Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kingi
1 2
jazzmies
10.01.2015 20:06:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on kovaa kamaa, UUH!
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
blaekie
10.01.2015 21:19:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin on (ilman sarkasmia). Melkein kybällä parodioidaan "talent" - hahmoja, ja vähän muitakin. Hannu Pakarainen, ja Tsiisus Nieminen toimii varsin hyvin
Tosin tämä ohjelma (ja porukka) on sen verran putous orientoitunut, että se syönee suosiota.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Prophet
10.01.2015 22:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuota katsella saattaa.
 
HaloOfFlies
10.01.2015 22:56:37 (muokattu 10.01.2015 23:05:32)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirviniemi talloi Suomen lipun ja Karjalalippikset raivostuivat (vaikkei se kyllä oikea Suomen lippu ollutkaan). Seuraavaksi samaa temppua voitaisiin kokeilla vaikka Saudi-Arabian lipulla.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
blaekie
10.01.2015 23:27:38 (muokattu 10.01.2015 23:27:57)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies:....Karjalalippikset raivostuivat ... . , täh ? mulla ei ole karjalalippistä ;-)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
HaloOfFlies
10.01.2015 23:30:20 (muokattu 10.01.2015 23:42:43)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: , täh ? mulla ei ole karjalalippistä ;-)
 
Joitakin Facebookista poimittuja kommentteja:
 
"Lipun häpäisiä!"
*ÄLÄ LEIKI SUOMEN LIPUN KANSSA!"
"Suomen lippua EI TALLOTA!"
"Koskaan ei Suomen lippua SAA HÄVÄISTÄ!"
"Hannu Pakarainen raiskasi ja häpäisi Suomen lipun!"
 
Kansa on puhunut. Kyllä nyt Akun suosio kansan silmissä romahti.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
blaekie
10.01.2015 23:37:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps : Onneks mä en ole Facebookissa !
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Vihapiirakka
11.01.2015 01:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Hirviniemi talloi Suomen lipun ja Karjalalippikset raivostuivat (vaikkei se kyllä oikea Suomen lippu ollutkaan). Seuraavaksi samaa temppua voitaisiin kokeilla vaikka Saudi-Arabian lipulla.
 
Siellä ne EHK:t nyt olutpäissään pohtii keskenään miten lynkkaavat Hirviniemen.
 
"Hieno juttu, ettet juuri sinä ole raiskannut ketään. Se ei silti lohduta niitä, jotka joku muu on raiskannut."
Rocco_Longfella
12.01.2015 10:54:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Jos tulee kadulla vastaan, nii..."
 
Katsomatta paskaa.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bonham
12.01.2015 11:04:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rocco_Longfella: "Jos tulee kadulla vastaan, nii..."
 
Katsomatta paskaa.

 
Noo... katsoin sentään vartin. Venytetty hassu hahmo... on se kivaa, että toisilla on noin paljon töitä. Siihen se kiva sitten jääkin.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tympee Huttunen
12.01.2015 12:01:59 (muokattu 12.01.2015 12:05:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä oli kyllä ihan kamala. Puolitoista tuntia primetime aikaa näyttelijöillä, jotka ovat tällä hetkellä joka toisessa kotimaisessa sarjassa ja elokuvassa. Vähemmästäkin naama kuluu ja kun soppaan yhdistetään täysin ideakuiva huumori ja "hassut" esitykset voi epäillä pientä taukoa tälläiseen toimintamalliin. Ihmettelen koko lippukohua - en millään usko, että moni on jaksanut niin pitkälle katsoa.
 
Röntgen-Jeesus
12.01.2015 12:57:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Tämä oli kyllä ihan kamala. Puolitoista tuntia primetime aikaa näyttelijöillä, jotka ovat tällä hetkellä joka toisessa kotimaisessa sarjassa ja elokuvassa. Vähemmästäkin naama kuluu ja kun soppaan yhdistetään täysin ideakuiva huumori ja "hassut" esitykset voi epäillä pientä taukoa tälläiseen toimintamalliin. Ihmettelen koko lippukohua - en millään usko, että moni on jaksanut niin pitkälle katsoa.
 
Juurikin näin. Noh nyt kun nämä naamat kulutetaan loppuun niin toivotttavasti ei enää tämän elämän aikana tarvi katella näitä pellejä televisiossa.
 
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
aivokuolio
12.01.2015 13:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta oli se parisekunttinen kun Nieminen nylkytti Holman jalkaa lopussa ja Nicki Minajin perse. Laulunumerot oli Putouksessa aina vähän semmonen pakollinen paha ja tää oli semmonen puolentoista tunnin mitaan venytettynä. Ei oikei lähteny.
PsychedelicWarlord
12.01.2015 13:51:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuo toimi paremmin kuin Putous kun se ällöttävä improvisointikohkaus on jätetty pois. Laulunumerot tosiaan heikko kohta ja hieman ihmettelen miten tätä saadaan venytettyä noin monelle viikolle.
 
Toi suomenlippu-kohu nyt on ihan naurettava ,mutta enpä ole kyllä isänmaallinen ihminenkään eikä varsinkaan tämä nykyinen leijonakoru-kiitos-paita-isänmaallisuus kolahda ollenkaan joten ehkä ei silleen sattunu sydämeen.
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Wradlin
12.01.2015 15:30:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras kotimainen laulukilpailu sitten ensimmäisen Idolsin.
 
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Prophet
27.02.2018 19:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maaliskuussa alkaa.
 
https://www.mtv.fi/kingi
 
jyrivaan
27.02.2018 23:17:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Maaliskuussa alkaa.
 
https://www.mtv.fi/kingi

 
Olin jo varautunut, että olis Niemiset ja Hirviniemet mukana, mutta hyvä näin. On muitakin tällä kertaa kuin Putous-kasvoja mukana. Näyttelijäntaitoja väheksymättä, mutta kasvot jo pahasti kuluneet.
 
Prophet
08.05.2018 19:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nipa Caicu voitti Kingin.
 
https://www.youtube.com/watch?v=lX3-2k8PyVM
 
https://www.youtube.com/watch?v=J0RHCWs-UdA
 
https://www.youtube.com/watch?v=t9hLXToQfQ0
 
Jeszse
08.05.2018 19:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sunnuntaina hetki katottua.
 
Ei helevetti minkämoista pasketta.
 
Rahka pulla Sinkki kuume mittari
Prophet
09.05.2018 22:35:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Tuli sunnuntaina hetki katottua.
 
Ei helevetti minkämoista pasketta.

 
Putous sitä on enemmän ollut viimekausina.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «