Odotan/Palkinto Olen ollut hyvä ihminen En sortunut kiusauksiin Olen tehnyt teon ihmeellisen Uskonut tekoihin hyviin Olen puolustanut toisia En langennut valheisiin Olen ajatellut tulevia Luottanut suhteisiin syviin. Mä vaikka tekisin töitä Valvoisin monia öitä Vaikka kaikkeni antaisin Lahjat kalleimmat kantaisin En ehkä palkintoa koskaan saa. Odotan,odotan palkintoa odotan Mutta kohta uskon palkintoon kadotan. Odotan odotan pientä palkintoa odotan Mutta kohta itseni, odottaessani hajotan. Olen palvellut vanhuksia kasvattanut lapsia Olen tietä antanut tuntemattomille Ollut roolimallina nuorille. Olen vanhempia muistanut Kahville kutsunut Joulukortit lähettänyt sukulaisille Toivottanut hyvät huomenet naapurille. Mä vaikka tekisin töitä Valvoisin monia öitä Vaikka kaikkeni antaisin Lahjat kalleimmat kantaisin En ehkä palkintoa koskaan saa. Odotan,odotan palkintoa odotan Mutta kohta uskon palkintoon kadotan. Odotan odotan pientä palkintoa odotan Mutta kohta itseni, odottaessani hajotan. Jos aina odottaa että odotus palkitaan niin usein pettyä saa Ei täällä ole tilaisuutta palkintojenjakoon, vaikka ois takana hyviä tekoja. Hymypatsaat kiusaajille annetaan. Itse saa palkintonsa itselleen antaa halutessaan. Mä vaikka tekisin töitä Valvoisin monia öitä Vaikka kaikkeni antaisin Lahjat kalleimmat kantaisin En ehkä palkintoa koskaan saa. Odotan,odotan palkintoa odotan Mutta kohta uskon palkintoon kadotan. Odotan odotan pientä palkintoa odotan Mutta kohta itseni, odottaessa hajotan. Odotan,odotan palkintoa odotan Mutta kohta uskon palkintoon kadotan. Odotan odotan pientä palkintoa odotan Mutta kohta itseni, odottaessa hajotan. -J.L.- Elämää paperilla, minun tai toisten.. |