Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pubeihin ja kadulle
1
McCole
22.10.2014 20:40:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Asun Espanjassa talvet ja teen musaa työnimellä "Mikola McCole" -joka on vanhalle Zeppelin/Purple/Heep/Sabbath -äijälle silleen erilaista. (Eka julkaisu nyt 1.10.-14 Spotifyssä ja silleen, sori tää ei oo mainos)
 
No nyt täällä on jos jonkinlaista katusoittajaa. Yhdellä oli siisti setti. Sillä oli aktiivispiikkeri sellasis pikku vaunuis, ninku pieni vedettävä matkalaukku lentokentällä. Sitte sillä oli iPadissä sanat ja sieltä se valkkas taustat. Kysyin misä se saa virrat. Sanoi että laittaa aktiivispiikkerin yöksi lataukseen.
 
En oo nähny kaverii nyt ja Googlettamalla löyty Roland Cube Street.. Mä voisin hakee MIDI faileja ja Logic 9 :llä laittaa soundit ja lataa ne iPadiin. Mut mikä ois kunnon kuljetettava setti jos mä otan tän linjan että vedän Stratolla, joka mulla on mukana ja duunaan taustat. Pitäs olla liitäntöjä ja säätöjä. Tai sit tarvii viel jonkun pikku mixerin siihen väliin. Toinen vaihtari on että vedän puoliakustisella ja käytän pubin mixerii. Ainoo, että hyvä puoliakustinen on Suomessa, mut kai sen tänne sais.
 
Niin siis sori tää väärä järjestys, mutta mulle tarjottiin hyväliksasta duunii vetää jotain bluesjuttui muutaman kerran viikossa yhdessä brittipubissa. Mut pitäs olla joku combosetti et samalla vois vetää sit kadulla (en tiedä mitkä täällä on lupajärjestelyt siihen, mut noit pubei ois aika paljo)
 
Onko kellään kokemusta zydeemistä mikä liikkuu kevyesti mukana ja sielt saa taustat ja sit skitta ja laulut livenä päälle?
 
Täältä ei saa ihan kaikkee ostettuu (saaristo) mut netistä tilaamalla varmaan..
 
Ideoita?
 
rok ja pop
Vihapiirakka
22.10.2014 21:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McCole: Moi,
 
Asun Espanjassa talvet ja teen musaa työnimellä "Mikola McCole" -joka on vanhalle Zeppelin/Purple/Heep/Sabbath -äijälle silleen erilaista. (Eka julkaisu nyt 1.10.-14 Spotifyssä ja silleen, sori tää ei oo mainos)
 
No nyt täällä on jos jonkinlaista katusoittajaa. Yhdellä oli siisti setti. Sillä oli aktiivispiikkeri sellasis pikku vaunuis, ninku pieni vedettävä matkalaukku lentokentällä. Sitte sillä oli iPadissä sanat ja sieltä se valkkas taustat. Kysyin misä se saa virrat. Sanoi että laittaa aktiivispiikkerin yöksi lataukseen.
 
En oo nähny kaverii nyt ja Googlettamalla löyty Roland Cube Street.. Mä voisin hakee MIDI faileja ja Logic 9 :llä laittaa soundit ja lataa ne iPadiin. Mut mikä ois kunnon kuljetettava setti jos mä otan tän linjan että vedän Stratolla, joka mulla on mukana ja duunaan taustat. Pitäs olla liitäntöjä ja säätöjä. Tai sit tarvii viel jonkun pikku mixerin siihen väliin. Toinen vaihtari on että vedän puoliakustisella ja käytän pubin mixerii. Ainoo, että hyvä puoliakustinen on Suomessa, mut kai sen tänne sais.
 
Niin siis sori tää väärä järjestys, mutta mulle tarjottiin hyväliksasta duunii vetää jotain bluesjuttui muutaman kerran viikossa yhdessä brittipubissa. Mut pitäs olla joku combosetti et samalla vois vetää sit kadulla (en tiedä mitkä täällä on lupajärjestelyt siihen, mut noit pubei ois aika paljo)
 
Onko kellään kokemusta zydeemistä mikä liikkuu kevyesti mukana ja sielt saa taustat ja sit skitta ja laulut livenä päälle?
 
Täältä ei saa ihan kaikkee ostettuu (saaristo) mut netistä tilaamalla varmaan..
 
Ideoita?

 
Heitähä keikka Fuengirolan pubeissa tossa 9.11.-20.12. välillä nii tuun tsekkailee ;)
 
lavaamo
22.10.2014 21:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McCole: Moi,
 
Asun Espanjassa talvet ja teen musaa työnimellä "Mikola McCole" -joka on vanhalle Zeppelin/Purple/Heep/Sabbath -äijälle silleen erilaista. (Eka julkaisu nyt 1.10.-14 Spotifyssä ja silleen, sori tää ei oo mainos)
 
No nyt täällä on jos jonkinlaista katusoittajaa. Yhdellä oli siisti setti. Sillä oli aktiivispiikkeri sellasis pikku vaunuis, ninku pieni vedettävä matkalaukku lentokentällä. Sitte sillä oli iPadissä sanat ja sieltä se valkkas taustat. Kysyin misä se saa virrat. Sanoi että laittaa aktiivispiikkerin yöksi lataukseen.
 
En oo nähny kaverii nyt ja Googlettamalla löyty Roland Cube Street.. Mä voisin hakee MIDI faileja ja Logic 9 :llä laittaa soundit ja lataa ne iPadiin. Mut mikä ois kunnon kuljetettava setti jos mä otan tän linjan että vedän Stratolla, joka mulla on mukana ja duunaan taustat. Pitäs olla liitäntöjä ja säätöjä. Tai sit tarvii viel jonkun pikku mixerin siihen väliin. Toinen vaihtari on että vedän puoliakustisella ja käytän pubin mixerii. Ainoo, että hyvä puoliakustinen on Suomessa, mut kai sen tänne sais.
 
Niin siis sori tää väärä järjestys, mutta mulle tarjottiin hyväliksasta duunii vetää jotain bluesjuttui muutaman kerran viikossa yhdessä brittipubissa. Mut pitäs olla joku combosetti et samalla vois vetää sit kadulla (en tiedä mitkä täällä on lupajärjestelyt siihen, mut noit pubei ois aika paljo)
 
Onko kellään kokemusta zydeemistä mikä liikkuu kevyesti mukana ja sielt saa taustat ja sit skitta ja laulut livenä päälle?
 
Täältä ei saa ihan kaikkee ostettuu (saaristo) mut netistä tilaamalla varmaan..
 
Ideoita?

 
Läppäri, mallintava, mikseri ja äänentoisto sitten tarpeen mukaan.
 
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja
tuquoque
23.10.2014 08:27:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Rolandin AC-33. Näppärä peli ja patterit riittää todella pitkään (n. 8h). Kolme eri inputtia, kaikki tarvittaessa käytössä yhtä aikaa (laulu, kitara ja iPad). Kitaralle efektointiin Zoomin MS-100BT ja Bossin RC-20XL -loopperi. Laulun kuuntelijaystävälliseksi muokkaamiseen ja harmonioihin Bossin VE-20. Kaikki toimii tarvittaessa pattereilla tai ladattavilla akuilla. Erittäin käyttökelpoinen setti.
 
m.
McCole
23.10.2014 20:55:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi kuulosti hyvältä. Kiitos, tsekkaan noita kamoja. Mitä vähemmän mokkuloita ja piuhaviidakkoa sen parempi. Kolme inputtia ois just kaikki mitä tarvii. Jep. :)
 
rok ja pop
McCole
27.12.2014 18:40:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jouduin tässä pohtimaan ja kamojen hankinta lykkääntyi. Löysin Roland CUBE EX nimisen paristoilla (!) toimivan tuotteen tää 33 kovasti liittyy akustiseen skittaan. Oisko tää cube street ex parempi mulle?
 
Idis on vetää taustat iPadistä ja vetää laulut ja lähinnä riffejä ja pientä komppausta Stratocasyerilla päälle. Bluestyyppisii juttui. Parissa pubissa per ilta ja ehkä iltapäivääisin kadulla...
 
rok ja pop
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «