absqua 09.12.2014 19:35:41 | |
---|
iekku84: Kiitos tsempistä! Yritän viel kovemmin. Alapää on kyllä ollut jytäkkää.. mut sekaisin menee viel kielissä. Treeniä lisää! Tohon hommaan ei ole oikotietä. Soittoa vaan. Mulla meni pari viikkoa siihen, että alustavasti tottui ja kovasti keskittyen rupes klaaraamaan biisejä. Ja pari vuotta meni siihen, että sellaiset "eiku"-mokat hiljalleen putos pois. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
iekku84 26.12.2014 15:58:10 | |
---|
Kyllä se taitaa olla niin, ettei 5kielinen vaan toimi miun käsissä. Ostin cortin 4kielisen budjetti basson ja yamahan taidan laittaa kiertoon. Sit ajan kanssa fenderin presari tai warwick corvette kun on rahaa. Mut valitettavasti menee lähiaikoina myyntiin toi. Yksi kieli kun olisi vähemmän. Mieluummin pudotan d-droppiin nelikielisen. Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
pardy 06.01.2015 00:18:49 | |
---|
Kyseinen basso löytynyt omasta arsenaalista joskus 10 vuotta takaperin. Ei moitittavaa. Aktiivielektroniikat ja vitoset ovat jääneet sittemmin pois omasta käytöstä, siinä taannoin luopumisen syy. En muista minkämoinen peli oli soundillisesti, mutta oli kaikinpuolin asiallisesti rakennettu ja soiva kapistus. Maksoin muistaakseni noin 600e bassosta uutena Lahden Keskusmusiikissa joskus vuosituhannen alkuvuosina ja luovuin siitä pari vuotta myöhemmin parisataa halvemmalla. On tuo helposti 230e arvoinen soitin. |
Nyt sai bb uuden kodin. Tilalle tuli nelikielinen ibanez srx 720. Tasosta en tiiä mut helppo soittaa, käy ja kukkuu. Nyt on mielen rauha! Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
Topiello 08.01.2015 14:26:57 | |
---|
Ibanezista on vain hyvää sanottavaa. Mulla on ollu pari soundgearia, ihan halvimmasta päästä. Loistavia soittimia, ainakin mun yksilöt. |
iekku84 12.01.2015 18:25:09 | |
---|
Nyt on Meikä mandoliino häpi! Tää ibanez on miun juttu. Nyt on basso kalusto kunnossa. Onkohan kenelläkään tarkempaa tietoa tuosta ibanez srx 720 bassosta. minkä tasoinen ja mitä lie uutena maksanut Suomessa? -e- Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen... |
jperala 15.01.2015 21:04:42 | |
---|
pehko: Yamahan kun ostaa niin ei voi mettään mennä. Mulla on yks alle 300e Yamaha tossa telineessä, ollu reilu 9vuotta. Kaverina on käyny huomattavasti kalliimpia bassoja, mutta ne on aina saanu lähteä. Viikko sitten hankin uuden TRBX sarjan 504:sen, enkä voisi olla tyytyväisempi. Samanlainen tuli hommattua ja aika hämmentävä laite, hyvällä tavalla. Ibanez GSR 200 |