Aihe: farkkujen venytys?
1
Keppis
25.05.2004 18:05:04
olen kuullut että farkkuja saa venytettyä märkinä, miten tälläinen kannattaisi suorittaa, vai onko se ees totta.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
depe
25.05.2004 18:07:29
olen kuullut että farkkuja saa venytettyä märkinä, miten tälläinen kannattaisi suorittaa, vai onko se ees totta.

Niinhän ne kaupan tätit aina sanovat. Uusia farkkuja kai voi yrittää venyttää. Pesun jälkeen venytät niitä (=vedät sellain jännästi lahkeesta). Tuskinpa tuo nyt kuitenkaan hirveästi tehoaa. Ostat uudet farkut...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Keppis
25.05.2004 18:10:45
Niinhän ne kaupan tätit aina sanovat. Uusia farkkuja kai voi yrittää venyttää. Pesun jälkeen venytät niitä (=vedät sellain jännästi lahkeesta). Tuskinpa tuo nyt kuitenkaan hirveästi tehoaa. Ostat uudet farkut...

Mutta kun vanhat on just hienosti kulunu ja alkaa käymään hiukan lyhyeks.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Kemppilä
25.05.2004 18:38:55
Mutta kun vanhat on just hienosti kulunu ja alkaa käymään hiukan lyhyeks.

Ompele jostakin kukkapöytäliinasta jatkeet lahkeisiin. Varmasit on muut kateellisia.
www.evvk.fi
Dunga
25.05.2004 20:06:46
Ei mitään venytyksiä, annat lyhentyä ja kiristyä vaan niin saat kunnon Robert Plant "kulli-housut".
Valmiina...ottaa slipoverin poois...ottaa sukat poois...ottaa housut poois...olkaa hyvä, kiitos. IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Keppis
25.05.2004 21:14:23
nojaa kyllä ne ny viä ainakin jonkin aikaa menee. Pitää tehä shortsit sitten joskus.
peltikojootti
26.05.2004 13:24:57
Kaupantätien venytys tarkoittaa sitä että housut palautetaan pesun jälkeen normaaliin kokoon, eli siihen kokoon jonka ostit.
haarasaumasta ja lahkeen suusta kiinni ja napakka vetäisy..
Möyh sanoin kärpänen..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)