Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: GRATEFUL DEAD 50v
1
DEADHEAD 58
07.01.2015 12:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin 50 vuotis vuoden kunniaksi, ajattelin olisiko jollakin ikimuistoisia kokemuksia Grateful dead konserteista. Itse olen nähnyt bändin stokiksessa 13.10.1990. Keikkahan oli titenkin mahtava, mutta mieleenpainuvin hetki koettiin vasta seuraavana aamuna hotellin aamiaisella, saimme olla aamiaisella yhtä aikaa bändin kanssa, vain Jerry oli vielä nukkumassa. Seuraavan kerran näin bändin ( The Dead ) vasta Jerryn poismenon jälkeen vuonna 2009 New Jerseyssä, izod centerissä 28. ja 29. huhtikuussa. Olin myös Madison square gardenin ulko puolella hengailemassa, kun en saannut lippua. Asiasta toiseen tiesittekö että GD esiintyi historiansa aikana 52 kertaa Madison Square Gardenissa. Se 28.04. keikka oli mahtava, vierailevana artistina Branford Marsalis. New Jerseyn keikoista vielä sen verran, ovimiehen sanat 'illasta tulee sumuinen' ihmetytti keikan alkuun asti, kunnes valot sammuivat. Noin 7000 hengestä 90% sytyttivät jointit. HIPPIE RULES OK !
 
carnation
07.01.2015 18:02:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=33935&o=0
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «