Aihe: Randall Satan
1 2 3 4 5
Gabe
07.01.2015 09:55:06
Kurkkasitko TTV muuten konehuoneen puolelle? Kiinnostaisi kuulla millaista jälkeä kiinanpojat ovat saanet aikaan ja onko tekninen toteutus hoidettu fiksusti.
LesPaul70
07.01.2015 10:28:01
Kiksaus: Eiks Duali oo just kuuluisa siitä, että paras saundi löytyy vasta jonkun purkin kanssa? :-D

Laita tohon "paras METALLIsoundi", niin voisin allekirjoittaakin. Ilman OD:tä useimpien Rectojen soundista puuttuu tiukkuutta, jota ainakin perinteisessä metalliriffittelyssä kaivataan. Mutta sitten kun lyö eteen OD:n drive nollassa tiukentamaan, lähteekin sellainen särö että alta pois.

(Sanoin tuossa useimpien, poikkeuksena edellisestä ovat tietysti "pre 500" -Rectot, joista lähtee Mesa-maailman paras thrash-särö suoraan pakasta reväistynä ilman mitään polkusimia.)

Muuhun kuin perinteiseen metallikäyttöön ne parhaat soundit löytyvät helpohkosti ilman extrapurnukoitakin.
Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan.
Kiksaus
07.01.2015 11:12:15

LesPaul70: Laita tohon "paras METALLIsoundi", niin voisin allekirjoittaakin. Ilman OD:tä useimpien Rectojen soundista puuttuu tiukkuutta, jota ainakin perinteisessä metalliriffittelyssä kaivataan. Mutta sitten kun lyö eteen OD:n drive nollassa tiukentamaan, lähteekin sellainen särö että alta pois.

(Sanoin tuossa useimpien, poikkeuksena edellisestä ovat tietysti "pre 500" -Rectot, joista lähtee Mesa-maailman paras thrash-särö suoraan pakasta reväistynä ilman mitään polkusimia.)

Muuhun kuin perinteiseen metallikäyttöön ne parhaat soundit löytyvät helpohkosti ilman extrapurnukoitakin.

Korjasin :-D Juuri tuota siis tarkoitin.
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance
TTV
07.01.2015 12:07:18
Gabe: Kurkkasitko TTV muuten konehuoneen puolelle? Kiinnostaisi kuulla millaista jälkeä kiinanpojat ovat saanet aikaan ja onko tekninen toteutus hoidettu fiksusti.

En aukonut lainkaan, oli sen verran tiuhaan ruuveja ja motivaatio vahvasti laskusuunnassa saundin takia :-( Ronklaaminen oli muutenkin pois laskuista, jottei Thomannin palautusehdot mee puihin...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Gabe
07.01.2015 14:11:14
TTV: En aukonut lainkaan, oli sen verran tiuhaan ruuveja ja motivaatio vahvasti laskusuunnassa saundin takia :-( Ronklaaminen oli muutenkin pois laskuista, jottei Thomannin palautusehdot mee puihin...

Näin vähän arvelinkin, piti kuitenkin kysäistä kun kiinnosti.
santakasa
24.01.2015 22:23:19 (muokattu 24.01.2015 22:25:54)
ooh shieet ekaa kertaan multa pamahti nupissa. Painoin power-painiketta ja samalla kuului selkeästi ääni, jota ei pitäisi kuulua, sellanen poks. Sen jälkeen, kun laitoin stand byn päälle niin voimakas humina kuului kokoajan, vaikka volat laittoi nollaan. Kokeilin cleania ja säröä niin soitto tuli normaalisti, mutta humina jatkui, kun lopetin soiton. Laitoin stand byn pois ja kurkistelin sisuksiin. Sisuksissahan palaa kaikki ledit punasena, mutta ensimmäinen putki vasemmalla, päällä oli liilan värinen valo. Onkohan kyseinen putki pamahtunut? Mulla ei koskaan tullut vastaavaa eteen niin enpä osaa sanoa tarkemmin. Ensi viikolla nuppi menee ural toneen huoltoon, kun en itse noita tekniikoita osaa jyystää. Eikä tuo perushuolto niin kalliskaan ole 85€ työssäkäyvälle.

Treenit tuli sitten vedettyä Fryeten sigx:llä. Treenien aikana muistin taas mihin olin ihastunut tuossa saatanassa. Kyllä tuo saatana hoitaan ainakin mulla tuon rankemman metallin paremmin kuin esim tuo Fryette. Fryetestä täytyy sanoa kehuna, että sellanen stonermetal taittuu oikeinkin mukavasti.

TTV:lle sen verta, että sitä saatanaa kannattaa soittaa kunnon volyymeillä. Mulla sama homma treeniksellä, kun vedän pienemmällä volalla, särö on ponnetonta, munatonta suorastaan.

Edit: noihin pariin edelliseen viestiin, että rumpalilla on treeniksellä aina oma porakone, jolla nopsakkaasti avasti takaa tuon kehikon pois. Tutkittiin vähän sisälmystä ja näytti kyllä mun silmään simppeliltä tuo sisus.
in särö we trust
Tympee Huttunen
24.01.2015 22:44:50
santakasa: ooh shieet ekaa kertaan multa pamahti nupissa. Painoin power-painiketta ja samalla kuului selkeästi ääni, jota ei pitäisi kuulua, sellanen poks. Sen jälkeen, kun laitoin stand byn päälle niin voimakas humina kuului kokoajan, vaikka volat laittoi nollaan. Kokeilin cleania ja säröä niin soitto tuli normaalisti, mutta humina jatkui, kun lopetin soiton. Laitoin stand byn pois ja kurkistelin sisuksiin. Sisuksissahan palaa kaikki ledit punasena, mutta ensimmäinen putki vasemmalla, päällä oli liilan värinen valo. Onkohan kyseinen putki pamahtunut? Mulla ei koskaan tullut vastaavaa eteen niin enpä osaa sanoa tarkemmin. Ensi viikolla nuppi menee ural toneen huoltoon, kun en itse noita tekniikoita osaa jyystää. Eikä tuo perushuolto niin kalliskaan ole 85€ työssäkäyvälle.

Treenit tuli sitten vedettyä Fryeten sigx:llä. Treenien aikana muistin taas mihin olin ihastunut tuossa saatanassa. Kyllä tuo saatana hoitaan ainakin mulla tuon rankemman metallin paremmin kuin esim tuo Fryette. Fryetestä täytyy sanoa kehuna, että sellanen stonermetal taittuu oikeinkin mukavasti.

TTV:lle sen verta, että sitä saatanaa kannattaa soittaa kunnon volyymeillä. Mulla sama homma treeniksellä, kun vedän pienemmällä volalla, särö on ponnetonta, munatonta suorastaan.

Edit: noihin pariin edelliseen viestiin, että rumpalilla on treeniksellä aina oma porakone, jolla nopsakkaasti avasti takaa tuon kehikon pois. Tutkittiin vähän sisälmystä ja näytti kyllä mun silmään simppeliltä tuo sisus.

Nappaa pari gutshottia, jos viitsit. Harmi homma toi putki, mut putket on putkia:/
santakasa
24.01.2015 23:27:10
Lastinen: Nappaa pari gutshottia, jos viitsit. Harmi homma toi putki, mut putket on putkia:/

Eiköhän tuo onnistuisi vaikkapa tuon rumpalin laitteilla, kun itse en omista hyvä laatuista kameraa.
in särö we trust
Kontiak
04.06.2015 19:29:14
Signal chain - Washburn Solar6 Blue - Randall Satan - Randall 4x12 ISO - SM57

https://youtu.be/Uu8s2BhcMR4
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)