![]() 03.12.2014 21:07:49 (muokattu 03.12.2014 22:09:48) | |
---|---|
Laardia on Amerikassa Laardia on Amerikassa laardia on Amerikassa hyllyvää on likassa kassat pikaisia pojat pellin alla likaisia ne tuoksuu Jenkille kun kaataa tyttösiä takapenkille laardia on Amerikassa laardia on Amerikassa pojat nauraa koni(n)naurua vauhdissa ne pitää kiinni tytön ponihännästä laardia on Amerikassa laardia on Amerikassa vauhtia on lännessä laardia on jopa jänteessä laardia on Amerikassa kassavajetta joka kurvissa ja käänteessä laardia on Amerikassa rakkauden vajetta joka kurvissa ja käänteessä Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 04.12.2014 01:43:52 | |
Ajat ovat muuttuneet kun mies miestäkin voi rakastaa Eikä tarvitse vaan Pientä sydäntänsä pakastaa Joten nyt käyn sukeltaa-aa-aan Sun rakkauden luolaa-aa-aan Suru on kun ei Voi syntyä meille lasta Mut älä huoli sillä Haen lapsen kiinasta Tai ehkä jopa afrikasta yli synkän meren matkustan ja nään värit sateenkaaren Joten nyt käyn sukeltaa-aa-aan Sun rakkauden luolaa-aa-aan Joten nyt anna sukeltaa-aa-aan Sun rakkauden luolaa-aa-aan | |
![]() 16.12.2014 07:07:59 | |
vedin napaan braatvurstit ja hapankaalit myös silloin olin kiskaissut mä huivendaaliin fernetit ja diapamit joka meitä kiihoittaa mä olin silloin vetänyt kasan pameja Oin kiskaissut mä viinaa naamariin silloin sain sen tunteen kuin mä oksentaisin ne olivat siinä pöydällä silloin kun mä tulin kotiin sieltä "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven | |
![]() 16.12.2014 07:15:41 | |
Piippuhyllyn haisevan mä kietaisen sen kitusiini haisemaan sillä saan sen toimimaan sä et voi sitä paljastaa kun oon mä vaan niin soikea ja muikea se oikea kiihoittaa - eikö homma toimikaan "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
![]() 17.12.2014 12:56:22 | |
LEPAKKO elikkäs ostetaan kipsonin kepakko mielellään ass-g, ja vielä mielummin lespa, eli lepakko tykkään melkein jokatyylin kipsonin kepakosta, myös tulilinnun murnakasta lennosta, ja pois se minusta etteikö muka v-tyyli kiinnosta elikkäs ostetaan kipsonin kepakko mielellään ass-g, ja vielä mielummin lespa, eli lepakko huomioidaan myös harvinaisemmat mallit eksploo ja ärdee, kaikkea härdee saa tarjota kunhan vääntöä löytyy että täräjää pallit elikkäs ostetaan kipsonin kepakko mielellään ass-g, ja vielä mielummin lespa, eli lepakko toivoisin myös että pikkasen hinnasta tingit, tai paat kaupan päälle jotain hulppeeta ekstraa, kuten esim. nahkahihnan ja puhtaat stringit elikkäs ostetaan kipsonin kepakko mielellään ass-g, ja vielä mielummin lespa, eli lepakko | |
![]() 20.12.2014 02:21:51 | |
PERUSARVOT PERSEESEEN käytiin jouluostoksilla minä ja vihitty vaimoni ei sais olla sellasta itsestäänselvää niinku jotain finlandiavoittajia ainakaan että mielummin jotain muuta pohjoismaista kunhan ei ole amerikkalaista vaikka just nää remekset no, röngästä se ei tienny mutta just se sama sarja on silleen ihan liian helppoa vähän niinku, että sori en parempaakaan keksinyt ja kattelin siellä prismassa että näitä nää muutkin ostelee ei enää mene paljon cd-levyjä kaupaksi toista oli muutama vuosi sitten oli helpompaa mistä sitä enää tietää kellä ei vielä ole spotifyta tai itunesia että mitä näille nyt ostelee jotain appstoren lahjakorttejako jotain pelejä vai mitä helvettiä ei taida kunnon musiikki enää ketään kiinnostaa että jos joku jonkun hyvän siis oikeesti hyvän biisin onnistuu tekeen niin se löytyy sitten puoli-ilmasiks netistä niin se ei siitä saa enää ku jotain senttejä näitten verkkopalvelujen takia kun ei ne hyvät radiossa soi ja niin, radiot ne ne vasta nytten paskaa onkin joku yks vitun hokemarallatus pääsee listoille ja mitään haastavampaa on turha toivoakaan ainakaan mun koska mulla on rima pikkasen korkeella sen suhteen, että mitä mä suostun kuunteleen en ainakaan mitään kansan suosikkeja kansa on tyhmää | |
![]() 20.12.2014 03:24:47 | |
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ NYTTEN hyvää syntymäpäivää nytten sinulle armahin jeesus saanethan kynttilöitä puhaltaa nyt jo monen monta sataa vai liekö jo parikin tuhatta liekö vallan vähän päälle sujukoon synttäris nuhatta ällös liukastu turhuuden jäälle juhlas tää nyt sinun on ihmist' yhtyy kuorohon laulaa ylistystäs, juu oi, rauhan joulu tuu anna armos langeta ettei tuoneen kangeta ettei lyttyyn mäsästä edes rouva räsästä hyvää syntymäpäivää nytten ... suothan juhlan paremman myös pirttiin herra toivolan sekä kontulaankin myös vaikk' eivät kävis työss' varjele myös hurstia tuo juhlapöytään wurstia kas, ykskään ei oo vähäinen kun yö on enkelten hyvää syntymäpäivää nytten ... niin ett' mikäs tääll' on tärkeää rakkaus vain, ei lahjat nää oi, muistaos' siis ystävää kun taivaall' tähti kimmeltää hyvää syntymäpävää nytten ... | |
![]() 20.12.2014 13:14:41 | |
Liukastellaan, pyllähdellään Näet ikkunasta lumen tupruttavan hiutaleet ilmassa lentelee kilvan Ne harmaan maan alleen peittoaa Täysin ettei näy hiekanmuruukaan On osoite hileille tuntematon osa laskeutuu päälle katon Nenän päälles heti sulaa Ei ymmärrä omaa kohtaloaan Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä hiekoitellaan Kun rosoinen ja liukas on tie Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä vaan auraillaan Kun luminen ja sohjos on tie Astun ulos luokses sinun Pyyhit pois lumen päältä minun Käsikädessä astellaan tietä jäätävää Ei meinaa sade hellittää Ei nähdä eteen enää yhtään mitään Osataanko kotiin takas sittenkään Ei jalanjälkiä enää nää Ja rakkaudesta sohjona pää Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä hiekoitellaan Kun rosoinen ja liukas on tie Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä vaan auraillaan Kun luminen ja sohjos on tie Kun lumiliukumäkeä lasketellaan Antaudutaan hileinä ilman virtaan Antaa kuljettaa meitä minne vaan lopulta meidät vielä palkitaan Odotetaan tulevaa Tiedän ei tule mustelmaa Ei kaadutakaan Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä hiekoitellaan Kun rosoinen ja liukas on tie Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä vaan auraillaan Kun luminen ja sohjos on tie Kun kengän pohjissa on nastat ja vieres ihminen ketä rakastat On sisällämme kompassi kotiin ohjaa, näkyy ovessa jo tuttu krassi. Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä hiekoitellaan Kun rosoinen ja liukas on tie Liukastellaan Pyllähdellään Toisille tietä auraillaan Kun luminen ja sohjos on tie Yhteinen kulkea meidän tie. Elämää paperilla, minun tai toisten..
..Onnen hetket aistia saa, jos unelmaan uskoa uskaltaa.. | |
![]() 01.01.2015 22:38:36 | |
JUOMISET JA SYÖMISET oon mä juonu viinii wienissä syöny ranskalaisia ranskassa oon syöny berliinissä munkkeja ja hampurilaisia hampurissa oon syöny pekingissä ankkoja oon syöny piirakoita karjalassa oon syöny rinkeleitä viipurissa ja juonu kiteellä kirkasta oon juonu lapinkultaa lapissa ja manhattaneita manhattanilla oon syöny meksikolaista meksikossa ja turkinpippureita turkissa oon syöny lontoonrakeita lontoossa ja ahvenia ahvenanmaalla oon syöny hangonkeksejä hangossa ja pari porilaista porissa oon syöny bostonkakkuu bostonissa ja munkkeja myös munkkiniemessä ja wienissä myös toki leikettä (viinin kanssa, tiätty :-) oon juonu bordeaux blancia porvoossa ja mallaspirtelöitä maltalla | |
![]() 05.01.2015 01:34:13 | |
Olen onneton kissani kateissa on lienee se missä taivasalla eksyksissä kissani kateissa on Olen onneton kenkäni hukassa on johan siinä kesti että hukkui lesti kenkäni hukassa on Olen onneton sukkani hävinnyt on sitä ihmettelen pesukone söi sen sukkani hävinnyt on Olen onneton takkini hukkunut on villasta punaisen teki mummoni neuloen takkini hukkunut on Ei löydy mitään, kaikki oma katoaa Kämpässänikin kaikki ympärillä lakoaa Kun vain tietäisi mistä löytäisi kaiken eksyksistä Olen onneton kissani kateissa on lienee se missä taivasalla eksyksissä kissani kateissa on ""Everything I know about morality and the obligations of men, I owe it to football." - Albert Camus
Elämän tarkoitus | |
![]() 05.01.2015 23:16:56 (muokattu 05.01.2015 23:35:45) | |
Punk Nupukiveä (5.1.2015) Nupukiveä, nupukiveä ei taitu taloista valoa yhtään ryhmässä tyhmyys tiivistyy eikä saada kuljettuu suoraa riviä Nupukiveä, nupukiveä kun kävellään Jonnen ja Palin kanssa ei mainita rouvilla naisien nimiä Hesari on laatikossa YT niellyt ja meillä kielletyt retket Nupukiveä, nupukiveä vielä on jäljellä hiljaiset hetket vimma ois päästä jatkamaan mentäis vaikka (takas) Manalaan ei taitu taloista valoa yhtään mä yritän nyhtää Palin mirriä Nupukiveä, nupukiveä ja pahoin pelkään: päivää ja vaimon tirripaistia Nupukiveä, nupukiveä ja pahoin pelkään: päivää ja vaimon tirripaistia Nupukiveä, nupukiveä Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 03.02.2015 12:42:16 | |
Huono pano Turha tulla äpärä sanoo Meitsi ei voi olla huono panoo tai kutsuu mua siihen taloo koska jäbä haloo! mä en miehii kajoo joko pääs tästä hajoo vai mieles vaa sekoo turhaa kasvatat egoo koska mä en sua pelkää tai saa sulta selkää joten kotiin menkää | |
![]() 03.02.2015 13:52:18 | |
tää on outokumpu city wich look so prety tääl tapahtuu joka kulmalla hello kitty siellä tai täällä taikka sun päällä joku jonne torin kulmal hakiaa pyytsii säällä ku säällä meitsi kylillä chillaa ja postaa jokasta frendiä morjestaa servolta ässelle tepastelemme siinä matkalla jutustelemme kuis meni koulussa sinä munaton pelle jos sä mulle vittuilet sä muute tiput | |
![]() 04.02.2015 16:33:23 | |
söin kilom maksalatikkoa matafaka maksalatikoa matafakin latikoa matafaka Sit söin lisää maksalitkkoa matafaka lisää maksalatikkoa matafakin latikkoa sit musta tuli vapaa mies temmeltään paistaa kalapuikkoja päällä muijan pään juon eeäässä ku megistä saan keltast ainet pääst niiku hepistä jou matafaka latikoa matafakin latikkoa matafaka jou painoin maksalatikkoa päällä nenän nyt mietin kauan maksani kanssa elän Sit söin maksalatikkoa matafaka maksalatikkoa matafakin latikoa matafaka jou | |
![]() 10.02.2015 08:35:11 | |
Eilen mut jätti tuo nainen nätti. Rinta vasen jätti, kädessänsä rätti. Mua sillä mätti ja suullansa mua sätti. Ah, voih tätä tuskaa. Kestä en enää saata. Suruuni syön turskaa ja multaan itseni maatan. Pois on jo mennyt, huomisen ilon viennyt muistollansa riennyt eikä mua enää tiennyt vaik ois ehk liennyt helvettiin viennyt. Ah, voih tätä tuskaa. Kestä en enää saata. Suruuni syön turskaa ja multaan itseni maatan. in särö we trust | |
![]() 17.03.2015 19:55:05 | |
Ei elämässä pärjää, jos on nätti. Paremmin menee kun on jätti. Sen näkee kun kattoo chiikkii. Ei tarvii ostaa kämppää piikkii. Riittää et on hyvää biittii. ja väliin heittää pari riimii. urh. Se ei ookkaa, homman taiteellinen puoli, jos videolla on - Annan takapuoli. Eihän niissä oo, - mitään taiteellista tasoo. Riittää kun tarpeeksi mesoo. Kädet on ojossa, kuin zombilla sojossa. Näyttää merkkii, mist ei ymmärrä ees ite Erkkii. Ainut merkki mistä ymmärtää Erkki on winstonin merkki. Tää maailma vois muuttuu, mut meiltä jotain uupuu. Tule apuun Elli. Älä Elli pillitä - vaan fiilitä! Ei tää oo niin toivotonta. yhdessä ei edes mahdotonta. Ammutaan teräslinnut taivaalta pois. Ettei ne meidän maailmaa tuhota vois. Kyllä mä uskon, - nii tää muuttua vois. Ei nää riimit kovin ylös yllä. Siitä en ole yllättynyt kyllä. Rivejä en ala tavuttaa, muuten alkaa kone savuttaa ja runoilijaa vituttaa. Tämä on taiteellinen taso ja tässä lopputulos. ULOS! J.J. | |
![]() 18.03.2015 11:20:45 | |
Ei tarvii ees kokonaan lukea kun huomaa että kykyjä on. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
![]() 25.03.2015 20:59:09 | |
Tajunnanvirtani tuli kaapista, väärällä hetkellä, kesken syntymäpäiväjuhlan täynnä teennäistä iloa Kahvia tihkuvat sieraimet, tuhrivat kakkuni, kaunis kuorrute pilalla, totuuden voimasta Aikuisen miehen ei ole sopivaa, pitää sandaaleissansa sukkia Aikuisen miehen ei ole sopivaa, unelmoida puutarhasta, jossa kasvattaa kukkia Kun vihreät miehet vahtivat virastotalon ovea, mandaattinaan laite jolla tehdään ruumiita, kysyn netin palstalta, arkipuuhien lomassa , mikä on nopein tapa poistua , kysyn ihan vain kaverin puolesta käytän TOR-verkkoa Kaupungin laidassa kaivinkoneet kaivavat suuria kuoppia, kaikkia miespuolisia pyydetään saapumaan työmaalle aamulla Pysyvät tuuraajat odottavat jo muuttoa aseman sadoissa junanvaunuissa | |
![]() 25.03.2015 22:54:53 | |
dts9624: Kun vihreät miehet vahtivat virastotalon ovea, mandaattinaan laite jolla tehdään ruumiita, kysyn netin palstalta, arkipuuhien lomassa , mikä on nopein tapa poistua , kysyn ihan vain kaverin puolesta käytän TOR-verkkoa Kaupungin laidassa kaivinkoneet kaivavat suuria kuoppia, kaikkia miespuolisia pyydetään saapumaan työmaalle aamulla Pysyvät tuuraajat odottavat jo muuttoa aseman sadoissa junanvaunuissa Tuo viimeinen kappale, kaikessa epämääräisessä hörhössä uhkaavuudessaan ja edellisen kappaleen jälkeen, on minusta todella hyvä! Tai sitten minulla on vain surkea maku, jos/kun huonoksi tarkoitettu teksti tekeekin aidosti positiivisen vaikutuksen. | |
![]() 20.05.2015 15:47:13 | |
On mulla ketsuppipullo tää mainiompi kuin mun ikävää olutta huurteista kohtaan. Splörts kuului spagetista, kun spruikautin pullosta ketsuppia spagettikasaan. On muistot muistoina kadonneet spagetteihin lailla virvatulten lauttoina kastikkeen virtoihin. kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)