Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yleistä baarikeikkailusta ja keikkapaikoista
1 2
Karhukoira74
18.12.2014 19:23:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Avataas tämmöinen, koska sydämellä on "yleistä asiaa". Taas eilisen keikan jälkeen yöllä ajaessa kotiin ehtii miettimään asioita, ehkä liikaakin.
 
Mutta sitten yleisesti: mikä vittu näitä baareja vaivaa, ettei edes yritetä promota noita keikkoja baarin omasta toimesta. Tuntuu että bändit on vaan vaivaa ja tulevat ja kyselevät vittuillakseen keikkoja ja soittomahdollisuuksia. Bändin pitäs tuoda kaikki yleisöä myöten omilla voimin, parhaassa tapauksessa PA:kin ilman kustannuksia ja maksaa vielä talon miksaajalle vaikka tupa ois tyhjä. Ei sinällään, hyvä mixaaja on liksansa ansainnu ja kaikki tyypit keitä oon tavannu niin asiallisia kavereita ja pyyteettömästi hommansa hoitaneet.
 
Uskoisin että jokaisella bändillä ja baarilla on aivan täysin sama tavoite, saada tupa täyteen kaljaa juovia asiakkaita, ja jotka samalla kuuntelisivat uutta musiikkia. Päinvastoin nyt eilisellä keikkamestalla, promoaminen oli yksi A3 -flyer jossain ilmoitustaululla, jonka henk.koht. vein suoraan käteen viikko ennen keikkaa että laittakaa, jooko? Yläkertaan kun pyydettiin että voidaanko laittaa A4 -papereita teipillä ohjaamaan kulkua, että alhaalla ois livemusaa niin suhtautuminen oli vähintäänkin nihkeätä.
 
Tämmönen ylimielisyys paistaa erityisesti pääkaupunkiseudun mestoissa.
 
-So many assholes, so few bullets-
käsi
21.12.2014 01:46:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en ole montaa keikkaa pääkaupunki seudulla vetänyt, mutta omat kokemukset on hyvin erilaiset. Vai onkohan mula käynyt vain tuuria?
 
Keikkojen promoaminen on molempien hommaa. Tämä on selkeästi yksi juttu joka olisi kehittämisen arvoinen useissa baareissa sekä bändeissä. Bändi joka ei markkinoi jää ilman keikkoja nopeasti ja baari joka ei markkinoi kaatuu hyvinkin nopeasti.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
baron
24.12.2014 21:01:54 (muokattu 24.12.2014 21:02:53)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä silloin tällöin käyn keikalla mun kantakapakassa alle torihintojen: Kaljat, safka, kulukustannukset.
Mutta se mikä mua harmittaa että kapakka ei paa tikkuakaan ristiin meidän keikan promoamisessa.
Ei me mikään huippu jengin vetäjiä olla mutta meillä on sen verran faneja että pikkukapakassa olisi tuplat asiakkaita normaaliin verrattuna jos ne vain tietäisivät että me ollaan siellä.
Mutta kapakka ei tee asian eteen mitään.
Mä mietin ihan oikeesti että jos kapakka ei tee mitään oman bisneksensä eteen niin pitääkö mun tehdä?
(Mun fanit ei kyllä kuivin suin kestä kuunnella mun soittoa, ne olisi hyviä asiakkaita!)
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
sticky fingers
24.12.2014 22:07:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoja keloja täälläkin. Baarit luottaa siihen, että jengi tulee joka tapauksessa ja että "nimetön" bändi hoitaa siihen omat faninsa kaupanpäällisiksi. Täten itse vain ei tarvi tehdä mitään. Toimitettuja julisteita ei pidetä esillä, eikä ole väliä sillä, onko bändin nimi nettisivuille kirjoitettu oikein vai päin persettä... jne. Silti sitä vaan keikkaa yritetään tehdä ja aina se on kivaa kun sitä tekee.
 
"Kummasti tällä(kin) palstalla omaa älykkyyttään mainostavat tyypit ovat poikkeuksetta ihan saatanan tyhmää porukkaa" - Kulkunen 30.7.2014
Karhukoira74
24.12.2014 22:15:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just samoja fiiliksiä kun teilläkin. Ja jotenkin se tekemättömyys ja ei paljon kiinnosta -asenne vähän tökkii, kun ite bändin kanssa haluaa tehdä homman hyvin ja hyvällä fiiliksellä. Ja yritetään sitä jengiäkin omin toimin saada mestoille. Mut sitte se syö, varsinkin vierailla paikkakunnilla, kun meet keikkapaikkaan eikä missään näy mitään mainintaa että siellä oltas yleensä soittamassa.
 
-So many assholes, so few bullets-
Tympee Huttunen
24.12.2014 23:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietäen tuon paikan, niin sehän periaatteessa tarjoaa tilan, eikä keikan, bändille. Toki pitää itse maksaa miksaaja, promota keikkaa ja hoitaa lipunmyynti, mutta lipputuloista paikka ei ota latin latia ja tarjoaa vielä juomaliput. Moni muu paikka vuokraa klubin järkkärille ja vielä velvoittaa tekemään samat jutut, jolloin takkiin voi tulla tosi paljon. Omien kokemusten mukaan ensiksimainittu järjestely on toiminut aina ja porukka on paikalle löytänyt. Kuitenkin suhteessa vielä ihan tunnettu mesta. Mut tätä tää on, kun koko ala on murroksessa. Muusikon pitää hallita instrumenttinsa lisäksi vähän koko paketti. Mun mielestä keikkajulkat ja muut on ihan peanuts-osastoa ja ennemmin kannattaa panostaa nettipromoon, mut kukin taaplaa tyylillään. Kohta varmaan pitää etukäteen saada fb-osallistumisia, että jokin paikallinen klubi keikan järkkää viikottaisen Vain Elämää-teemaillan sijaan.
 
Karhukoira74
25.12.2014 00:06:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Tietäen tuon paikan, niin sehän periaatteessa tarjoaa tilan, eikä keikan, bändille. Toki pitää itse maksaa miksaaja, promota keikkaa ja hoitaa lipunmyynti, mutta lipputuloista paikka ei ota latin latia ja tarjoaa vielä juomaliput. Moni muu paikka vuokraa klubin järkkärille ja vielä velvoittaa tekemään samat jutut, jolloin takkiin voi tulla tosi paljon. Omien kokemusten mukaan ensiksimainittu järjestely on toiminut aina ja porukka on paikalle löytänyt. Kuitenkin suhteessa vielä ihan tunnettu mesta. Mut tätä tää on, kun koko ala on murroksessa. Muusikon pitää hallita instrumenttinsa lisäksi vähän koko paketti. Mun mielestä keikkajulkat ja muut on ihan peanuts-osastoa ja ennemmin kannattaa panostaa nettipromoon, mut kukin taaplaa tyylillään. Kohta varmaan pitää etukäteen saada fb-osallistumisia, että jokin paikallinen klubi keikan järkkää viikottaisen Vain Elämää-teemaillan sijaan.
 
Juuh...ei tää nyt kohdistu suoraan yhteen baariin, samansuuntaisia kokemuksia useammasta paikasta. Ehkä se on meidän nimettömien ongelma vaan. Muinainen Liberte oli huolissaan vähäisistä osanottajamääristä fb-eventin mukaan. Ja ymmärsin että loppuaikoina oli hanakka perumaankin jos ei osallistujia ollut baarin mielestä tarpeeksi. Savelilta tuli vaan viestiä jälkikirjoituksella "toivottavasti auttaa" =D
 
-So many assholes, so few bullets-
käsi
28.12.2014 17:18:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä noi baarit jättää tekemättä teidän mielestä? Tarkentakaa? Eikö ne levitä julisteita pitkin kaupunkia? Eikö somessa näy mitään?
 
Mitä oletatte että niiden pitäisi vähintään tehdä?
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
baron
28.12.2014 18:37:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: Mitä noi baarit jättää tekemättä teidän mielestä? Tarkentakaa? Eikö ne levitä julisteita pitkin kaupunkia? Eikö somessa näy mitään?
 
Mitä oletatte että niiden pitäisi vähintään tehdä?

 
Ne voisi pistää johonkin sisätiloihinsa esille ne jullarit jotka mä sinne tuon.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Karhukoira74
28.12.2014 19:31:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Ne voisi pistää johonkin sisätiloihinsa esille ne jullarit jotka mä sinne tuon.
 
Sama. Ja vaikka baarin ikkunaan muutama kadulle päin. Tämä ois jo hyvä alku, ja jos niille laittaa sähköpostilla viestiä keikkaan liittyen niin "vastaus ois kiva". Yleensä tuo edes baarissa itsessään tapahtuva promoaminen tulevasta kaljan myynnin ohessa. Tiskille pikku flyereita jne. Ei luulis olevan paha rasti, mutta näyttää vaan olevan.
 
Toi sähköpostiin vastaamattomuus vituttaa taas tänää ku vituttaa kaikki muukin. Mie jos jättäsin vastaamatta sähköposteihin niin saisin kenkää noin alta viikossa. Ei ne baaritkaan NIIN VITUN paljoa sitä postia varmastikaan saa...en jaksa uskoa.
 
-So many assholes, so few bullets-
käsi
28.12.2014 19:41:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karhukoira74: Sama. Ja vaikka baarin ikkunaan muutama kadulle päin. Tämä ois jo hyvä alku, ja jos niille laittaa sähköpostilla viestiä keikkaan liittyen niin "vastaus ois kiva". Yleensä tuo edes baarissa itsessään tapahtuva promoaminen tulevasta kaljan myynnin ohessa. Tiskille pikku flyereita jne. Ei luulis olevan paha rasti, mutta näyttää vaan olevan.
 
Toi sähköpostiin vastaamattomuus vituttaa taas tänää ku vituttaa kaikki muukin. Mie jos jättäsin vastaamatta sähköposteihin niin saisin kenkää noin alta viikossa. Ei ne baaritkaan NIIN VITUN paljoa sitä postia varmastikaan saa...en jaksa uskoa.

 
Maileista sen verran että jos on suosittu keikkapaikka niin kyllä ne vaan saa niitä maileja ihan oikeasti todella paljon, ja koska usein joku hoitaa tuon buukkaamisen ns muun työnohella siinä baarissa voipi kestää vastaaminen. Toki olen samaa mieltä että vastaus olisi kiva ja kohteliasta.
 
Kyselen näitä omaksi ilokseni, ei tarvi ajatella että olisin baarissa töissä. Keikkoja tosin oon buukannut aika hemmetin paljon viime vuosina. Siellä taas olen törmännyt toisinpäin tähän ilmiöön. On paljon bändejä liikkeellä joiden työnteko loppuu heti kun saa varmistettua keikan, ei pidä somessa meteliä, eikä näy julisteita jne sitten lopuksi haukutaan baari paskaksi kun paikalle ei tule yleisöä.
 
Baarin mun mielestä pitää mainostaa, mutta siellä usein sekin on ns sivupesti jonkin toisen homman yhteydessä.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
Karhukoira74
28.12.2014 21:38:47 (muokattu 28.12.2014 21:40:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: Maileista sen verran että jos on suosittu keikkapaikka niin kyllä ne vaan saa niitä maileja ihan oikeasti todella paljon, ja koska usein joku hoitaa tuon buukkaamisen ns muun työnohella siinä baarissa voipi kestää vastaaminen. Toki olen samaa mieltä että vastaus olisi kiva ja kohteliasta.
 
Kyselen näitä omaksi ilokseni, ei tarvi ajatella että olisin baarissa töissä. Keikkoja tosin oon buukannut aika hemmetin paljon viime vuosina. Siellä taas olen törmännyt toisinpäin tähän ilmiöön. On paljon bändejä liikkeellä joiden työnteko loppuu heti kun saa varmistettua keikan, ei pidä somessa meteliä, eikä näy julisteita jne sitten lopuksi haukutaan baari paskaksi kun paikalle ei tule yleisöä.
 
Baarin mun mielestä pitää mainostaa, mutta siellä usein sekin on ns sivupesti jonkin toisen homman yhteydessä.

