalähteellä loopissa tai jos laitan Blue Skyn muiden pedaalien seuraksi ennen vahvistinta.

Pitäisikö loopissa oleville olla oma virtalähde vai minkä hiton takia tuo hurisee?
 
madu
17.01.2015 09:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

El Capistan, Brigadier, blueSky, Lex, Ola, and Orbit, require a minimum of 250mA. You will need to use output 5 or 6 on your Pedal Power 2+. OB.1 requires 20mA, so you can use outlets 1 through 4. Make sure to use the Pedal Power 2+, the original Pedal Power 2 does not provide enough mA.
 
Tämä siis on Strymonin FAQ:sta
 
Elikkä ne 100mA lähdöt ei riitä vaan nuo vaatii enemmän virtaa ja pedalpower 2 plus tarjoilee 250mA vain kahdesta paikasta jotka on juuri nuo numero 5-6 outletit. Se ei plus mallinen pedal power 2 ei anna mistään outletistä 100mA enempää joten se ei Strymoneille käy.
 
steelduck
17.01.2015 10:04:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo... siis minulla on tuo PLUS malli ja Blue Sky on 250 lähdössä. Anteeksi viestin epätarkkuus.
 
madu
17.01.2015 10:16:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

steelduck: Joo... siis minulla on tuo PLUS malli ja Blue Sky on 250 lähdössä. Anteeksi viestin epätarkkuus.
 
OK, pitäisi kyllä sitten riittää hyvin. Sulla on varmasti ne pedal powerin dippiswitchit myös oikeissa asennoissa noissa 5-6 outleteissa eli normal asennossa, tosin eipä taitais ääntä kuulua jos toisin olisi niin strymon voisi olla romuna ;) Ja molemmat 250 lähdöt on testattu ja sama ongelma? Jos näin niin sitten pitäisi tsekata onko virtalähde ihan ok.
 
timppis
17.01.2015 14:23:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maalenkiltä tuo kuulostaa. Silloin kun kokeilit sitä erillisellä virtalähteellä, niin oliko pedaali kiinni laudassa, vai siitä irrotettuna? Ton VoodooLabsin lähdöt pitäisi tosiaan olla kaikki erillään toisistaan, eli sen ei pitäisi lenkkiä aiheuttaa. Mutta silloin kun loopissa oleva pedaali on fyysisesti kiinni laudassa, jos sen kuoren metalliosat tai tulevan/lähtevän plugin runko-osat tms. koskettaa mitä tahansa muuta johtavaa osaa laudassa, ko. pisteet tietysti yhdistyy ja seurauksena on maalenkki. Ootko tuota tarkastanut?
 
steelduck: Laitan tämän nyt tähän, kun kukaan ei näytä lukevan tuota pedalboard FAQ:ta:
 
Minulla on läjä efektejä laudassa ja kaikki saavat virtansa VoodooLabs Pedal Power 2:sta.

Ongelmaksi on nyt muodostunut Strymon Blue Sky, kun laitan sen efektilooppiin. Tällöin tulee tasaista hurinaa, kunnes nappaan efektiloopin pois päältä tai Blueskysta virtapiuhan irti.

Hurinaa ei tule jos Blue Sky on erillisellä omalla virtalähteellä loopissa tai jos laitan Blue Skyn muiden pedaalien seuraksi ennen vahvistinta.

Pitäisikö loopissa oleville olla oma virtalähde vai minkä hiton takia tuo hurisee?
 
steelduck
17.01.2015 14:39:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkistan nämä... kiitos.
 
Rämppy
17.01.2015 15:09:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo Styrmon kuinka lähellä virtalähdettä? Kokeile siirtää se pedaalilaudassa niin kauas virtalähteestä kyin mahdollista. Mulla voodoo1 aiheutti kauhean hurinan, kunnes siirsin sen kauemmas virtalähteestä.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «