Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5210 211 212 213 214343 344 345 346 347
sustain65
15.01.2015 21:49:57
Ei vaan näy torilla ikinä oikeasti kiinnostavaa laatusähkistä. Ja gas kuitenkin vaan yltyy, milloin minkäkinlaisten mielikuvien sivittämänä. No onneksi treenaminen on kuitenkin pysynyt tärkeimpänä juttuna, äsken taas tuli otettua uusi rokkirenkutus suurinpiirtein haltuun.
AngieRainbow
15.01.2015 21:52:21
Seuraavat kaasuttaa:
-Fender blackface Deluxe Reverb
-Fender blackface Princeton Reverb
-Fender brownface 6G3 Deluxe

Jos jollakulla on, niin laittakaa pikaviestiä. Vain vintage Fenderit kiinnostaa (ei re-issuet eikä boutique-vehkeet).
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
AngieRainbow
15.01.2015 23:27:11 (muokattu 15.01.2015 23:27:49)
Ossi: Hienoja värkkejä varmaan kaikki, mutta onko taas meneillään joku ja kukaties' jonkun buustaama trendi satsata ns. ainoisiin oikeisiin laitteisiin?

Sivujen historiassa Fender on pöllähtänyt esille enimmäkseen pelkästään kitaroiden osalta, vahvareista kukaan ei ole maininnut ennen viime aikoja juuri puolellakaan sanalla :)

Blackface Deluxe Reverb on noista ainoa, mitä en ole itse soittanut, joten myönnän sen tulevan omista mielikuvista ja nettikeskusteluista. Muuten gas:in kohteet perustuvat omiin kokemuksiin orkkiksista, boutique ja re-issue vahvistimista. Itselläni on uusin vahvistin vuodelta 1971. Muut kaksi sitten 60-luvun puolelta. On tullut aika montaa butiikkivehjettä ja reissueta soitettua ja näihin olen päätynyt.

Eipä ihan hirveästi kiinnosta, mitä m.netin sivujen historiassa on viime aikoina pöllähtänyt esille.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Ossi
15.01.2015 23:40:18

Eipä ihan hirveästi kiinnosta, mitä m.netin sivujen historiassa on viime aikoina pöllähtänyt esille.

OK. Toivevärkkien tarve on lähtöisin puhtaasti omista mieltymyksistä - hyvä niin :)
Lancelot
16.01.2015 11:13:16
Tommonen Strato ku AngieRainbow:lla, mutta vähemmän "auton perässä vedetty" -versio. Perkule ei ole vaan kovin halpa kaasutus..
Räbbänä
17.01.2015 19:22:34
Muistin viime vuoden puolella törmänneeni Hotonen Nano-sarjan pikkunuppeihin. Pikaisesti kahlasin parit demot läpi ja lyhyen pohdinnan jälkeen Purpple Windistä pitikin nakata ostoilmoitusta torille. Eihän nuo uutenakaan hirmuisen hintaisia ole, mutta säästöä joka penni. Kaappikin pitäisi tosin jostain keksiä. Hotonen oma kurkkupurkki tuo mieleen lähinnä taskumarsut, joten jos vaikka jotain opiskelijabudjettiin sopivaa 1x12" lähtisi nupille kaveriksi katselemaan.
↑↑↓↓←→←→BA
Kunnallisjäte
17.01.2015 20:37:56

Tämä kaasuttaa:
http://www.customsounds.fi/koch-dummy-box-studio-pa.html

Onko nyt niin, että tämän voisin kytkeä tietokoneen äänikorttiin ja soitella sitten kuulokkeilla kotona omalla nupilla ilman kaappia?
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Shredator
17.01.2015 20:41:19

Räbbänä: Muistin viime vuoden puolella törmänneeni Hotonen Nano-sarjan pikkunuppeihin. Pikaisesti kahlasin parit demot läpi ja lyhyen pohdinnan jälkeen Purpple Windistä pitikin nakata ostoilmoitusta torille. Eihän nuo uutenakaan hirmuisen hintaisia ole, mutta säästöä joka penni. Kaappikin pitäisi tosin jostain keksiä. Hotonen oma kurkkupurkki tuo mieleen lähinnä taskumarsut, joten jos vaikka jotain opiskelijabudjettiin sopivaa 1x12" lähtisi nupille kaveriksi katselemaan.

En usko että tuota kannattaa paljoa käytettynä etsiä, ellet kotipaikkakunnalta meinaa löytää. Meinaan että postien yms. säädön jälkeen hinta uuteen ei varmaan jää paria kymppiä kummemmaksi.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Räbbänä
18.01.2015 00:36:13
Shredator: En usko että tuota kannattaa paljoa käytettynä etsiä, ellet kotipaikkakunnalta meinaa löytää. Meinaan että postien yms. säädön jälkeen hinta uuteen ei varmaan jää paria kymppiä kummemmaksi.

Olis siellä nytkin AC30 pohjautuvaa Hotonea 50 eurolla. Jonkun 50-60e moisesta nyt posteineen maksaa, kun kotimaan halvin pulju myy alta satkun.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=953009
↑↑↓↓←→←→BA
jpaa
18.01.2015 15:07:32 (muokattu 18.01.2015 15:10:09)
Pitää saada jotain. Uus kitara tai nuppi, mikä? Jotain uutta mulle nyt.. Ahdistaa! Suhrin Riot spedu olis ensiapua mutta kukaan ei halua mulle myyvä.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
Gabe
18.01.2015 15:14:59
Jaa`a, eipä taida olla muljuttimet minun juttu. Deja Vibe torille ja tilalle vaikka lisää fuzzia tai ehkä OD. Tuli vähän taas sellainen fiilis että tokkopa kasaan mitään lautaakaan. Bluetonen oma boosti toimii tosi hyvin ja suuri ajasta tulee soiteltua ihan ilman mitään efektejä tai fuzzin kanssa.
Sarko
18.01.2015 15:19:48
Muljuttimet taas kiinnostavat entistä enemmän, viime viikolla pirttiin tuli MXR Micro Flanger ja ainakin phaser pitäis saara vielä. Vaihtoehdot olen rajannut seuraavanlaisesti: MXR:ltä joko Phase 45 tai script Phase 90. DOD:lta taas Phasor 201 ja Electro-Harmonixilta jenkki-Small Stone. Villinä korttina vois harkita Boss PH-2:sta.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Lancelot
18.01.2015 15:32:31
Sarko: Muljuttimet taas kiinnostavat entistä enemmän, viime viikolla pirttiin tuli MXR Micro Flanger ja ainakin phaser pitäis saara vielä. Vaihtoehdot olen rajannut seuraavanlaisesti: MXR:ltä joko Phase 45 tai script Phase 90. DOD:lta taas Phasor 201 ja Electro-Harmonixilta jenkki-Small Stone. Villinä korttina vois harkita Boss PH-2:sta.

Tsekkaas Jam Pedalsin Ripple. Sehän on aikalailla kuin 45:n muutamin parannuksin.
Shredator
18.01.2015 15:36:34

Sarko: Muljuttimet taas kiinnostavat entistä enemmän, viime viikolla pirttiin tuli MXR Micro Flanger ja ainakin phaser pitäis saara vielä. Vaihtoehdot olen rajannut seuraavanlaisesti: MXR:ltä joko Phase 45 tai script Phase 90. DOD:lta taas Phasor 201 ja Electro-Harmonixilta jenkki-Small Stone. Villinä korttina vois harkita Boss PH-2:sta.

Entäs Mad Proffan phaseri? Ainakin itselle toimi paremmin kuin nuo mainitsemasi.
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Sarko
18.01.2015 15:38:18 (muokattu 18.01.2015 15:38:52)
Lancelot: Tsekkaas Jam Pedalsin Ripple. Sehän on aikalailla kuin 45:n muutamin parannuksin.

Hyvän kuuloinen mut menee kyllä hintahaarukani ohitse melko komeasti. En usko että käytettynä täällä päin liikkuisi usein?
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Sarko
18.01.2015 15:39:37
Shredator: Entäs Mad Proffan phaseri? Ainakin itselle toimi paremmin kuin nuo mainitsemasi.

Tää vois olla jo realistisempi, voi olla että käytettyjen markkinoilla ois liikkeellä silloin tällöin. Pitääpä kuunnella näytteet.
jpaa
18.01.2015 23:40:39
jpaa: Pitää saada jotain. Uus kitara tai nuppi, mikä? Jotain uutta mulle nyt.. Ahdistaa! Suhrin Riot spedu olis ensiapua mutta kukaan ei halua mulle myyvä.

Noniin. Näinhän se sunnuntai sitten päättyi. Suhr Badger 30 nupista tehtiin kaupat justiinsa. On tämä katala tauti.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
Gabe
18.01.2015 23:46:00

Sinä tarvitset kunnon UniViben, tuon muljuttajien kuninkaan. ;)
Sarko
19.01.2015 01:01:21
Gabe: Sinä tarvitset kunnon UniViben, tuon muljuttajien kuninkaan. ;)

Heh, kiitos tarjouksesta mut ehkä pikkasen liian vintage-henkinen omiin tarpeisiin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)