Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase 8 kokemuksia
1
abbruzzese
03.12.2014 22:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan vielä päivittänyt? Itelleni ei heti ottanut silmään mitään mullistavia ominaisuuksia, ilmeisesti kyllä tehoja säästelevämpi edelliseen verrattuna. Olisivat edes sen retina tuen lisänneet..
 
"Drummers do it in rythm..."
cosmob83
09.12.2014 14:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

abbruzzese: Onkos kukaan vielä päivittänyt? Itelleni ei heti ottanut silmään mitään mullistavia ominaisuuksia, ilmeisesti kyllä tehoja säästelevämpi edelliseen verrattuna. Olisivat edes sen retina tuen lisänneet..
 
Päivitin oman Cubaseni varmaan, n. 45 minuuttia sen jälkeen kun tuli myyntiin. Toistaiseksi oikein tyytyväinen olen ollut, minusta itseasiassa paras Cubase päivitys tähän mennessä. Ei sinänsä mitään uuttaa ja mullistavaa hilavitkutinta tullut mukaan, mutta paljon semmoisia käyttäjän toivomia parannuksia. Tuolla asiopuolella tehonlisäys näkyy ja tuntuu. Kone jaksaa pyöritellä paljon paremmin projekteja kuin 7.5. Render in place oli taivaanlahja, sitä on odoteltu pitkään ja hartaudella. Tosin ei sekään vielä aivan täydellisesti toimi (multi output vst instrumentteja ei osaa esim rendata), samaten VCA faderit olivat oikein hyvä lisäys, ja sitten mahdollisuus organisoida omat plugarit eri kategorioihin.
 
Mun mielestä siis oikein jees päivitys. Kaikkia pieniä bugeja on tullut vastaan ja pientä kaatuilua. Ei tosin mitään vakavaa ja varmasti kun saavat päivityksiä suollettua ulos tuolle kasiversiolle niin alkaa toimimaan luotettavammin.
 
krautio
03.01.2015 13:16:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voiko Cubase 8:n asentaa useammalle koneelle? Itse ajattelin ostaa sen, mutta ohjelma pitäisi saada läppärille ja pöytäkoneelle.
 
cosmob83: Päivitin oman Cubaseni varmaan, n. 45 minuuttia sen jälkeen kun tuli myyntiin. Toistaiseksi oikein tyytyväinen olen ollut, minusta itseasiassa paras Cubase päivitys tähän mennessä. Ei sinänsä mitään uuttaa ja mullistavaa hilavitkutinta tullut mukaan, mutta paljon semmoisia käyttäjän toivomia parannuksia. Tuolla asiopuolella tehonlisäys näkyy ja tuntuu. Kone jaksaa pyöritellä paljon paremmin projekteja kuin 7.5. Render in place oli taivaanlahja, sitä on odoteltu pitkään ja hartaudella. Tosin ei sekään vielä aivan täydellisesti toimi (multi output vst instrumentteja ei osaa esim rendata), samaten VCA faderit olivat oikein hyvä lisäys, ja sitten mahdollisuus organisoida omat plugarit eri kategorioihin.
 
Mun mielestä siis oikein jees päivitys. Kaikkia pieniä bugeja on tullut vastaan ja pientä kaatuilua. Ei tosin mitään vakavaa ja varmasti kun saavat päivityksiä suollettua ulos tuolle kasiversiolle niin alkaa toimimaan luotettavammin.
 
Hey Ho, Let's Go!
anapena
03.01.2015 16:08:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Voiko Cubase 8:n asentaa useammalle koneelle? Itse ajattelin ostaa sen, mutta ohjelma pitäisi saada läppärille ja pöytäkoneelle.
 
Eikös se käynnisty missä vaan, kun ottaa mukaan elicenser-lisenssitikun? Eli toimii samaan aikaan vain yhdessä koneessa.
 
Istu ja pala!
cosmob83
03.01.2015 16:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Eikös se käynnisty missä vaan, kun ottaa mukaan elicenser-lisenssitikun? Eli toimii samaan aikaan vain yhdessä koneessa.
 
Juuri näin. Elicenserillä voit avata Cubasen missä koneessa vain.
 
krautio
03.01.2015 18:27:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos, lähtee tilaukseen ohjelma.
 
cosmob83: Juuri näin. Elicenserillä voit avata Cubasen missä koneessa vain.
 
Hey Ho, Let's Go!
anapena
03.01.2015 20:12:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja sitten kannattaa hetki rauhassa lukea miten sen elicenserin kanssa touhutaan. Että on uusin taikka sopivin versio ohjelmasta käytössä ja rekisteröinnit Steinbergin suuntaan ovat kunnossa ja tilit sinnekin perustettu.
Ainakaan aiemmin Steinbergi ei ole supportissaan ihan salamannopea ollut, erittäin asiallinen kyllä muuten. Riittävän nopea kuitenkin, jos ei ole ihan paniikki päällänsä...
 
Istu ja pala!
krautio
07.01.2015 18:57:30 (muokattu 07.01.2015 18:57:52)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilattu. Huomasinpa sitten sen, että eihän mulla ole uudessa läppärissä dvd-asemaa. Saako ne asennustiedostot onlinenä, kun on rekisteröitynyt käyttäjäksi?
 
anapena: Ja sitten kannattaa hetki rauhassa lukea miten sen elicenserin kanssa touhutaan. Että on uusin taikka sopivin versio ohjelmasta käytössä ja rekisteröinnit Steinbergin suuntaan ovat kunnossa ja tilit sinnekin perustettu.
Ainakaan aiemmin Steinbergi ei ole supportissaan ihan salamannopea ollut, erittäin asiallinen kyllä muuten. Riittävän nopea kuitenkin, jos ei ole ihan paniikki päällänsä...
 
Hey Ho, Let's Go!
cosmob83
07.01.2015 19:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Tilattu. Huomasinpa sitten sen, että eihän mulla ole uudessa läppärissä dvd-asemaa. Saako ne asennustiedostot onlinenä, kun on rekisteröitynyt käyttäjäksi?
 
Ainakin päivityksen sain downloadattua...
 
anapena
08.01.2015 12:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Tilattu. Huomasinpa sitten sen, että eihän mulla ole uudessa läppärissä dvd-asemaa. Saako ne asennustiedostot onlinenä, kun on rekisteröitynyt käyttäjäksi?
 
Jaa-a. Ainakin joku Cubase pitäisi olla pohjalla, että pystyy päivittämään netin kautta siihen päälle. Kysäse supportista. Ehkä sun pitää lainata jostain ulkoinen dvd-asema hetkeksi...
 
Istu ja pala!
Sotahippi
10.01.2015 19:57:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Tilattu. Huomasinpa sitten sen, että eihän mulla ole uudessa läppärissä dvd-asemaa. Saako ne asennustiedostot onlinenä, kun on rekisteröitynyt käyttäjäksi?
 
Juurikin näin.
 
http://www.steinberg.net/index.php?id=downloads_cubase_pro_8&L=1
 
Kohta-> "Cubase Pro 8 - Complete Installation"
 
Todellisuudessa ei ole ristiriitoja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «