Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5107 108 109 110 111444 445 446 447 448
Seba
19.12.2014 16:29:22

Laulava Kylätohtori: Totta tämä. Itse ei ole onneksi pahemmin tarvinnut vahvistimia myydä, mutta nyt näyttää pahalta. Bassman ja Plexi ovat liikaa, luulen, että toisen on mentävä, mutta en osaa päättää kumman myisin....

Bassman on ihan skeida. Mä voin ottaa rästikseni törkyhalvalla.
Joku vanha romu kuitenkin.

:)
Gabe
19.12.2014 16:33:30
Laulava Kylätohtori: Totta tämä. Itse ei ole onneksi pahemmin tarvinnut vahvistimia myydä, mutta nyt näyttää pahalta. Bassman ja Plexi ovat liikaa, luulen, että toisen on mentävä, mutta en osaa päättää kumman myisin....

Paha paikka kyllä. Mitkä on nyt mietteet Plexistä kun olet ehtinyt räpeltämään?
Laulava Kylätohtori
19.12.2014 17:33:15 (muokattu 19.12.2014 17:33:57)
Gabe: Paha paikka kyllä. Mitkä on nyt mietteet Plexistä kun olet ehtinyt räpeltämään?

Onhan se kova peli. Itse pidän ehkä enemmän puhtaasta/reunasäröosastosta kuin säröstä itsestään. Vaikka onhan se särö helvetin hyvä, kun vääntää nupit kaakkoon. :D Mutta sanotaan, että puhdas sopii paremmin omaan musiikilliseen kontekstiin...

Pedaalit toimivat myös mainiosti, mutta onhan se aika äänekäs pirulainen. Bassmanissa on sama tilanne, tykkään enemmän puhtaista kuin säröstä. Bassmanista tosin saa helpommin salonkikelpoista äänenpainetta. Mutta onhan tuon Plexinkin soundi hunajata järkevämmilläkin volumeilla, kun sitä vähän boostaa Jaskan Enforcerilla...

Seba: Bassman on ihan skeida. Mä voin ottaa rästikseni törkyhalvalla.
Joku vanha romu kuitenkin.

:)

Jos vaan viitsit nähdä sen vaivan, niin mikäs siinä... :D
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Gary the pine
08.01.2015 21:45:12
Mikähän siinä on että ostoilmot vetää tyhjää päivä toisensa jälkeen? Kun siis kaiken tän iiiiiiirigi-kempperi-kirves (versiot 1-927) lätinän tiimoilla todetut "ikinä en enää tartte kaappia-vahvaria-oikeestaan mitään muutakaan analogista penaalia" jutut pitäis periaatteessa työntää torin täyteen noita haisevia ja tilaa vieviä reliikkejä, saati sit jos joku haluaa oikein ilmoituksen kanssa niitä ostaa. Mut ei.

Pitäiskö tässä vetää johtopäätös että digihimmeleitä hehkutetaan, mutta ei uskalleta luopua oikeista kamoista? Tai sitten mä oon vaan niin vittumainen jätkä, että ei mulle kannata mitään myydä...
Tulin, näin, paskoin housuun.
Osteri
08.01.2015 22:03:08
Ei mitään hätää. Myynti on virkistynyt ja ainakin pikkutavara menee nopeasti. Muutamassa päivässä jo puolet pedaleista hävitetty ja akkari mennyt. Kohta pääsee kitaroiden kimppuun ......... :)
Laulava Kylätohtori
08.01.2015 22:03:50
Gary the pine: Mikähän siinä on että ostoilmot vetää tyhjää päivä toisensa jälkeen? Kun siis kaiken tän iiiiiiirigi-kempperi-kirves (versiot 1-927) lätinän tiimoilla todetut "ikinä en enää tartte kaappia-vahvaria-oikeestaan mitään muutakaan analogista penaalia" jutut pitäis periaatteessa työntää torin täyteen noita haisevia ja tilaa vieviä reliikkejä, saati sit jos joku haluaa oikein ilmoituksen kanssa niitä ostaa. Mut ei.

Pitäiskö tässä vetää johtopäätös että digihimmeleitä hehkutetaan, mutta ei uskalleta luopua oikeista kamoista? Tai sitten mä oon vaan niin vittumainen jätkä, että ei mulle kannata mitään myydä...

Mä voin myydä sulle vahvarin vaikka heti, mutta analogista penaalia saat ostaa muualta. :D

Mutta toden totta, jos nämä vanhat hankalat, painavat, isot, ja liian kovaääniset vehkeet tekee kuolemaa, niin luulisi, että niitä myytäisiin polkuhinnoin digi-ihanuuksien tieltä...

Minä en vaan suostu uskomaan, että analogiset putkipelit ym. katoaa mihinkään, vaikka nykynuoret nörttijampat irigien kanssa runkkaileekin. Kyllä se penaali on vaan parasta analogisena... ;)
Gabe
08.01.2015 22:29:56 (muokattu 08.01.2015 22:30:06)
Gary the pine: Mikähän siinä on että ostoilmot vetää tyhjää päivä toisensa jälkeen?

Älä muuta sano. Ensin valitetaan kun ei kukaan osta mitään muttei sitten kuitenkaan myydä sitten kun haluaisi ostaa. :( Noh, sinnikkäällä ilmoituksen nostelulla sain lähes kaikki haluamani.
JaaGeRMaisTeR
08.01.2015 23:22:04
Gabe: Älä muuta sano. Ensin valitetaan kun ei kukaan osta mitään muttei sitten kuitenkaan myydä sitten kun haluaisi ostaa. :( Noh, sinnikkäällä ilmoituksen nostelulla sain lähes kaikki haluamani.

Myyntimiehet menneet saakeli röyhkeiksi. Rupeaa perkele pommittamaan keskellä yötä.

Mutta joo. Meni ja tuli. Deani vaihdossa ja Randall rahalla. Eräs mukava herrasmies suostui myös luopumaan Engl:stä joten asiat on taas mallillaan.
Gabe
08.01.2015 23:26:54 (muokattu 08.01.2015 23:27:48)
JaaGeRMaisTeR: Myyntimiehet menneet saakeli röyhkeiksi. Rupeaa perkele pommittamaan keskellä yötä.

Se oli sellainen keskiyön diili. :D

e. Mikä Engl tulee?
Gary the pine
08.01.2015 23:48:16
JaaGeRMaisTeR: Myyntimiehet menneet saakeli röyhkeiksi. Rupeaa perkele pommittamaan keskellä yötä.

Mua ainakaan haittais yhtään vaikka pommitettas yötä myöten, kunhan vaan oikeeta kampetta löytyis...
Tulin, näin, paskoin housuun.
JaaGeRMaisTeR
09.01.2015 01:00:34
Gabe: Se oli sellainen keskiyön diili. :D

e. Mikä Engl tulee?

Se oli sellainen :) pitää pönttö vielä hommata tai kyhäillä tuohon.

Gigmaster 15 tuossa alakerrassa pörisee. Aika hyvä tuollanen kotivahvistin. Sen kaveriksi jensen tulee.
-HP-
09.01.2015 15:22:41
JaaGeRMaisTeR: Se oli sellainen :) pitää pönttö vielä hommata tai kyhäillä tuohon.

Gigmaster 15 tuossa alakerrassa pörisee. Aika hyvä tuollanen kotivahvistin. Sen kaveriksi jensen tulee.

Hyvä vahvistin on. Itekkin toivottavasti pääsee kohta fiilistelee nuppiversiota jos uusilla päätekynttilöillä pääsis Harley Benton -soundista eroon.
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
Gabe
09.01.2015 17:29:10
JaaGeRMaisTeR: Se oli sellainen :) pitää pönttö vielä hommata tai kyhäillä tuohon.

Hyvä nuppi tuo. Pistähän tarkempia mietteitä vielä vaikka luurilla.
Twinkle
09.01.2015 20:08:52
Laulava Kylätohtori: Mä voin myydä sulle vahvarin vaikka heti, mutta analogista penaalia saat ostaa muualta. :D

Mutta toden totta, jos nämä vanhat hankalat, painavat, isot, ja liian kovaääniset vehkeet tekee kuolemaa, niin luulisi, että niitä myytäisiin polkuhinnoin digi-ihanuuksien tieltä...

Minä en vaan suostu uskomaan, että analogiset putkipelit ym. katoaa mihinkään, vaikka nykynuoret nörttijampat irigien kanssa runkkaileekin. Kyllä se penaali on vaan parasta analogisena... ;)

Tori johtaa harhaan siinä mielessä, että ihmisellä harvemmin on useampaa styrkkaria mutta himaankin voi ostaa miljoona kitaraa. Yhä useampi soittaa vain himassaan, niillä ei välttämättä ole ees sitä yhtä laadukkaampaa vahvaria.
JaaGeRMaisTeR
10.01.2015 00:21:51
Gabe: Hyvä nuppi tuo. Pistähän tarkempia mietteitä vielä vaikka luurilla.

Mikä nuppi?? Kombo tuo on :) laitoin mietteitä. Lyhyt ja ytimekäs.
TTV
28.01.2015 06:57:34
Ihan hyvin näyttää Tori vetävän, parissa viikossa olen vähentänyt kamastoa Axe-II ja USA Jacksonin verran, nyt alkaakin sitten raha polttamaan taskussa :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Gabe
28.01.2015 10:09:17
Vaihtotarjouksia tulee Soul-Benderiin, muttei mitään kiinnostavaa. Eipä kyllä haluttaisi myydäkään, eilen tein sen virheen että menin sitä käyttelemään. Tarvitsisin vain kipeästi hyvän OD:n eikä rahaa taas vaihteeksi ole. Ei kellään olisi vähän käytettyä etuhammasta ylimääräisenä? Pitäisi jostain saada moinen ja hammaslääkärin parin kolmen tonnin hinta-arvio vähän syö.
Laulava Kylätohtori
28.01.2015 10:34:04
Gabe: Vaihtotarjouksia tulee Soul-Benderiin, muttei mitään kiinnostavaa. Eipä kyllä haluttaisi myydäkään, eilen tein sen virheen että menin sitä käyttelemään. Tarvitsisin vain kipeästi hyvän OD:n eikä rahaa taas vaihteeksi ole. Ei kellään olisi vähän käytettyä etuhammasta ylimääräisenä? Pitäisi jostain saada moinen ja hammaslääkärin parin kolmen tonnin hinta-arvio vähän syö.

Jos nyt raaskin luopua tuosta Jaskan The Enforcerista, niin sinähän ostat sen. Miedompi, dynaamisempi ja läpinäkyvämpi od-soundi on ykkösnapin takana ja jos haluaa lisää gainia, keskiääniä ja rähinää, niin painetaan kakkoseen.. eiku kakkosta eli boostia...
Antsa Lipsanen
28.01.2015 14:13:49
Gabe: Vaihtotarjouksia tulee Soul-Benderiin, muttei mitään kiinnostavaa. Eipä kyllä haluttaisi myydäkään, eilen tein sen virheen että menin sitä käyttelemään. Tarvitsisin vain kipeästi hyvän OD:n eikä rahaa taas vaihteeksi ole. Ei kellään olisi vähän käytettyä etuhammasta ylimääräisenä? Pitäisi jostain saada moinen ja hammaslääkärin parin kolmen tonnin hinta-arvio vähän syö.

Minullahan se saattaisi pyöriä ylimääräisenä tuo TIM-pedaali. Siitä katsopas sinulle. Olen kyllä vähän käynyt empimään, mutta voihan sitä kaikkea aina tuumailla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)