Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5205 206 207 208 209343 344 345 346 347
Confidentum
04.01.2015 21:21:22
Savu: Sit ku se "parempi" on hankittu, niin toteat, että se halvempikin olisi ollut ihan hyvä.

No tämähän se persetti onkin se hankaluus. Putiikkivahvaimen ja vintagespedujen ja halpojen digivermeiden soundiero on lopulta peruskeikkaoloissa häviävän pieni ja pienenee mitä pidemmälle ilta ja promillet ehtivät...siispä vetääkö 300 setillä vaiko 3000 setillä...paskinta kai on itsellä, kun tietää, millaista on vetää huippuvehkeillä
Jukka Häikiö
04.01.2015 22:38:25

Kyllä on taas niin meisseli ottassa, pedaali-infernoa pukkaa. Oli tossa jo hetken "liian rauhallista" ja se enteilee aina PAHAA. Niinpä sitten vuoden toiseksi viimeisenä päivänä Torille ilmesty Keeleyn Fuzz Head ja aattelin, et totahan vois koklaa ja eikun setä ladulle siltä istumalta, no samalla kaverilla oli sitten vielä sellainen Vox:in HW-Wah ja 808. Siinä mä sitten ajelin himaan päin se spedu-trio pelkääjänpaikalla ja mietin jälleen kerran, et mitä v..... tässä taas tapahtu, ei ollut vähään aikaan aikomustakaan ostaa yhtään purnukkaa. No tota, sehän vois olla jännä kombinaatio, kun tolla od:lla boostais tota fuzzia ja pääsis leikkimään wahilla oikeen kunnolla, tää oli se ajatuksen harhapolku, joka toi tullessaan 3 purkkia, vaikkei ollut TARKOITUS.
Noh, fuzzit ei oo edelleenkään mun juttu, ne on nähty kalliimmista putiikkipurkeista
vähän halvempiin, 808:lla en tee mitään, kun on toi Sparkle drive......kyllä ostaminen kivaa on, mut se myyminen on jotenkin tuskaista puuhaa, kun omansa suuripiirtein pitäisi saada pois, ainakin näin lyhykäisellä testillä, noh, pitää sitä wahia vielä testailla, vaan eiköhän sekin pian Torilta löydy Keeleyn ja 808:n kaverina.
Nyt pitää laittaa taas jäitä hattuun ja kalsareihin......neljäs päivä ilman norttia ei ainakaan helpota asiaa, kun 35 vuotta sitä on takana......
Terveisiä pizzerian nurkasta....
Muovinen
04.01.2015 23:08:49

Onpa jännä että GAS on pysyny täysin poissa kun ei oo käyny mnetissä pariin viikkoon. Soittaminen ja biisinteko kyllä napostelee. Näin vois asiat pysyäkkin.
JaaGeRMaisTeR
04.01.2015 23:16:58
Muovinen: Onpa jännä että GAS on pysyny täysin poissa kun ei oo käyny mnetissä pariin viikkoon. Soittaminen ja biisinteko kyllä napostelee. Näin vois asiat pysyäkkin.

Tätä pitää testata. Omassa ajatuksissa kukkuu tosiaan Soldano ja joku laatu polskiskeba..

Koska tulee lisää Jeltsin biisejä??
Snapo
05.01.2015 00:44:40
Meinasi mennä Mayones kaupaksi mutta perkele ku en kattonu sähköpostia kolmeen päivään. Oli ehtiny jo ostaa toisen. Paras juttu tässä on se että vaihdoin hetkeksi toisen sähköpostin m.nettiin ja olin kyllä muut mailit käyny katsomassa.

No mutta jotain aiheeseenkin liittyvää. Uudet kitaramikit gasittaa.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Shredator
05.01.2015 12:58:46

Hirveä plexi-Marsu GAS...Auta armias. Saa pistää tarjouksia :D
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
antnis
05.01.2015 15:06:10 (muokattu 05.01.2015 15:06:36)
Hmm, nyt kun ruuvailin enempi Gristle Kingiä niin näyttäis lähtevän siitä samat pikkurosot kuin SHOD:stakin. Tarvii vaan olla gainit todella pienellä, tuosta lähtee vähän liikaakin nupin ollessa vasta 12 tienoilla. Loistopedaali, kannattaa kokeilla.
Niin ja Twini on kyllä aivan upea vehje. Hyvät kajarit nuo Celestionit, vaikka ennen ostoa mietin, että löytyykö Fender-helinät mutta kyllä vain!
Antsa Lipsanen
05.01.2015 16:16:06
Minäkin onnistun aina jostain kehittämään itselleni uutta hankittavaa, vaikka mitään en tarvitsisi. Lienee tuttua useammallekin. Nyt olen lähes vakuuttunut siitä, että TC:n G-System olisi kevään mittaan hankittava tutkinnan alle. Rahoituksessa vielä (onneksi) pari pientä aukkoa. Toiveissa on, että harhat poistuvat ennen budjetin valmistumista...
tumppusormi
05.01.2015 18:01:56
AngieRainbow: Mä vaihdoin tänään (tai siis Jucciz vaihtoi) Sheptonet mun Gibson Slash Rosso Corsa Les Pauliin. On nää vaan niin hyviä kuin toivoa voi!

Mulla olisi Snapo:lle tai jollekin muulle Duncanin Slash mikit:

http://www.thomann.de/fi/seymour_du … id=68d2a674b2dc7bfc76469f5ff15d45be

Jos joku haluaa samanlaisen setin mustana, niin sitten pikaviestiä minulle. Vielä kitarassa kiinni. Hinta about sama jolla AngleRainbow möisi zebra versionsa mulle :)

Ja juuri hokasin miten vältän GASin. En enää katso mitään kamaa netistä, enkä käy musiikkiliikkeissä. Ja niin aion tehdäkin. Kun tuo oma viimeisin GAS tilaukseni thompalta saapuu, niin sitten joko se tai Tokain lespa menee myyntiin ja that is it. Tai mahdollisesti pitää vielä ostaa se Bigsby vibramatella..:(

Tein jo muuten kämmin tuossa omassa GAS hankinnassani. Unohdin katsoa, onko noi florentine les paulit mahdollisesti kaulapainoisia. Ei saisi olla liian hätänen.
AngieRainbow
05.01.2015 19:19:04
tumppusormi: Jos joku haluaa samanlaisen setin mustana, niin sitten pikaviestiä minulle. Vielä kitarassa kiinni. Hinta about sama jolla AngleRainbow möisi zebra versionsa mulle :)

Ja juuri hokasin miten vältän GASin. En enää katso mitään kamaa netistä, enkä käy musiikkiliikkeissä. Ja niin aion tehdäkin. Kun tuo oma viimeisin GAS tilaukseni thompalta saapuu, niin sitten joko se tai Tokain lespa menee myyntiin ja that is it. Tai mahdollisesti pitää vielä ostaa se Bigsby vibramatella..:(

Tein jo muuten kämmin tuossa omassa GAS hankinnassani. Unohdin katsoa, onko noi florentine les paulit mahdollisesti kaulapainoisia. Ei saisi olla liian hätänen.

Sinne mänt Zebrat jäsenelle Kuplamuovi.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Jucciz
05.01.2015 19:42:39
AngieRainbow: Sinne mänt Zebrat jäsenelle Kuplamuovi.

Oho. Vastahan niitä eilen hitsailtiin irti. :D
Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä.
Kuplamuovi
05.01.2015 19:43:15
AngieRainbow: Sinne mänt Zebrat jäsenelle Kuplamuovi.

Kamahaukka Kuplamuovi kuittaa! :)
The older I get, the better I was.
tumppusormi
05.01.2015 21:24:04
Kuplamuovi: Kamahaukka Kuplamuovi kuittaa! :)
Joskus näemmä kannattaa olla myös vähän hätäsempi :(. Nyt säästin tosin rahat, mutta lievästi harmittaa...
AngieRainbow
05.01.2015 23:36:12
tumppusormi: Joskus näemmä kannattaa olla myös vähän hätäsempi :(. Nyt säästin tosin rahat, mutta lievästi harmittaa...

Tuoltahan noita saa nahkapöksyiltä. Jos tuommoiset haluaa, niin muutama kymppi sinne tänne. Mulla oli pahimpina Slash-aikoina kolme Gibson Les Paulia ja kaikissa samanlaiset 'Slash-zebra-duncan-alnico2pro-mikit'.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
05.01.2015 23:47:20
AngieRainbow: Tuoltahan noita saa nahkapöksyiltä. Jos tuommoiset haluaa, niin muutama kymppi sinne tänne. Mulla oli pahimpina Slash-aikoina kolme Gibson Les Paulia ja kaikissa samanlaiset 'Slash-zebra-duncan-alnico2pro-mikit'.

Kuinka paljon oli eroa soundissa, kun kaikissa oli samat mikit?
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
AngieRainbow
05.01.2015 23:55:03
Laulava Kylätohtori: Kuinka paljon oli eroa soundissa, kun kaikissa oli samat mikit?

Ei kait niissä saundissa paljoa eroa ollut. Siinä oli kaksi Gibson Les Paul Standardia ja sitten Gibson Slash Appetite Signature Les Paul. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Jos muuten haluaa hyvän Slash-henkisen les paulin suht halvalla, niin suosittelen 2007 tai vanhempaa Gibson Les Paul Standardia käytettynä ja sillä ohuemmalla kaulalla ja laittaa siihen noi ko mikit. Siinä se Slash-fiilis aika pitkälle on.

Toki signaturet on coolin näköisiä ja mun Rosso Corsa on aika kevyt, mutta saman asian ajaisi Stankku Duncan Alnico 2pro setillä.
Stalkah
06.01.2015 13:07:22

Eräs perkele myy Bad Catin Classic Catia. Ei houkuttele, mut houkuttelee kuitenkin, koska 5E3 on vaan ihan jäätävän hyväsoundinen vehje. Pitää nyt saada pää selväksi tämän kanssa ja kattoa loppukuusta uudestaan, notta oisko irrottaa ton verran, jos vielä roikkuu torilla vailla ostajaa. Se on kyllä varma, että joskus tulen 5E3 -johdannaisen hommaamaan, joten miksikäs ei nyt...
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
Attew
06.01.2015 13:15:17

AngieRainbow: Ei kait niissä saundissa paljoa eroa ollut. Siinä oli kaksi Gibson Les Paul Standardia ja sitten Gibson Slash Appetite Signature Les Paul. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Jos muuten haluaa hyvän Slash-henkisen les paulin suht halvalla, niin suosittelen 2007 tai vanhempaa Gibson Les Paul Standardia käytettynä ja sillä ohuemmalla kaulalla ja laittaa siihen noi ko mikit. Siinä se Slash-fiilis aika pitkälle on.

Toki signaturet on coolin näköisiä ja mun Rosso Corsa on aika kevyt, mutta saman asian ajaisi Stankku Duncan Alnico 2pro setillä.

Mitäs luulet, olisiko liian kuuma mikki ES-335 kopion tallaan rokkitouhuihin? Kovaa pohdintaa ollut sen suhteen. Toisaalta nykyinen Pearly gates hoitaa homman ihan ok, mutta kun kaulamikki pitäis vaihtaa, niin miksei samalla molemmat...
Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti.
AngieRainbow
06.01.2015 14:36:33
Attew: Mitäs luulet, olisiko liian kuuma mikki ES-335 kopion tallaan rokkitouhuihin? Kovaa pohdintaa ollut sen suhteen. Toisaalta nykyinen Pearly gates hoitaa homman ihan ok, mutta kun kaulamikki pitäis vaihtaa, niin miksei samalla molemmat...

Duncan Alnico 2 Pro on aika kuuma. Tallamikki muistakseni on noin 13k. Tämän takia vaihdoin ne omasta les paulistani pois. Nykyiset Sheptonet ovat alle 8k, eli ne ovat mielestäni monipuolisemmat kuin Duncanit ja puhdistuvat volalla helpommin. Nykyään soittelen bändissä paljon lähes cleanilla saundilla.

Kyllä noi Duncan 'Slash:it' on mun mielestä tosi hyvät ja yksi suosikeistani (miksiköhän?), mutta ES-335 tarjoilee, niin maukasta puhdasta ja pikkurosoa, että itse en laittaisi ko kitaraan liian kuumia mikkejä. Les Paulissa ne antaa parhaan mahdollisen Slash/GNR hard rock osaston, mutta dynamiikaltaan Sheptonet vievät voiton.

Vastaus kysymykseesi on, että pidät ES-335:den rock n' roll kitarana ja ostat les paulin ko mikeillä siihen kylkeen Slash touhuihin ;)

Makuasioita sanoi kissa, kun persettään nuoli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)