Keke Urlaub 25.05.2004 13:52:45 | |
---|
Tulipa mieleen, jos tuollaisen suhteellisen hyvän putkiradion kunnostaisi ja laittaisi vaffariksi, niin lähteekö siitä siis suunnilleen johonkin pikku putkifenkkuun verrattavat soundit? Tietysti säröihin joutuu varmaan käyttämään jotain tube screameria tai muuta polkusta. Q: "Well what do you think about the synthesizer?"
Les Paul: "I think it's like an airline dinner." |
Hannu H. 25.05.2004 13:53:25 | |
---|
Paljos tuosta ad30 nupista joutuu suomessa pulittamaan? Kellään tietoa? "May the tone be with you" |
Niskamies 25.05.2004 15:02:40 | |
---|
Mistä löydät 30 vuotta vanhan SG:n alle tonnilla? Kertoisitko minulle, noin vanhoja SG:tä ei todellakaan liiku hirveästi ja ei varmasti tuolla hinnalla. Ei 30 vuotta vanhaa sg:tä tonnilla, mutta kyllä tonnilla uudempi pitäisi löytyä. Tolla uuden hinnalla, 1400 euroa, löytyy varmasti jo vaikka mitä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Joees 25.05.2004 15:04:37 | |
---|
Mielenkiintoista sinänsä. Porukka käy jauhamaan tyypin palkoista kun pitäisi jauhaa soittimista ja vahvistimista. Tosiaan, älä sitä stratoa pois myy ellet ole 120% varma ettet tee sillä mitään. Mä en kyllä muista yhtään mitä tuolla aikaisemmin jauhettiin joten hiljenen ajoissa. Groooove is in heart! |
Kossu 25.05.2004 15:21:18 | |
---|
Siis orangen 15 wattinen tulis kotiin. Delta Blues on treeniksellä. 2 kitaraa ois tosiaan hyvä olla. Ja tuosta stratosta tykkään tosissaan. Lankomies meni kanssa kaupaan ostamaan kotikäyttöön Orangen 15 wattista ja käveli kaupasta kotiin 10 Wattisen Tech 21:n kanssa. Vannomatta paras. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Sammakko 25.05.2004 15:43:11 (muokattu 25.05.2004 15:44:42) | |
---|
Lankomies meni kanssa kaupaan ostamaan kotikäyttöön Orangen 15 wattista ja käveli kaupasta kotiin 10 Wattisen Tech 21:n kanssa. Niinkuin jo aikasemmin sanoin niin meillä saa kotona soittaa kovaa ja tuon pitäisi toimia myös bändikäytössä ja pienillä ja mikittäen isoilla keikoilla. Tulevaisuutta vartenhan minä kamoja kerään. Nyt kun olen kesätöissä ja asun kotona niin on varaa (siis porukat ei maksa mitään mutta ei mene rahaa asumiseen) mutta tuskin tulee koskaan myöhemmin olemaan varaa. E: Mitenköhän orange toimii stratocasterin kanssa? paljon tuo maksaa suomessa? http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=a4483b12a4ea1b59d48971e383f3a5d5 Kitaraa tuskin mistään tilaan. Kun esim tuo äsgee on kitarapajalla saman hintainen. |
askomiko 25.05.2004 16:32:41 | |
---|
E: Mitenköhän orange toimii stratocasterin kanssa?
Helkkää. Tehojarru on aika oleellinen peli Orangen kanssa, niin saa hyvää rokkiräkää sietovoluumeilla. |
Michi 25.05.2004 16:46:16 | |
---|
Ei 30 vuotta vanhaa sg:tä tonnilla, mutta kyllä tonnilla uudempi pitäisi löytyä. Tolla uuden hinnalla, 1400 euroa, löytyy varmasti jo vaikka mitä. '66 SG löyty 850€. Ja vittu ei mulle vaan meidän toiselle kitaristille. Vittu. Niin sanon minä. Ihan kohtuu soiva peli. -Up The Irons!- |
Pääsin viimekesänä loistohommaan ja tein työt niin hyvin niin pääsin uudestaan. Olin kahdesti uutisissakin työni puolesta. Murtovaras? SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Sammakko 26.05.2004 12:48:52 | |
---|
Murtovaras? Luonnonsuojelupuolella valtiolla. Ihan duunarihommaa. |
RG 26.05.2004 13:43:19 | |
---|
Ei paljoo kannata ostaa tota SG:tä Thomannilta kun ihan Kitarapajallakin ovh on 1490eur samanlaiselle kepille. Varmaan saa tingattuu ja hintaa sisältyy kaikki säädöt yms. mitä haluat kitaraa ostettaessa. Ei tarvii tapella toimitusaikojen eikä takuuasioiden kanssa jos jotain häikkää tulee. Älkää hyvät ihmiset ostako kitaroita kokeilematta. Ps. Toi Kitarapajalla oleva SG Standard on hyvä yksilö. Pidin siitä ja ostaisin jos ois rahaa. Ei mulla muuta. |
Mursuviiksi 26.05.2004 14:37:59 | |
---|
Tosiaan, älä sitä stratoa pois myy ellet ole 120% varma ettet tee sillä mitään. Saman neuvon antaisin minäkin. Kaikki kitarat mitä on tullut omistettua ja myytyä (lukuunottamatta ensimmäistä kitaran irvikuvaa) olisivat olleet todella tarpeellisia nyt jälkeenpäin, eli kaikki kaupat kaduttavat pirusti! Kannattaa pitää monia erilaisia kitaroita jos siihen suinkin on vain mahdollisuutta, sillä tilanteet muuttuvat niin yllättäen samalla myös soittopelien tarve... (tämä viesti on henkilökohtaisiin kokemuksiin pohjautuva, eikä tarkoituksenani ole yleistää sen sisältöä jokaiseen tapauksen päteväksi!) ...ja rokki soi! |