jelma 19.12.2014 21:00:43 | |
---|
|
kekkuliheikki 20.12.2014 11:13:23 | |
---|
Mulla ei ole ollut nyt kunnollista henkeasalpaavaa GASia vahaan aikaan. Tottakai ostellut mutta ei silmat kiiluen. Vissiin puuttuu kunnon kohde. En allekirjoita. |
Myrkky Nuoli 20.12.2014 11:18:02 (muokattu 20.12.2014 11:19:57) | |
---|
Sarko: Marshall-henkiset polkimet kiinnostais, MI Audion Crunch Box tai Catalinbread Dirty Little Secret. Crunch Box ei minusta oo häävi. On se sinnepäin, mutta ihan liian eloton ja riipivä. Mulla oli joskus klooni aiheesta ja siihen oli pakko lisätä presence-kontrolli kun ei sitä voinut muuten käyttää. Ylämiddlesirkkeli vedetty överiksi ja jotenkin lattean kuulonen. Vähän niinku soittas jotain kiinalaista hot rodded jcm800-vahvaria. Livenä varmaan menee täydestä, mutta ei sielua. Ehdottomasti JCM800-tyyppinen, eikä niinkään Plexi. JCM-hommiin Shredmaster on paljon parempi, Plexi-hommiin ihan muut pedaalit. Hyvän kuulonen oli kyllä toi Catalinbread Sabbra Cadabra! Rytmijutut ei kyllä kuulostanu minusta samalta kuin Supergroup Rangemasterilla ryyditettynä, mutta leadit oli SPOT ON! Hattu nousee, kovaa paskaa. Jos mulla ei olis Supergroupia, hommaisin luultavasti tämmöisen. More Nintendo, less Marshall. |
Bald Anus 20.12.2014 15:26:20 | |
---|
Ziggy Bubba: Milläs mikeillä tuli Persu? Itelläkin ekoilla soitoilla tökkäsi hiukan CU22:ssa toi kulma käteen, mutta tosi äkkiä siihen tottui. Runko on sen verran ohut, että aika vähän se runko tulee soiton tielle. Eri on vaikka Lespoissa tai Teleissä. Tosin niihinkin oon tottunut. 59/09: t näyttäis olevan. sääh |
fhtagn 20.12.2014 15:34:24 | |
---|
Kiitti vaan jätkät, nyt toi Sabbra Cadabra alkoi himottaa ja pahasti. |
klobasa 22.12.2014 20:01:05 | |
---|
Olenko minä ainoa pösilö jota kaasuttaa lähinnä laitteet joita olen jo joskus aikaisemminkin omistanut? Ensin ostin straton jollaisen kertaalleen jo möin pois (tosin siinä oli eri muotoinen lapa, mutta muuten käytännössä samalainen kuin nyt ostamani) ja nyt haluttais löytää vahvari jollaisen olen kans jo kertaalleen omistanut :) |
Ziggy Bubba 22.12.2014 20:12:12 (muokattu 22.12.2014 20:12:32) | |
---|
Bald Anus: 59/09: t näyttäis olevan. Jeps, itellä samat. Hyvin tuntuu toimivan puolitettuna ja normisti. Mun CU22:ssa on erilainen switchi, kolmiasentoinen + nostolla tone. 57/08:t ois kiva testata joskus, kait vähän vintagemmat tehot niissä. Onkos jollain kokemusta? |
Myrkky Nuoli 22.12.2014 20:46:36 | |
---|
klobasa: Olenko minä ainoa pösilö jota kaasuttaa lähinnä laitteet joita olen jo joskus aikaisemminkin omistanut? Ensin ostin straton jollaisen kertaalleen jo möin pois (tosin siinä oli eri muotoinen lapa, mutta muuten käytännössä samalainen kuin nyt ostamani) ja nyt haluttais löytää vahvari jollaisen olen kans jo kertaalleen omistanut :) Carlsbro Top 50 ja SG -kuumeet on leijuneet ilmassa. Molemmat olen omistanut ja ihan helevetin hyviä oli molemmat. argh More Nintendo, less Marshall. |
Vilpur1 22.12.2014 20:49:59 | |
---|
Toinen Les Paul polttelis. Torilla ei ole mitään mielenkiintoista. Argh! I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
calluna 22.12.2014 20:58:45 | |
---|
klobasa: Olenko minä ainoa pösilö jota kaasuttaa lähinnä laitteet joita olen jo joskus aikaisemminkin omistanut? Ensin ostin straton jollaisen kertaalleen jo möin pois (tosin siinä oli eri muotoinen lapa, mutta muuten käytännössä samalainen kuin nyt ostamani) ja nyt haluttais löytää vahvari jollaisen olen kans jo kertaalleen omistanut :) Näin oli kerran, eikä siihen löytynyt kuin yksi lääke... Pakko oli Les Paul Junior takaisin saada. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Sarko 22.12.2014 21:02:11 | |
---|
Myrkky Nuoli: Crunch Box ei minusta oo häävi. On se sinnepäin, mutta ihan liian eloton ja riipivä. Mulla oli joskus klooni aiheesta ja siihen oli pakko lisätä presence-kontrolli kun ei sitä voinut muuten käyttää. Ylämiddlesirkkeli vedetty överiksi ja jotenkin lattean kuulonen. Vähän niinku soittas jotain kiinalaista hot rodded jcm800-vahvaria. Livenä varmaan menee täydestä, mutta ei sielua. Ehdottomasti JCM800-tyyppinen, eikä niinkään Plexi. JCM-hommiin Shredmaster on paljon parempi, Plexi-hommiin ihan muut pedaalit. Hyvän kuulonen oli kyllä toi Catalinbread Sabbra Cadabra! Rytmijutut ei kyllä kuulostanu minusta samalta kuin Supergroup Rangemasterilla ryyditettynä, mutta leadit oli SPOT ON! Hattu nousee, kovaa paskaa. Jos mulla ei olis Supergroupia, hommaisin luultavasti tämmöisen. Noh, onneks kotiin tuli XOTIC SL DRIVE. Suositus tuli myyjältä, joka on monivuotinen Marshall-mies ja soittanut niillä vieläpä useilla kaikkien aikojen suosikkilevyilläni. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Entropia666 26.12.2014 13:10:40 | |
---|
|
Kousi 26.12.2014 14:56:40 | |
---|
klobasa: Olenko minä ainoa pösilö jota kaasuttaa lähinnä laitteet joita olen jo joskus aikaisemminkin omistanut? Ensin ostin straton jollaisen kertaalleen jo möin pois (tosin siinä oli eri muotoinen lapa, mutta muuten käytännössä samalainen kuin nyt ostamani) ja nyt haluttais löytää vahvari jollaisen olen kans jo kertaalleen omistanut :) Et suinkaan! Aina ei kamanvaihtorumba välttämättä mene oikeaan suuntaan, ja silloin harmittaakin kun tuli myytyä joitain laitteita joiden erinomaisuuden on vasta jälkikäteen tajunnut kokeiltuaan paljon muita. Tiedä sitten kuinka paljon aika kultaa muistoja... Toki nykyiseen kattaukseenkin olen tyytyväinen ja paljon on uuttakin hyvää jäänyt käyttöön kokeilujen myötä. |
Laulava Kylätohtori 28.12.2014 12:42:40 | |
---|
IlleonKali: Et suinkaan! Aina ei kamanvaihtorumba välttämättä mene oikeaan suuntaan, ja silloin harmittaakin kun tuli myytyä joitain laitteita joiden erinomaisuuden on vasta jälkikäteen tajunnut kokeiltuaan paljon muita. Tiedä sitten kuinka paljon aika kultaa muistoja... Toki nykyiseen kattaukseenkin olen tyytyväinen ja paljon on uuttakin hyvää jäänyt käyttöön kokeilujen myötä. Joo, välillä niitä kerran myytyjä tulee metsästettyä takaisin. En tiedä, kuinka paljon siinä on kyse tuosta 'aika kultaa muistot' ilmiöstä, mutta jokainen toiseen kertaan ostettu on myös myyty toiseen kertaan... :) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Dominaattori 28.12.2014 15:58:38 | |
---|
Örp |
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
klobasa 28.12.2014 16:50:18 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, välillä niitä kerran myytyjä tulee metsästettyä takaisin. En tiedä, kuinka paljon siinä on kyse tuosta 'aika kultaa muistot' ilmiöstä, mutta jokainen toiseen kertaan ostettu on myös myyty toiseen kertaan... :) Itsellä on kyse isosti myös siitä, että täällä kaukana asuessa on huomattavan paljon vaikeampaa ostaa tai päästä kokeilemaan livenä laitteita, niin tulee hankittua niitä mitkä on aikaisemmin jo tullut todettua hyviksi, mutta ovat lähteneet syystä X kiertoon. X on merkannut useimmiten rahapulaa tai muuta rahaan liittyvää syytä jonka vuoksi kaikkea kertynyttä rompetta ei ole voinut tai haluttanut pitää nurkissa. |
vvaltsu 28.12.2014 17:45:05 (muokattu 28.12.2014 17:47:48) | |
---|
Gasittaa kaikki, hyäähhh. Joku Strato ois kiva, joku parempi basso ois kiva, iRig reissukitarointiin ois kiva ja sit ois kyllä toisaalta jo aika ostaa interface ja SM57, jotta vois vähän omia tuotoksiaan löydä eetteriin. E: Niijja akkari pitäs vielä käyttää sepällä säädettävänä. Ei oo mulla vehkeitä eikä rahkeita ruveta sitä tallaluuta viilaamaan. Life's too short to buy cheap gear. |
Antsa Lipsanen 28.12.2014 21:05:52 | |
---|
klobasa: Olenko minä ainoa pösilö jota kaasuttaa lähinnä laitteet joita olen jo joskus aikaisemminkin omistanut? Ensin ostin straton jollaisen kertaalleen jo möin pois (tosin siinä oli eri muotoinen lapa, mutta muuten käytännössä samalainen kuin nyt ostamani) ja nyt haluttais löytää vahvari jollaisen olen kans jo kertaalleen omistanut :) Tässä syksyllä myin SG:n ja Telen ja ostin melko äkkiä tilalle Telen ja SG:n. Nyt eivät lähde vaihtoon. Yhtä säröpurkkia taitaa olla kolmas kierros menossa, aina on tullut myynnin jälkeen harmistus. Taidanpa nyt senkin jättää suosiolla jo itselleni... |
Jucciz 28.12.2014 22:38:53 | |
---|
vvaltsu: Gasittaa kaikki, hyäähhh. Joku Strato ois kiva, joku parempi basso ois kiva, iRig reissukitarointiin ois kiva ja sit ois kyllä toisaalta jo aika ostaa interface ja SM57, jotta vois vähän omia tuotoksiaan löydä eetteriin. E: Niijja akkari pitäs vielä käyttää sepällä säädettävänä. Ei oo mulla vehkeitä eikä rahkeita ruveta sitä tallaluuta viilaamaan. Älä osta viisseiskaa. Sennheiser e906 on paljon parempi. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |