Aihe: WUHAN china; tekeekö sillä mitään?
1 2
Bobana
26.12.2014 19:32:34
iekku84: Mut kestää vuosia ei viikkoja. Ei miusta taloudellista ostaa puolen vuoden välein uutta.

No onhan se lottoomista sen laadun kanssa mutta niinkun tossa yllä sanoin nii oma on kestäny jo vuosia ja on kyllä saanu isän kädestä. Ensin thrashia ja nyttemmin ruotsi-dödistä. On ollu kolmessa studiossakin jossa niitä oikeasti lyödään. Siellä hajos viimekskin yksi 20" 2oo2 power crash. Se v astapalloon lyöminen on se myrkky noille. Sillä enhän nyt kuitenkaan mitään Aaron Gillespietä imitoi. : )
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
konkelo
27.12.2014 00:31:09

Mulla on ollu kaks kertaa 20" wuhan china. Toinen hajosin neljän viikon jälkeen, toinen taisi kestää pari kuukautta ja samalla tavalla hajosivat siitä mistä se reuna alkaa kaartamaan. Aika yksilöllisiä tosiaan nuo tuntuu olevan, muutamalla kaverilla kestänyt monta vuottakin. Mutta eipä nuo kyllä paljoa maksakkaan.
kincy
27.12.2014 10:42:15

No en nyt sanoisi että ei nuo paljoa maksakaan. Esimerkiksi 20" china, joka on mun makuun paras koko, maksaa jo 159 euroa Soitin-Laineella.

Esimerkiksi tuon mainitun Paiste Ruden saa jo käytettynä samaan rahaan eikä tarvii olla uusimassa ihan hetkeen. Eli täältäkin ääni suoraan laatuchinalle. Signaturet ja Rudet tuntuisi olevan ainakin aika lähellä samaa soundia.
belarusman
27.12.2014 20:58:23

Itte hommasin Savonlinnan Soitinkulmasta just 16" Wuhan Chinan ja oon siihen todella tyytyväinen! Suosittelen!
Blues is my middle name!
Bobana
03.01.2015 13:29:35
Ainiin ja maksoin siitä 18" omastani sillon käytettynä 40€ että siinä on ollu rahalle vastinetta ja näähän parhaita kauppoja on. : )
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
belarusman
05.01.2015 21:30:19

Bobana: Ainiin ja maksoin siitä 18" omastani sillon käytettynä 40€ että siinä on ollu rahalle vastinetta ja näähän parhaita kauppoja on. : )

Jep! Ja mä omastani 65 ekee jotta ei paha ..eii paha!
Blues is my middle name!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)