 
Hyvähän se ois vaikka baarin pitäjätkin lukis näitä, ihan rakentavassa hengessä vaikka kärkkäästi kuitenkin aloittelin tätä...kun kuitenkin molemmilla on varmaan sama tavoite että tupa täyteen. Kättä lyödään ku on jengiä tuvassa kuuntelemassa ja joku virvoke enemmän menee varmasti tiskiltäkin. Se on vaan turhauttavaa bändillekin, kun työn kanssa saa keikan johonkin mestaan ja siitä ollaan täpinöissään. Sitte paikalle ku meet niin ainoa ketä kiinnostaa on mixaaja eikä merkkiäkään baarin puolesta että siellä joku ois tänä iltana just vetämässä. Mekin on laiteltu levyjä ja flyereita etukäteen...mut muoveissa ne on monesti löytyny "jostain". Samoin lähetetyt painetut flyerit ja pikkujulisteet joita vois teippailla seinille ja ikkunoihin ja vaikka kaljahanan viereen. Mutta ei.
 
-So many assholes, so few bullets-
baron
28.12.2014 22:47:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karhukoira74: Hyvähän se ois vaikka baarin pitäjätkin lukis näitä, ihan rakentavassa hengessä vaikka kärkkäästi kuitenkin aloittelin tätä...kun kuitenkin molemmilla on varmaan sama tavoite että tupa täyteen. Kättä lyödään ku on jengiä tuvassa kuuntelemassa ja joku virvoke enemmän menee varmasti tiskiltäkin. Se on vaan turhauttavaa bändillekin, kun työn kanssa saa keikan johonkin mestaan ja siitä ollaan täpinöissään. Sitte paikalle ku meet niin ainoa ketä kiinnostaa on mixaaja eikä merkkiäkään baarin puolesta että siellä joku ois tänä iltana just vetämässä. Mekin on laiteltu levyjä ja flyereita etukäteen...mut muoveissa ne on monesti löytyny "jostain". Samoin lähetetyt painetut flyerit ja pikkujulisteet joita vois teippailla seinille ja ikkunoihin ja vaikka kaljahanan viereen. Mutta ei.
 
Nyt mä allekirjoitan!
Luulisi että se olisi yhteinen intressi että kapakka olisi mahdollisimman täynnä, meillä on yleensä kiinteä liksa (ei lipputuloprosentti) eli saman saamme vaikka siellä ei olisi ketään mutta kivampi olisi soittaa täydelle salille ja kyllähän kapakan bisnekseenkin vaikuttaa jos mun janoiset fanit tietää keikasta ja tulee paikalle.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Dirtyh
29.12.2014 09:03:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Nyt mä allekirjoitan!
Luulisi että se olisi yhteinen intressi että kapakka olisi mahdollisimman täynnä, meillä on yleensä kiinteä liksa (ei lipputuloprosentti) eli saman saamme vaikka siellä ei olisi ketään mutta kivampi olisi soittaa täydelle salille ja kyllähän kapakan bisnekseenkin vaikuttaa jos mun janoiset fanit tietää keikasta ja tulee paikalle.


Mäkin allekirjoitan muuten paitsi että jos meidän omat "janoiset fanit" eivät tiedä että ollaan keikalla niin kyllähän siinä meidän oma viestintä on epäonnistunut.
 
Pienemmillä paikkakunnilla baarikin usein tekee voitavansa. Juuri olin Tapanin päivänä yhdessä kansan kippolassa keikalla ja kun paikalle marssin niin ulkona oli pari julistetta, sisällä pari lisää, valobannerissa pyöri teksti ja paikallislehdessäkin oli maininta että keikkaa puskee. Ja kas, paikallahan oli todella hienosti jengiä joka poistui heti keikan loputtua. Eli aivan suoraan voi sanoa että olivat tulleet keikkaa katsomaan.
 
Jos tuohon pystyy 60-kymppinen pariskunta joka on pyörittänyt baaria sen 35 vuotta niin miksei siihen pystyisi kaikki muutkin. Tosin, ehkä tuossa on yksi syy miksi he ovat sitä kuppilaansa (joskin vähän eri osoitteissa) saaneet pyöritettyä koko tuon ajan.
 
käsi
29.12.2014 20:48:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Mäkin allekirjoitan muuten paitsi että jos meidän omat "janoiset fanit" eivät tiedä että ollaan keikalla niin kyllähän siinä meidän oma viestintä on epäonnistunut.
 
Pienemmillä paikkakunnilla baarikin usein tekee voitavansa. Juuri olin Tapanin päivänä yhdessä kansan kippolassa keikalla ja kun paikalle marssin niin ulkona oli pari julistetta, sisällä pari lisää, valobannerissa pyöri teksti ja paikallislehdessäkin oli maininta että keikkaa puskee. Ja kas, paikallahan oli todella hienosti jengiä joka poistui heti keikan loputtua. Eli aivan suoraan voi sanoa että olivat tulleet keikkaa katsomaan.
 
Jos tuohon pystyy 60-kymppinen pariskunta joka on pyörittänyt baaria sen 35 vuotta niin miksei siihen pystyisi kaikki muutkin. Tosin, ehkä tuossa on yksi syy miksi he ovat sitä kuppilaansa (joskin vähän eri osoitteissa) saaneet pyöritettyä koko tuon ajan.

 
Tuohon kun laitetaan päälle se miten bändi itse markkinoi, näkyy ja huutaa keikasta. Niin jos yleisöä ei tule, ei se johdu mainonnasta.
 
Kun, tässä on useampi asia mitkä menee helposti ristiin ja on vaikea jutella rakentavasti. Jos bändi on paska, ei sinne ketään tule, jos baari on paska ei sinne ketään tule... Mutta helposti syytellään toisiaan.
 
Liian moni baari sekä bändi, ei osaa suhtautua siihen että ihmisten vapaa-ajasta kilpailee kovin moni taho. Oma agenda on jotenkin saatava esille. Jatkuva mainostus, puolin ja toisin. Oman brändin esiintuonti jne.
 
Samaa mieltä olen että tähän olisi hyvä saada mukaan baarialan ihmisiä myös juttelemaan. Ehkäpä asioille olisi jotain tehtävissä.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
Karhukoira74
29.12.2014 21:52:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Mäkin allekirjoitan muuten paitsi että jos meidän omat "janoiset fanit" eivät tiedä että ollaan keikalla niin kyllähän siinä meidän oma viestintä on epäonnistunut.
 
Pienemmillä paikkakunnilla baarikin usein tekee voitavansa. Juuri olin Tapanin päivänä yhdessä kansan kippolassa keikalla ja kun paikalle marssin niin ulkona oli pari julistetta, sisällä pari lisää, valobannerissa pyöri teksti ja paikallislehdessäkin oli maininta että keikkaa puskee. Ja kas, paikallahan oli todella hienosti jengiä joka poistui heti keikan loputtua. Eli aivan suoraan voi sanoa että olivat tulleet keikkaa katsomaan.
 
Jos tuohon pystyy 60-kymppinen pariskunta joka on pyörittänyt baaria sen 35 vuotta niin miksei siihen pystyisi kaikki muutkin. Tosin, ehkä tuossa on yksi syy miksi he ovat sitä kuppilaansa (joskin vähän eri osoitteissa) saaneet pyöritettyä koko tuon ajan.

 
Tämä! Ei kuitenkaan kauheasti vaadi varmaan baarin pitäjiltäkään. Paikallislehtimainos nyt on ihan tuplabonusta jo =)
 
-So many assholes, so few bullets-
oksatboys
01.01.2015 13:59:07 (muokattu 01.01.2015 14:01:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karhukoira74: Tämä! Ei kuitenkaan kauheasti vaadi varmaan baarin pitäjiltäkään. Paikallislehtimainos nyt on ihan tuplabonusta jo =)
 
Mut mun käsittääkseni noita yllättävän moni lukee. Ite ainakin kattelen aina lehdestä keikkoja. Noihin ilmaislehtiin saa noi keikatkin usein vielä ilmatteeks "menot"-palstalle.
 
E. Siis oletukseni noiden tehokkuuteen perustuu siihen, että kun ollaan oltu vieraalla paikkakunnalla keikalla tuntemattoman bändin kanssa niin paikalle on tullut jengiä, jotka ovat sanoneet nimenomaan tulleensa bändiä kattomaan. Muuta promoa on ollut facebookissa ja muutama juliste ko. baarissa.
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
rintapek
01.01.2015 16:58:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Nyt mä allekirjoitan!
Luulisi että se olisi yhteinen intressi että kapakka olisi mahdollisimman täynnä, meillä on yleensä kiinteä liksa (ei lipputuloprosentti) eli saman saamme vaikka siellä ei olisi ketään mutta kivampi olisi soittaa täydelle salille ja kyllähän kapakan bisnekseenkin vaikuttaa jos mun janoiset fanit tietää keikasta ja tulee paikalle.

 
Komppaan kympillä. Siis nimenomaan tommoiseten paikallisbaarien kohdalla ainakin.
 
Kyl se on ihan sen paikallisbaarin omaa mainontaa kertoa asiakkailleen mitä mahdollista ohjelmaa se on asiakkailleen tarjoamassa. Keksiviikkona karaoke alkaen klo 19. Torstaina tietovisa alkaen 19 Lauantaina Baron&pojat alkaen 20. Sunnuntaina lätkämatsi isolta screeniltä klo 15. Mielellään siten, et paikkakuntalaiset ne ehtii hoksata. Ei o hirveesti hyötyä laittaa julkkaa oveen ja A- ständiä pihalle vasta tapahtumapäivänä, koska silloin sen hoksivat vain ne, jotka ovat muutenkin sil hetkellä kävelemässä ovesta sisään.
 
Bändin oma mainonta on sit bändin vastuulla, mut kyl kapakooitsijan luulis pyrkivän kertomaan oman juottolansa tulevista tapahtumista asiakaskunnalleen.
 
baron
01.01.2015 18:32:38 (muokattu 01.01.2015 18:38:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Bändin oma mainonta on sit bändin vastuulla, mut kyl kapakooitsijan luulis pyrkivän kertomaan oman juottolansa tulevista tapahtumista asiakaskunnalleen.
 
Mä nyt sönkkään samaa asiaa mutta joteskin vituttaa että kun me ei kuiteskaan mikään kapakkamagneetti olla niin kun jälkeenpäin kuulee että jotkut ihmiset olisivat tulleet meitä kuuntelemaan jos vain olisivat tienneet!
 
No nyt on sovittu keikka kantakuppilaan parin viikon päähän ja kapakoitsija on luvannut pistää kaikki mun tuomat jullarit näkyviin paikkoihin esille (toisin kuin joskus aikaisemmin) ja kun mä vielä infoan kaikki tuttuni ja ehkä vielä Facebook-kaverinikin niin mahdollinen yleisön puute tällä kertaa voidaan ehkä pistää meidän eikä kapakan piikkiin:-)
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Dirtyh
02.01.2015 08:48:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä nyt sönkkään samaa asiaa mutta joteskin vituttaa että kun me ei kuiteskaan mikään kapakkamagneetti olla niin kun jälkeenpäin kuulee että jotkut ihmiset olisivat tulleet meitä kuuntelemaan jos vain olisivat tienneet!
 
No nyt on sovittu keikka kantakuppilaan parin viikon päähän ja kapakoitsija on luvannut pistää kaikki mun tuomat jullarit näkyviin paikkoihin esille (toisin kuin joskus aikaisemmin) ja kun mä vielä infoan kaikki tuttuni ja ehkä vielä Facebook-kaverinikin niin mahdollinen yleisön puute tällä kertaa voidaan ehkä pistää meidän eikä kapakan piikkiin:-)

 
Jos sun tutut olisivat kaikki tuon kapakan kantiksia niin he olisivat silloin jo automaattisesti siellä sun keikalla. Toisin sanoen tuskin ne sun kaverisi olisi ollet paikalla vaikka ravintola olisi laittanut ikkunoihinsa 100 teidän julistetta.
 
Mä koen tänä vähän niin että kapakan vastuulla on hoitaa mainonta niille ihmisille jotka joka tapauksessa olisivat potentiaalisia tulemaan paikalle. Bändin vastuulla taas on hoitaa mainonta tutuille ja niille omille kannattajilleen.
 
Jos joku sun tuttusi olisi tullut keikallesi jos vain olisi tiennyt ja sä et ole edes maininnut asiasta esim. Facebookissa niin kyllä sun tarvii nyt katsoa peiliin. Jos on muurahainen niin on turha esittää norsua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «