skitta-sami 18.05.2004 16:19:11 | |
---|
Kannattaa pyrkii presidentiks Pitsinnypläys on kans aikaa kiva juttu Elvis has landed |
Sopuli 18.05.2004 22:16:06 | |
---|
Mä ainakin käytän jarrusukkia ettei soita liia nopee.... Kitara on kiva. |
Kitaristi87 18.05.2004 23:21:06 | |
---|
Ihan ensiks kannattaa rukoilla "Suurten Tilulilujen Jumalaa", ettei kaikki mee päin helvettiä, sen jälkeen ois ihan hyvä syödä paahtoleipä marmeladilla, (mieluiten appelsiini, mut ei oo pakko) sitten haetaan lepakkolätkä, millä läiskitään häiritsevät lepakot pois jaloista ja sit vasta aletaan rikkoon ennätyksiä tautisilla tilutteluilla, sillä vaalenpunasella 1.25mm:n plekulla, mikä on ensiks käsitelty ja tuuletettu kevätauringossa. |
Krice 18.05.2004 23:51:46 (muokattu 18.05.2004 23:53:20) | |
---|
Ja tietenki kiinteätallaset kitarat on nopeampia ku esim. floikat. Kelluvat on kaikkein hitaimpia. Mihin tuo perustuu? Niin ja lisäyksenä vielä, että kaiusta en luovu. Miten joku voi soittaa muka ilman sitä? |
Burn 19.05.2004 02:34:15 | |
---|
Gilberthän ei kovin nopea ole mutta miehen pikkausharjoitukset ovat kyllä todella hyviä. Kuka kumma edes vaivautuu sanomaan tollasta? War Ensemble |
JS 19.05.2004 15:04:49 | |
---|
Mihin tuo perustuu? Niin ja lisäyksenä vielä, että kaiusta en luovu. Miten joku voi soittaa muka ilman sitä? Ei se mihinkään perustu :) Kunhan heitin. Eihä tällasta aihetta VOI ottaa kovin vakavasti (Petruccilla on silti huono tekniikka). Kyllä ilman kaikua voi soittaa oikein hyvin... Ite soitan ilman kaikua 2-5 tuntia päivässä. Aluksi tuntui kaiuttomuus kummalliselta ja kuulosti huonolta, mutta ajan kanssa soitto alko kuulostaa hyvältä ilman mitään efektejä, vaikka kyllä mä kaulamikkiä joskus käytänkin. Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
JS 19.05.2004 15:06:57 | |
---|
Kuka kumma edes vaivautuu sanomaan tollasta? Näet varmaan sen nickin ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin (sitä klikkaamalla saa oikeankin nimen tietoonsa) :) Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
kid ego 19.05.2004 15:10:44 | |
---|
Paul Gilbert on jumala, ja sairaan nopea sellainen. Just kid-ding. |
kid ego 19.05.2004 15:11:06 | |
---|
Kyllä ilman kaikua voi soittaa oikein hyvin... Ite soitan ilman kaikua 2-5 tuntia päivässä. Aluksi tuntui kaiuttomuus kummalliselta ja kuulosti huonolta, mutta ajan kanssa soitto alko kuulostaa hyvältä ilman mitään efektejä, vaikka kyllä mä kaulamikkiä joskus käytänkin. Mun skobessa ei ole kaikua. Soitan siis aina ilman. Just kid-ding. |
hardy 19.05.2004 16:21:52 (muokattu 19.05.2004 16:25:29) | |
---|
Käytän yleensä piuhoja jotka ovat suprajohtavia. Näin piuha ei ala tukkeutua jostakin kohti ja ala sitärataa pullistua. Plektarana käytän noin 1nm paksuista plekua jossa on aerodynaamisesti suunniteltuja reikiä vähentämässä ilmanvastusta. Hion myös plekun kärjen ja sen kohdan kielestä jossa pleku hipaisee salaman nopeasti kieltä, jotta kitkakerroin olisi liki nolla. Ennen suoritusta keitän plektran vedessä jotta pleku notkistuisi. Syön myös päivittäin steroideja ja muita boostereita jotka nopeuttavat lihasten palautumista ja nopeuttavat hapensaantia jotta olisin taas valmis uuten huippusuoritukseen. Suorittelun jälkeen venyttelen jänteet ja vahaan plekun. |
toxic 19.05.2004 16:36:38 (muokattu 19.05.2004 16:37:26) | |
---|
Paul Gilbert on jumala, ja sairaan nopea sellainen. Jag Kåmppade. Käytän yleensä piuhoja jotka ovat suprajohtavia. Näin piuha ei ala tukkeutua jostakin kohti ja ala sitärataa pullistua. Plektarana käytän noin 1nm paksuista plekua jossa on aerodynaamisesti suunniteltuja reikiä vähentämässä ilmanvastusta. Hion myös plekun kärjen ja sen kohdan kielestä jossa pleku hipaisee salaman nopeasti kieltä, jotta kitkakerroin olisi liki nolla. Ennen suoritusta keitän plektran vedessä jotta pleku notkistuisi. Syön myös päivittäin steroideja ja muita boostereita jotka nopeuttavat lihasten palautumista ja nopeuttavat hapensaantia jotta olisin taas valmis uuten huippusuoritukseen. Suorittelun jälkeen venyttelen jänteet ja vahaan plekun. HOho! |
PoLFus 19.05.2004 16:45:23 | |
---|
kyllä se on niin, otta: 1. Tukka pois 2. Housut Pois 3. Sukat pois 4. Paita pois 5. Saunaan (muut vaatteet päällä) 6. Ibanezi sylin 7. Metronomi kiukalle (80 astetta) 8. Soitto ). JEaf ~ Seiska-ender ~ |
Vestu 21.05.2004 10:10:43 | |
---|
Mutta tosissaan. Itse olen huomannut ukkosen nopeuttavan tilusooloja. Elikkä jos ulkona on ukonilma, niin kannattaa avata ikkuna ja hakeutua sen äärelle soittelemaan. jos tuuli puhaltaa vielä suoraan kohti hulmuttaen hiuksia... ai että. Like father like scum |
Sintti 21.05.2004 12:19:46 | |
---|
Itse suosin tummelia (lehmän utareisiin käytetty rasva, ihan vain junioreille tiedoksi)! Kyllästää kielet tummelilla niin kyllä lähtee lujaa ja nopeaan vielä kun laitta ralliteippiä kitaran kylkeen vauhtiraidoiksi niin jo on ....... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kaula on kans hyvä öljytä. Pistää vaikka sitä moottoreissa käytettävää mustaa vaseliinia... Ei varmasti käsi töki kaulalla... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x) |
kid ego 23.05.2004 04:22:57 | |
---|
Ja kaula on kans hyvä öljytä. Pistää vaikka sitä moottoreissa käytettävää mustaa vaseliinia... Ei varmasti käsi töki kaulalla... Miksi kaula pitäisi öljytä? Silloinhan köysi ei pidä niin tiukasti... Just kid-ding. |
Skebaristi 25.05.2004 15:52:55 | |
---|
Viisat auttakaa wanna be ynkkaa! Vaikuttaako vahvistimen virtapiuhan saundi soittonopeuteen? "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Skebaristi 25.05.2004 15:54:37 | |
---|
Viisat auttakaa wanna be ynkkaa! Vaikuttaako vahvistimen virtapiuhan saundi soittonopeuteen? edit: Pitäisikö tämä lukittaa, kun menee vähän paskanjauhamiseksi? "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Ynkän tekniikka on juuri sellainen minkä minkä haluan. G3 dvd:llä näkee hyvin, että hän liikuttaa rannetta juuri sen verran kuin tarvitsee. Soitto näyttää niin helpolta vielä vaikka Ynkällä on aikamoiset nakkisormet(verrattuna Vain 15cm pituisiin luihusormiin). Tosin Acoustic Guitar Solossa huomaa, että äijä sutii 10-15% nuoteista ohi. Sähkiksellä soitettaessa tota ei niin erota. |
pihinen 26.05.2004 13:32:53 | |
---|
Miksi kaula pitäisi öljytä? Silloinhan köysi ei pidä niin tiukasti... Mä oon samaa mieltä. Eikös se ole se köysi joka pitää rasvata. Mulla on plekukädessä viritetty dildo. Sen kun laittaa surraamaan, niin se vispaa niin ettei tarvi kuin käsi laittaa oikean kielen kohdalle. Miten kuuro kuulisi sanoman?
Miten sokea löytäisi sanojan?
Miten mykkä vastaisi sanoilla?
Miten pimeys väistyisi runolla? |
Paskaskitta 26.05.2004 13:54:29 | |
---|
Te ootte ihan sairaita :) " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |