Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 550 51 52 53 5464 65 66 67 68
velipesonen
02.01.2015 10:31:23

Stage Fright on kyllä niin hyvä että se on jo aika hyvä.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
velipesonen
02.01.2015 10:36:30

Hassua että vaikka Lemmy muistaa mainita olevansa kyvytön soittamaan sooloja kitaralla hän on yksi eniten sooloja soittavista rockbasisteista.
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
Påskägg
03.01.2015 22:14:00
I Dont Believe a Word-biisissä on kyllä aivan kaikki kohdallaan.
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
The Jack
04.01.2015 15:25:05
Påskägg: I Dont Believe a Word-biisissä on kyllä aivan kaikki kohdallaan.

Itse poistaisin siitä ne "silence" ja "dont believe a word" -hokemat taustalla. Pilaavat koko biisin. Häiritsevät omaan korvaan niin paljon, että pitää monesti keskeyttää kuuntelu. Harmi, koska muuten olisi ihan klassikkoainesta.
heviäijä
04.01.2015 21:16:20
Joululoman vois muuttaa Lemmylomaksi
kkaarre
09.01.2015 18:43:01
Tässä kun vähän funtsin asiaa niin kyllä Motörheadin top-3 levyt ovat Inferno, Bastards ja Another Perfect Day. Ensiksi mainutulta soi juuri Keys To The Kingdom. Hieno tekele ja kuullostaa hyvältä bussimatkalla valkkarimuki kädessä kimpoillen. Musiikkia korvilleni.

Näitten levyjen jälkeen seuraavat Overkill, Orgasmatron, No Sleep... Ja Ace Of Spades.

Hieno bändi jonka toivon vielä näkeväni livenä.
Se on se viina, se on se viina.
Påskägg
10.01.2015 04:25:24 (muokattu 10.01.2015 04:25:50)
Mä en kyllä aio mennä enää kattomaan Motörheadia, vaikka tuliskin tilaisuus. Käsittääkseni varsinkin Lemmy on nykyään musikaalisesti aika kehäraakin kunnossa, ja itellä täysi-ikäisyyden kynnyksellä koettu seikkailureissu Motörheadin keikalle stadiin 2008 on vieläkin muistoissa niin hienona kokemuksena, etten halua pilata sitä näkemällä löysän ja toinen jalka haudassa-henkisen vedon.

np: Death or glory
Funkånaut
10.01.2015 17:22:59 (muokattu 10.01.2015 17:24:11)

Påskägg: Mä en kyllä aio mennä enää kattomaan Motörheadia, vaikka tuliskin tilaisuus. Käsittääkseni varsinkin Lemmy on nykyään musikaalisesti aika kehäraakin kunnossa, ja itellä täysi-ikäisyyden kynnyksellä koettu seikkailureissu Motörheadin keikalle stadiin 2008 on vieläkin muistoissa niin hienona kokemuksena, etten halua pilata sitä näkemällä löysän ja toinen jalka haudassa-henkisen vedon.

np: Death or glory

Pakko myöntää, että on meikänkin Motörhead -keikat jo nähty. Ei nyt ihan Chuck Berry -tasolla raakkiudessa olla, mutta se on suunta jota kohti Lemmykin etenee. Mielummin muistelen mainioita keikkoja, jota olin katsomassa ku lisäisin oletusarvoltaan ei-niin-mahtavan keikan koettujen Motörhead -keikkojen joukkoon.

Levyjä kyl varmaan tulee vielä(kin) bändiltä ostettua, jos uusia julkaistaan.
""Everything I know about morality and the obligations of men, I owe it to football." - Albert Camus Elämän tarkoitus
kkaarre
12.01.2015 08:31:37
Funkånaut: Pakko myöntää, että on meikänkin Motörhead -keikat jo nähty. Ei nyt ihan Chuck Berry -tasolla raakkiudessa olla, mutta se on suunta jota kohti Lemmykin etenee. Mielummin muistelen mainioita keikkoja, jota olin katsomassa ku lisäisin oletusarvoltaan ei-niin-mahtavan keikan koettujen Motörhead -keikkojen joukkoon.

Levyjä kyl varmaan tulee vielä(kin) bändiltä ostettua, jos uusia julkaistaan.

Meikäläinen ei ole vielä ehtinyt bändiä livenä todistaa, eli lähinnä siksi toivon sen vielä näkeväni. Eihän tuo enää samalta kuullosta kuin vielä viisi vuotta sitten, mutta kuitenkin.
Se on se viina, se on se viina.
Påskägg
13.01.2015 15:23:52
Sipesuikka: Meikäläinen ei ole vielä ehtinyt bändiä livenä todistaa, eli lähinnä siksi toivon sen vielä näkeväni. Eihän tuo enää samalta kuullosta kuin vielä viisi vuotta sitten, mutta kuitenkin.

Eka keikka voi mennäkkin vielä fanilasit silmillä niin paljon, ettei haittaa vaikka jokainen biisi tulee Damage Casen tahdissa.
heviäijä
13.01.2015 21:48:54
Harmittaa ku ei ite oo nähny motörheadia livenä
meitsi77
18.02.2015 21:25:24 (muokattu 18.02.2015 21:31:46)

Muistinpa juuri että mulla on tuo rumpukapula jossa Mikkey Deen nimmari.
Mä en tolla mitään tee, vaihdan mielelläni vaikka johonkin joutilaisiin (halppis) rumpukamoihin jos tuo jotakin sattuu kiinnostamaan.
Vantaalla asun.

(Rumpukamoilla tarkoitan esim. spedua/kalvoja/virppaa tms)
The Jack
26.04.2015 22:41:48
Lemmyn terveys romahti!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1430023607522.html

Vaikka ei se tainnut kovin vahvoissa kantimissa olla tähänkään saakka. Pitäisi varmaan lopettaa vodkan juontikin. Vuosikymmeniin ei peruttu kuin pari keikkaa, nyt noita peruuntuneita alkaa olla enemmän kuin toteutunuita. Johtopäätösten aika ehkä?
Arkka
26.04.2015 23:08:47

The Jack: Lemmyn terveys romahti!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1430023607522.html

Vaikka ei se tainnut kovin vahvoissa kantimissa olla tähänkään saakka. Pitäisi varmaan lopettaa vodkan juontikin. Vuosikymmeniin ei peruttu kuin pari keikkaa, nyt noita peruuntuneita alkaa olla enemmän kuin toteutunuita. Johtopäätösten aika ehkä?

No siis mitä vittua. Lemmy on käytännössä seiskyt. "Vuosikymmeniin ei peruttu" no ei varmaan kun Lemmy ei ollut seiskyt. 70 ei oo uus 60 eikä varsinkaan uus 50. Mitä johtopäätöksiä ajattelit vetää?
Herrasmiekkoinen
27.04.2015 06:54:28
Arkka: No siis mitä vittua. Lemmy on käytännössä seiskyt. "Vuosikymmeniin ei peruttu" no ei varmaan kun Lemmy ei ollut seiskyt. 70 ei oo uus 60 eikä varsinkaan uus 50. Mitä johtopäätöksiä ajattelit vetää?

Itse voisin lainaamasi kirjoituksen perusteella johtopäätellä, että kun keikkoja nykyisin pitää perua niin paljon, olisiko syytä miettiä kannattaako niitä sopia enempää kuin terveys kestää.
"Muskettisoturit ja karhunpyynti. Ei musiikilta voi enempi vaatia.aah." -megatherium
Arkka
27.04.2015 12:49:37

Herrasmiekkoinen: Itse voisin lainaamasi kirjoituksen perusteella johtopäätellä, että kun keikkoja nykyisin pitää perua niin paljon, olisiko syytä miettiä kannattaako niitä sopia enempää kuin terveys kestää.

Mutta onko tiedossa, että terveys riippuu keikkojen määrästä? Voi siis hyvinkin riippua, en tiedä, mutta jos ei riipu, niin harvakseltaankin olevia keikkoja peruttaisiin. Missä sit menee se raja kun ei enää kannata buukata yhtään keikkaa, sitä ei tiedä kuin bändi itse.

Oli vähän överi tuo mun kännirage kyl.
Perro Stupido
28.04.2015 11:14:22
Itsenäisyyspäivänä Hartwallilla olis keikkaa. Vielä kerran pojat!
HaloOfFlies
28.04.2015 14:34:56

Perro Stupido: Itsenäisyyspäivänä Hartwallilla olis keikkaa. Vielä kerran pojat!

Lämppäreinä Saxon ja Girlschool. Kyllä kelpaisi tuo kattaus.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Rahkoi
28.04.2015 15:54:09

Pakkohan se melkein on tuonne mennä.
"What could be more important than your family, Richard?!" "... Ssssssssssssci-ence?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)