Epämuusikko 25.05.2004 12:49:31 | |
---|
Hauska biisi. Ympyrää ei yhdellä kuuntelukerralla iskenyt yhtä lujaa kuin Jotain Muuta, mutta hitin aineksia oli monessa stygessä. Tuuleksi Taivaanrantaan on tosin yhtä paska kuin se Petri Munckin toinen biisi. Svengi on vain tehokeino |
Notefix 25.05.2004 13:16:57 | |
---|
Ihan kiva ralli. Diggasin sitä hämyisemmästä väliosasta... My name is Baron, Notefix Baron " |
Juhani 25.05.2004 13:28:40 | |
---|
Kun kuulin ton kappaleen niin tuli mieleen visio jossa TikTak soittaa päiväkodissa lapsille jotka heiluu. Biisi sopisi pikku kakkoseen. Ehkä sanoista johtuu tämä mielikuva. |
ulina21 25.05.2004 17:34:19 | |
---|
Hyvä biisi se on. Tyttöystäväni käy ihan kuumana siihen. |
MÄ kieltäydyn periaatteesta kuuntelemaan "rokkia" jota ei olla itse tehty. itse biisissä ei sinällään ole mitään vikaa mutta menee fiilis kokonaan pois kun tietää ettei ämmillä ole ollut mitään tekemistä koko kappaleen kanssa. Olisikohan aika jo opetella tekemään itse ne kappaleet? |
oizo 25.05.2004 18:15:27 | |
---|
MÄ kieltäydyn periaatteesta kuuntelemaan "rokkia" jota ei olla itse tehty. Otan osaa. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
Vilhelmus 25.05.2004 19:37:18 | |
---|
Olisikohan aika jo opetella tekemään itse ne kappaleet? Oiskohan aika jo opetella kuunteleen sitä biisiä, eikä miettimään niitä taustoja? |
MrQ 25.05.2004 23:38:35 | |
---|
Oiskohan aika jo opetella kuunteleen sitä biisiä, eikä miettimään niitä taustoja? Ei se biisi kerro mitään. Mä en kuule niiden tyttöjen puhuvan itselleni niiden tuottajien covereita kun soittavat. Kyllä sen verran pitää tunteen paloa olla että itse sen musiikin tekee. Otan osaa. Musiikkimakuni puolesta? Ei mitä ilmeisimmin ole mitään aihetta moiseen. |
oizo 26.05.2004 10:50:57 (muokattu 26.05.2004 10:52:37) | |
---|
Musiikkimakuni puolesta? Ei mitä ilmeisimmin ole mitään aihetta moiseen. Niinkuin vilhelmus sanoi jo että kuuntelisit musiikkia musiikkina. Sama se kuka sen biisin on tehnyt, kunhan se kuulostaa hyvältä. Aika kapeakatseinen näkökulma dissata musaa tuon takia, että bändi ei olekaan itse säveltänyt biisejä. Jää paljon hyvää musiikia kuulematta. EDIT: Entä jos kuulet radiosta mukavan kuuloisen biisin ja tykkäätkin siitä kovasti ja sitten myöhemmin sulle selviää että bändi ei olekaan itse sitä tehnyt, lopetatko nyt sen biisin kuuntelemisen? Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
AoA 26.05.2004 11:38:49 (muokattu 30.05.2004 20:21:01) | |
---|
Olisikohan aika jo opetella tekemään itse ne kappaleet? Tuli mullakin mieleen. Tunteeton, takuuvarma hittibiisi. Ja leivottiin juuri sopivasti kun kesä on tulossa. -Anssi- |
MrQ 28.05.2004 12:24:10 | |
---|
Niinkuin vilhelmus sanoi jo että kuuntelisit musiikkia musiikkina. Sama se kuka sen biisin on tehnyt, kunhan se kuulostaa hyvältä. Aika kapeakatseinen näkökulma dissata musaa tuon takia, että bändi ei olekaan itse säveltänyt biisejä. Jää paljon hyvää musiikia kuulematta. Ei muuten jää. Kun on tarpeeksi pitkään itse säveltänyt musiikkia, niin nämä tuotetut yhtyeet rupeavat tympimään toden teolla. Mitä ihmettä ne haluavat kerta kun joka ikinen nuotti on paperilta studiossa luettu, fiilistely on tiukan tuotannon takia nollassa, kappaleissa ei ole mitään omaa, ja tuotteistusta asit on kaikki mietitty jonkun muun tahon kuin yhtyeen itsensä puolesta. kyllä tunteen palon kuulee musiikista kun se on kunnolla tehtyä. Se oikeuttaa moneen tyylivirheeseen ja tekee musiikkinautinnosta huomattavasti suuremman. Sama juttu oman yhtyeen kanssa. En yhtään ihmettele jos laulajalla on vaikeuksia päästä fiilistelemään täysillä kun minä ne lyriiakt kirjoitan. ne ovat minun valituksiani, minun marinoitani ja minulle henkilökohtaisia. ei hänelle. Siihen nähden mies on tehnyt upeaa työtä, mutta saisi jo alkaa kirjoittelemaan itse niitä. EDIT: Entä jos kuulet radiosta mukavan kuuloisen biisin ja tykkäätkin siitä kovasti ja sitten myöhemmin sulle selviää että bändi ei olekaan itse sitä tehnyt, lopetatko nyt sen biisin kuuntelemisen? Mä harvemmin kuuntelen radiota, ja kun kuuntelen, niin se on sitten GrooveFM tai Radio Helsinki. Niillä kummallakaan ei ole juuri ollenkaan tuotettua musiikkia. Eihän toi ole kategorista, että välttelen sellaista musiikkia, kuten jäsenkuvauksestani näkyy, mutta kyllä se vaikuttaa; Robbie Williamsiin kiinnostukseni heräsi heti kun kävi ilmi että mies tekee itse suurimman osan musiikistaan. Siinä onkin hyvä polttaa pienet savut ja kuunnella mitä herra viihdyttäjä meille kertoo. Ja on se meno kuitenkin melkein rokkia; livebändi, ei taustanauhoja, ja kaamee starailu.... |
Melua 28.05.2004 13:46:24 | |
---|
Se on hyvä biisi, ja todellakin iloiseksi tulee väkisin, kun kuulee sen.. |
Paijukainen 20.09.2004 23:42:16 | |
---|
ihanhan tuota sieti kai pariin ekaan otteeseen kuultuna, MUTTA, kun joudut koulussa pakon edessä kuulemaan tuota sen sata kertaa, saati itse soittamaan, ei ole tuota biisiä kestänyt kuunnella sen jälkeen.. Eli mielestäni niitä biisejä, joita ei saisi päästää kuulemaan liian montaa kertaa, tai menee maku, se viimeinenkin.. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Nimismies 21.09.2004 01:18:29 | |
---|
Oiskohan aika jo opetella kuunteleen sitä biisiä, eikä miettimään niitä taustoja? Hyvä hyvä. Plussaa sait. Musiikkihan se on pääasia. Heilutaan oli vuoden 2004 ehdoton kesäbiisi Dragostea Din Tein ohella, ja helkkarin hyvä olikin. Kyllä sen tahdissa tuli heiluttua, ja vielä livenäkin kahdesti. Kiitos, tyttöset! Ootte ihania. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Jäsen X 21.09.2004 02:33:39 (muokattu 21.09.2004 02:54:22) | |
---|
Tiktak kyllä meni ihan oikeaan suuntaan valitessaan tuon rokahtavan linjan. Eiköhän sen ihan vaan levy-yhtiön sedät kokouksissaan valinnut. Tuskin oli tytöillä paljon sen kanssa tekemistä. "Kuulkaas tytöt, teiän pitäis olla vähän vaarallisempia. Seuraava levy onkin sitten rokkia. Biisitkin on melkein valmiina. Ainiin, kahden teistä tarvii vielä ottaa lävistys ja hennatatska, mielellään ennen promokuvia!" "Jeee!!!" , huutaa Emppu. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
anttipoeka 21.09.2004 03:05:11 | |
---|
Heilutaan oli vuoden 2004 ehdoton kesäbiisi Dragostea Din Tein ohella Hei, hei, älä nyt kehtaa samaan lauseeseen noita kahta laittaa. Ei tässä sen kummempaa. |
Sliv 21.09.2004 07:21:41 | |
---|
ymmärtääkseni iskelmä/reijo taipale osastolla ei paljoa biisejä itse tehdä. toisaalta tämä on kyl on puhdasta mutua. onhan toki yölinnut jne. mutta anyway, ei siitäkään kukaan valita. kai se sitten on eriasia :o |
Vilhelmus 21.09.2004 09:09:13 | |
---|
Eiköhän sen ihan vaan levy-yhtiön sedät kokouksissaan valinnut. Tuskin oli tytöillä paljon sen kanssa tekemistä. Mistäs tiedät? "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
Bee-äf 21.09.2004 09:15:25 | |
---|
Tekeekö se Autotune vai mikä sen ,mutta mulle tulee koko ajan siitä biisistä mieleen pikkuoravat.... |
Nimismies 21.09.2004 09:42:21 | |
---|
Hei, hei, älä nyt kehtaa samaan lauseeseen noita kahta laittaa. Hoho. Mutta kun se on fakta. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |