Aihe: Kukkakepit?
1 2
Laakstr
07.12.2014 20:32:38
markkuliini: Joo, jostain syystä ne häiritsee munkin silmää, ehkä ne on liian isossa ristiriidassa flat basen vintage lookin kanssa.
Mutta onhan se johdonmukaisessa linjassa muun Atlas-hardwaren kanssa.
http://www.pearldrummersforum.com/a … ttachmentid=448932&d=1365832477

Huh, tuossa on värikin sopivasti kohdillaan :)

Musta nuo atlaksen kumitutit on just sopivan räikeällä kontrastilla erottamassa ne oikeasta (vanhasta) vitnakelookista ollakseen pirun tyylikkäät ;)
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
statistiÖ
07.12.2014 20:43:05

Mulla DW6000 hihat. Kiva vaivaton teline soittaa, suorastaan polkee itse itseään. Heiluvainen on, muttei sitä nurin saa. Kerran olen pakannut ja roudannut. Nopea purkaa ja koota, ei vie palasina paljoa tilaa tai painoa. Yllättävää, mutta flättijaloille en osaa antaa arvoa. Ei niistä haittaakaan suoranaisesti ole, mutta rajoittavat virvelitelineen sijoittelua. Jos haluaa soitossa vähän lattiatilaa vievän telineen, niin katselisin kaksijalkaista.

Gibun vastaavista kuullut lausunnon, että toimivat. Vanha malli oli hyvin paljon samannäköinen kuin DWn, nykyisessä enemmän näköeroa. Onko sama Taiwanin tehdas kummallakin tuotteella..

Ludwigin zikakoille ääni täältäkin, mutta vain virvelitelineiden perusteella. Kaikissa sama yläosa, mutta jalkio on erilainen. Ei yhtään flättiä. Kevyin on todella kevyt ja simpsakka, kuitenkin täysin tukeva ja pätevä. Nopea purkaa ja toisinpäin, menee pieneen tilaan. Olen roudaillut kesällä patikassa ja pyörällä. Virvelit soi ja tomit soi. Korkeutta löytyy, matalin menee matalalle. Näitä uutena kiitos. DW on laittanut markkinoille oman versionsa tällaisesta tomitelineestä..

Tykkäilen kuitenkin nuista Taman peltiständeistä, vaikka ne on panssarivaunuesteosastolta (vrt. em.). Vain oleelliset osat, ei nekään paljon paina-tilaa vie, koska säntillisiä suunnittelultaan.
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
moffler
27.12.2014 12:38:50
markkuliini: Tuossa on vaan se ongelma että kun telineet kasaa laukkuun niin nuo kumit vie yllättävän paljon tilaa, etenkin jos ne osoittavat telineen vartta vasten. Ja koska noita telineitä ostetaan etenkin painon ja tilan säästön takia, niin tuo voi olla joillekin no-no.

Lisäksi vaikuttaisi siltä, ettei tuo Atlas Classicien ratkaisu riitä mikkiständien ongelmattomaan asetteluun, siinä missä DW 6000:n basen saa tarvittaessa nostettua tarpeeksi korkealle antaen mikkiständien jaloille riittävästi tilaa.

Oon todella tyytyväinen kuustonnisten ominaisuuksiin symbaalitelineinä. Nopeat, helpot, ja tähän mennessä kaikki kierteet yms. kestäneet hienosti kovaakin roudausta. Nyt kun vaan löytyisi vielä se ideaali flatbase -virveliständi portaattomalla kallistuksella (Gibraltar?) sekä hyvin toimiva ja tarpeeksi tukeva haitsuständi (lienee tosin ehkä liikaa pyydetty kukkakepeiltä?)
Kailis
31.12.2014 16:52:05

Mulla on nyt Premier-moposetissä suora ja puomillinen flat(flush)base sekä snareständi, ovaalin muotoista Lokfast-sarjaa. Ihania. Yritän vielä haalia yhden suoran ja haikkatelineen. Jos jollain on myydä voi ottaa pikaviestein kiinni.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)