Aihe: Aktiivi PA-kaiuttimeen syna ja ääni
1
Autiovaunu
17.05.2004 19:29:23
Eli olisi tarkoitus saada samaan aktiivi PA-kaiuttimeen kiinni pääasiassa syntikka, mutta kun lauluvahvistustakaan ei bändillä vielä ole niin sen pitäisi hoitua siinä samalla. Uutisryhmissä ehdottivat Wharfedale EVP-15P:tä ja ihan hyvältä vaikuttaa, 200 WRMS ja kaksi kanavaa. Onko kellään käyttökokemuksia kyseisestä laitteesta tai muista Wharfedalen laitteista, onko laadukkaita.

Vai ehdottaisitteko mieluummin jotain toista, ehdoton hintakatto on n.400 euroa, tuo wharfedale käy juuri ja juuri, 415 euroa Ljudiasta (380 euroa jostain jokiperäntyrnältä, mutta tuollaista vajaan 30 kilon laitetta ei viitsisi pistää postin kannettavaksi.)

Mitä halvempi, sen parempi, mutta äänenlaatu ja -voimakkuus on kuitenkin tärkeintä.
samulijp
25.05.2004 17:54:12
Pa:seen kiinni di boksien läpi ja monitoreista sitten sitä mitä haluaa. Kannattaa olla lavakartassa mielellään kaks monitoria kiippareille, niin pitäs kuulla jotain.
Tommosen pöntön raahaamisessa on etuja varsinkin pienemmissä paikoissa, jos kunnon monitorointia ei ole tai roudaus on tyyliin 5min bändien välillä. Silloin kuulee mitä soittaa. Jos mitään muuta ei mikitetä kuin laulu, iskee kiipparit vähän bändin yläpuolelle pa:sta yleensä, jolloin tommonen kaiutin on hyvä. Itse oon käyttänyt vanhaa Peavyn skittakomboa omana monitorina tarvittaessa. Pieni ja fudua riittää. Ainoo vaan jos on monta synaa niin saa kantaa salkussa jotain pikkumikseriä. Tietenkin streokuvaa ei juuri ole. Tosin oon yleensä ajanut kaikki synat pöytään ja miksannut sieltä itselleni Peavyyn oman monitoroinnin ja ajanut synia vähän Pa:seen jolloin saa vähän syvyyttä syniin. Lepaan ennemminkin sijoittaisin ja sitä roudaisin kuin tollasta styrkkaria, mutta riippuu tietty musasta. No miksei hevi-liideihinkin sais kivoja efektejä lepalla :)
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)