![]() 17.12.2014 12:35:02 | |
---|---|
Aika räpsäkkä veto ois ulkoistaa vankeinhoitopalvelut, ostettais vaikka Turkista, itänaapurin kaukaisemmalta reunalta, tai jostain muusta "kehittyneestä sivistysvaltiosta". Noi lyhyetkin tuomiot vois tuntua vähän erilaisilta siellä suoritettuina, voipi olla jotta menis monellakin pojalla kerralla oppi perille ja tulis kiltteinä kuoropoikina takaisin. Täysin fiktiivinen tämä ajatuksena on, mut ei välttämäti huonoimmasta päästä. Siellä Uralin tuolla puolen taida joka sedällä olla Nintendoa kopissa ja suihkujen lattioilla lienee saippuapaloja enemmän, siis paljon enemmän.... Terveisiä pizzerian nurkasta.... | |
![]() 17.12.2014 15:34:18 | |
Pankki ei ota asiakkaaksi jos on tehnyt karmean rötöksen pankkia vastaan. Eli jonkun kavalluksen pankilta. En tiijä oisko tuohonkin joku mahdollisuus olla, jos oisin pankissa ni en kyllä ottas vastaan jos tulis asiakkaaksi tarjolle Sami Sinisalo, mutta en tiedä millä sen perustelisi. Laissa on määrätty oikeus peruspalveluihin niin kauan kun ei ole pankille tehnyt petosta tai kavallusta. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash | |
![]() 20.12.2014 02:39:13 | |
Onkohan tuo Sinisalo saatu jo nalkkiin? Muahan tuo "Tomppa Raunio" onnistui höynäyttämään, kuten olen muutamaan topikkiin jo kertonutkin. | |
![]() 20.12.2014 11:15:14 | |
Tuo Sinisalo on kusettanut jo liian montaa tyyppia. Tama tarina tuskin saa onnellista loppua. En allekirjoita. | |
![]() 20.12.2014 12:59:13 | |
kekkuliheikki: Tuo Sinisalo on kusettanut jo liian montaa tyyppia. Tama tarina tuskin saa onnellista loppua. Ensimmäisen ja viimeisen kerran 2009 vei minulta rahat Hopeisen omenan ostoilmon kautta. Vituttaa vieläkin eikä rahoja tietenkään ole kuulunut. Tänä vuonna muuan kusipää vei rahat MuroBBS:n kautta. Samalla onanistilla on vieläkin toimivat tunnukset foorumille ja käy välillä rekkaamassa sisälle. Edes ylläpitoa asia ei kiinnostanut vaan sain foorumille banaania kun kerroin tilinumeron huijariketjuun. Yritti vielä jälkeenpäin kusettaa muita käyttäjiä kirjoittamalla samaiseen ketjuun että on tavara lähtenyt, tokihan bannien jälkeen kävin asian oikaisemassa. | |
![]() 22.12.2014 16:22:32 | |
Ja samaiseen lankaan menin itsekkin. Tosin parista kympistä onneksi kysymys. Näkyy olevan tämä Seppo Kalanti sama kaveri kun Sinisalo, tilinumero täsmää! Kaikki tiedot vaan nettiin niin löytyy paremmin googlen kautta sitten! seppokalanti@suomi24.fi jondelahti@gmail.com jne mitä näitä nyt on. | |
![]() 29.12.2014 23:19:29 | |
Tähänkin ketjuun laitan: "Seppo Kalant"i = "Joni Saarinen". Ihan samoilla sanoilla aloittaa viestit. Rikosilmoituksia kehiin vaan tilinumeron kanssa. | |
![]() 30.12.2014 09:09:50 (muokattu 30.12.2014 09:12:18) | |
nuope: Tähänkin ketjuun laitan: "Seppo Kalant"i = "Joni Saarinen". Ihan samoilla sanoilla aloittaa viestit. Rikosilmoituksia kehiin vaan tilinumeron kanssa. Yritti kusettaa minuakin Joulunpyhinä kun olin laittanut ostoilmoituksen diskanttielementeistä.Haistoin palaneen käryä ja pyysin valokuvaa em.diskanteista ja vielä että nämä aseteltuna valkoisenpaperin päälle ja lisäksi kynä kumolleen siihen eteen.Lupasi laittaa kuvat seuraavana päivänä mutta ei ole kuulunut minkä arvasinkin jo etukäteen. Joten tarkkana saa olla. Tässä tämän persereiän ensimmäinen viesti: Terve, Löytyisi kuusamosto otsikonmukainen tuote ylimääräisenä. Ehjä ja siistikuntoinen, itselläni niin vähällä käytöllä että joutaa myyntiin. Ilmoittele jos vielä tarvetta ja tee samalla tarjous jos kiinnostusta ostamiseen on. Jouluisin terveisin, J. Saarinen | |
![]() 30.12.2014 09:16:48 | |
bassopekka: Yritti kusettaa minuakin Joulunpyhinä kun olin laittanut ostoilmoituksen diskanttielementeistä.Haistoin palaneen käryä ja pyysin valokuvaa em.diskanteista ja vielä että nämä aseteltuna valkoisenpaperin päälle ja lisäksi kynä kumolleen siihen eteen.Lupasi laittaa kuvat seuraavana päivänä mutta ei ole kuulunut minkä arvasinkin jo etukäteen. Joten tarkkana saa olla. Tässä tämän persereiän ensimmäinen viesti: Terve, Löytyisi kuusamosto otsikonmukainen tuote ylimääräisenä. Ehjä ja siistikuntoinen, itselläni niin vähällä käytöllä että joutaa myyntiin. Ilmoittele jos vielä tarvetta ja tee samalla tarjous jos kiinnostusta ostamiseen on. Jouluisin terveisin, J. Saarinen Tässä sähköpostiosoite hänelle:jsaaari@suomi24.fi | |
![]() 30.12.2014 11:31:00 | |
Tuli ostoilmoon vastaus sähköpostitse taas uudella nimellä: Hannu Salminen hannusalminen71@outlook.com "Terve, Löytyisi oulusta otsikonmukainen behringeri. Ehjä ja toimiva. Jos on kiinnostusta ja tarvetta, niin ilmoittele ja tarjoa." Eipä vastannut enää mitään kun sanoin että noutohommat onnistuis :D Kirjoitustyylihän on melko tuttu aiemmista tämän ketjun postauksista. Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt. | |
![]() 30.12.2014 21:08:08 | |
oksatboys: Tuli ostoilmoon vastaus sähköpostitse taas uudella nimellä: Hannu Salminen hannusalminen71@outlook.com "Terve, Löytyisi oulusta otsikonmukainen behringeri. Ehjä ja toimiva. Jos on kiinnostusta ja tarvetta, niin ilmoittele ja tarjoa." Eipä vastannut enää mitään kun sanoin että noutohommat onnistuis :D Kirjoitustyylihän on melko tuttu aiemmista tämän ketjun postauksista. Tänään pääsi sama "Hannu Salminen"jymäyttämään, olin liian luottavainen.Muutama kymppi, mutta kuitenkin. Käytti tilinroa FI6457109720121079 ja sähköposti : hannusalminen71@outlook.com Poliisille yhteydenottoa harkitsen, mutta maksaako tuo vaivaa.Onko kokemusta? | |
![]() 30.12.2014 21:30:05 | |
TapioP: Tänään pääsi sama "Hannu Salminen"jymäyttämään, olin liian luottavainen.Muutama kymppi, mutta kuitenkin. Käytti tilinroa FI6457109720121079 ja sähköposti : hannusalminen71@outlook.com Poliisille yhteydenottoa harkitsen, mutta maksaako tuo vaivaa.Onko kokemusta? Sinisalon tilinumero. vähemmän yllättäen. Toki rikosilmoitus vaan menemään tilinumeron kera. Sitä nopeammin tuo urpo lähtee takas lusimaan mitä enempi ilmoituksia sataa | |
![]() 30.12.2014 21:35:28 (muokattu 30.12.2014 21:39:24) | |
TapioP: Tänään pääsi sama "Hannu Salminen"jymäyttämään, olin liian luottavainen.Muutama kymppi, mutta kuitenkin. Käytti tilinroa FI6457109720121079 ja sähköposti : hannusalminen71@outlook.com Poliisille yhteydenottoa harkitsen, mutta maksaako tuo vaivaa.Onko kokemusta? Ikävä juttu. Mä skippaan nykyään suoraan ton tietyn tyyliset tarjoukset. Tolle "Hannulle" vastasin tarkemmin että "Oisko 30e ok hinta? Mun Oulussa asuva kaveri vois mahdollisesti noutaa ton ja tuoda mulle, kun se kuitenkin täällä etelämmässäkin käy melko usein. Missä päin Oulua toi mikki ois?" Tohon ei siis mitään enää vastattu. Meinasin eka laittaa että oon just sopivasti tulossa ens vkl Ouluun, mutta toi "kaveri asuu" on siin mielessä parempi, että nouto vois olla milloin vain, jolloin myyjä ei voi käyttää esim. kiirettä tekosyynä sille, ettei nouto onnistu. Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt. | |
![]() 30.12.2014 23:15:53 | |
Seba: Sinisalon tilinumero. vähemmän yllättäen. Toki rikosilmoitus vaan menemään tilinumeron kera. Sitä nopeammin tuo urpo lähtee takas lusimaan mitä enempi ilmoituksia sataa Sama tilinimero on muuten Seppo Kalantin suhteen. Mitenköhän tuo koijari on pankkiasiat hoitanut, kun eri nimiä näköjään ohjautuu samalle tilille? Luulis jo pankin ihmettelevän asiaa. Ite tein ilmoituksen muutama viikko sitten poliisille kun kajahdin ansaan. Pistäkää vaan ilmoituksia jos näitä tulee. | |
![]() 30.12.2014 23:24:59 | |
Lasse Hyytinen: Sama tilinimero on muuten Seppo Kalantin suhteen. Mitenköhän tuo koijari on pankkiasiat hoitanut, kun eri nimiä näköjään ohjautuu samalle tilille? Luulis jo pankin ihmettelevän asiaa. Ite tein ilmoituksen muutama viikko sitten poliisille kun kajahdin ansaan. Pistäkää vaan ilmoituksia jos näitä tulee. Voihan siihen nimikenttään rustata mitä lystää, tosin taitaa ainakin Nordean nettipankki muuttaa siihen oikean nimen. | |
![]() 30.12.2014 23:49:03 | |
janik: Voihan siihen nimikenttään rustata mitä lystää, tosin taitaa ainakin Nordean nettipankki muuttaa siihen oikean nimen. Niin taitaa muuttaa joo. Ja OP herjaa ainakin, jos nimi/numero ei täsmää. Mutta kun täsmäsi, ainakin tuossa oman casen kohdalla. Jotenkin kai nuo nimet täytyy olla kytketty tilinumeroon. | |
![]() 31.12.2014 00:50:18 | |
Lasse Hyytinen: Niin taitaa muuttaa joo. Ja OP herjaa ainakin, jos nimi/numero ei täsmää. Mutta kun täsmäsi, ainakin tuossa oman casen kohdalla. Jotenkin kai nuo nimet täytyy olla kytketty tilinumeroon. Ei mulla ainakaan op ole koskaan herjannut kun olen heittänyt mitä vaan saaja-kenttään. Sampo aikanaan korjasi oikean saajan, op ei ikinä. | |
![]() 31.12.2014 01:20:08 (muokattu 31.12.2014 01:23:19) | |
Isojen firmojen kanssa voi olla niin että maksua tehdessä nimi tulee tilinumeron mukana tarjolle jos firma on niin sopinut, yksityishenkilöiden kanssa epäilen kovin että ei saa tulla, ja maksu välitetään ehtojenkin mukaan pelkän numeron perusteella. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash | |
![]() 31.12.2014 08:59:15 (muokattu 31.12.2014 09:01:48) | |
askomiko: Isojen firmojen kanssa voi olla niin että maksua tehdessä nimi tulee tilinumeron mukana tarjolle jos firma on niin sopinut, yksityishenkilöiden kanssa epäilen kovin että ei saa tulla, ja maksu välitetään ehtojenkin mukaan pelkän numeron perusteella. Joo, näin se taitaa olla. Firmoilla tulee, jos on sopimukset, mutta ei yksityishenkilöillä... e. Ja kuten jo sanottua, niin aina kannattaa tehdä rikosilmoitus, koska poliisi ei toimi ennen kuin niitä ilmoituksia on riittävästi. Ei ne sen yhden ilmoituksen takia toimi, mutta jos niitä on kymmeniä, niin se voi jo alkaa oikeasti kiinnostamaan... Believe what you want, it doesn't mean you're right... | |
![]() 02.01.2015 14:41:57 | |
Laita vaan rikosilmoitusta, täältäkin lähtee Hannu Salmiselle rikosilmoitus. Aika kauan kauppaa täällä tehnyt mutta ei tarvita kuin yksi herpaantuminen ja tässä ollaan. Kyynisyyttä lisää elämään siis. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)