KoskPaavo 04.01.2015 07:12:48 | |
---|
Edelliseen viitaten: Haitari on myös joko bändisoitin tai OMB-peli. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
okabass 04.01.2015 15:47:51 (muokattu 04.01.2015 15:48:33) | |
---|
KoskPaavo: Edelliseen viitaten: Haitari on myös joko bändisoitin tai OMB-peli. Ky näin o. Herra SM yksi kyllä tietää mistä puhuu, sano. Sitä voi muuten myös soittaa kaksin, nelikätisesti. Mm. Vottosten veljesten iki-ihanalla klassikkolevyllä: Kotialho veti paljetta, ja minä natuutin ääniä. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
okabass: Ky näin o. Herra SM yksi kyllä tietää mistä puhuu, sano. Sitä voi muuten myös soittaa kaksin, nelikätisesti. Mm. Vottosten veljesten iki-ihanalla klassikkolevyllä: Kotialho veti paljetta, ja minä natuutin ääniä. Tarkoitat ilm. Peltosen Heikin studiolla tehtyä miljoonapainosta "EY PA YÄÖ"? "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
okabass 06.01.2015 00:37:53 (muokattu 06.01.2015 01:08:34) | |
---|
KoskPaavo: Tarkoitat ilm. Peltosen Heikin studiolla tehtyä miljoonapainosta "EY PA YÄÖ"? Joo. Itsesuojeluvaisto unohdutti onneksi kyseisen miljoonahitin nimen. Luulen muuten, ettei sitä myyty ainuttakaan kappaletta. Tai ainakaan ostettu. Ellei sitten joku kylähullu ostanut. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
KoskPaavo 06.01.2015 01:31:03 | |
---|
okabass: Joo. Itsesuojeluvaisto unohdutti onneksi kyseisen miljoonahitin nimen. Luulen muuten, ettei sitä myyty ainuttakaan kappaletta. Tai ainakaan ostettu. Ellei sitten joku kylähullu ostanut. Mikäs se Sarasvuon ja Simo Rantalaisen ohjelma oli missä tää nähtiin? 90-luvun alkua oli. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
okabass 06.01.2015 03:38:27 | |
---|
KoskPaavo: Mikäs se Sarasvuon ja Simo Rantalaisen ohjelma oli missä tää nähtiin? 90-luvun alkua oli. Mikähän se oli. Oliko Hullu Suomi? In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
WanhaWetäjä 06.01.2015 04:01:33 | |
---|
okabass: Mikähän se oli. Oliko Hullu Suomi? Hyvät, pahat ja rumat. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |