Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Äänikortin korjaus
1
Hogu
13.12.2014 12:49:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin kysyä, että onko suoraan sanoen seonnut äänikortti mahdollista korjata.
 
anapena
13.12.2014 12:58:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hogu: Haluaisin kysyä, että onko suoraan sanoen seonnut äänikortti mahdollista korjata.
 
Suurpiirteiseen kysymykseen sopiva vastaus on, että melkein kaikki on mahdollista korjata, mutta todennäköisesti se ei ole järkevää.
Oletko varma, että vika on kortissa, voihan se olla koneessakin?
 
Istu ja pala!
basisti1971
14.12.2014 06:18:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Hogu: Haluaisin kysyä, että onko suoraan sanoen seonnut äänikortti mahdollista korjata.
 
On.
 
T:Samuli
 
oksatboys
14.12.2014 23:20:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millanen kortti ja millanen vika?
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
Hogu
18.12.2014 18:41:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oksatboys: Millanen kortti ja millanen vika?
Kortti on Digidesingnin MBOX (se ikivanha ja ensimmäinen). Ja vika on että kortti ei suostu yhdistämään tietokoneeseen. Kortti on siis päälläkoska valot palaa, mutta tietokone väittää ettei yhdistäminen onnistu. Olen koikeillut yhdistämistä muihinkin koneisiin, mutta nihinkään yhdistäminen ei onnistu, joten vika on kortissa.
 
On Every Street
18.12.2014 18:58:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hogu: Kortti on Digidesingnin MBOX (se ikivanha ja ensimmäinen). Ja vika on että kortti ei suostu yhdistämään tietokoneeseen. Kortti on siis päälläkoska valot palaa, mutta tietokone väittää ettei yhdistäminen onnistu. Olen koikeillut yhdistämistä muihinkin koneisiin, mutta nihinkään yhdistäminen ei onnistu, joten vika on kortissa.
 
Googlettamalla löytyi tällainen ohje, vaikkakin on uudemmalle versiolle laitteesta:
 
http://avid.force.com/pkb/articles/en_US/troubleshooting/en207915
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «