Kousi 13.12.2014 23:56:35 | |
---|
Snapo: H&K Statesman Dual EL84 20w tuli poistettua. Oliskohan tämä sellanen pitopeli? Mainio kone, niinkuin H&K:n laitteet muutenkin! Harmitellut monesti kun omastani menin luopumaan. Cleankanavaa kun rosotti SD-1:llä ja räimi telellä menemään... Siinä oli mainiota twängäävää räyhää :P Eipä ole myöhemmin muilla yhdistelmillä päässyt edes kovin lähelle. |
Tomtom: Nova kiinnostaa kun itsellä on lattialla x- määrä pedaaleja joita tulee käytettyä kovin harvoin. Laita ihmeessä kokemuksia vehjeksestä. Tässä muutaman päivän sompailtuani olen varsin tyytyväinen värkkiin. Efektit ovat varsin mainion kuuloisia ainakin näin kotona soitellessa. Säröpuolesta en ole vielä aivan varma, kun en oikean vahvistimen kanssa päässyt soittamaan. Kaappisimuplugarin läpi sain kyllä ainakin varsin käyttökelpoista soundia aikaiseksi. Säädöistä sen verran, että perusominaisuudet löytyvät helposti, eikä valikoissa tarvitse ihmeemmin seikkailla. Kotikäytössä kun on aikaa ruuvata, niin en näe mitään ongelmaa. Lisäksi kolmen jalkakytkimen taakse (erillinen vaihdin) saa presetit sillä tavalla, että varmasti saisi toimimaan myös keikalle. Suosittelen, vaikka yleensä olen multiefektejä vastaan. "Romut torille. Muuten menee yöunet"
-kekkuliheikki |
Laulava Kylätohtori 14.12.2014 17:25:49 | |
---|
Gibson Les Paul Traditional. On muuten hyvä. Eipä ole mikään Les Paul säväyttänyt kuten tämä, ei edes musamessuilla testaamani 5500 euron CS Lespa... http://muusikoiden.net/dyn/users/130449.jpg Suuret kiitokset taas Jniskalle... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jniska 14.12.2014 17:32:01 | |
---|
Kiitokset Tohtorille kaupoista, haikeus tuli. Hyviä saundeja vaan sinne. Minä ole nyt Lespaton, tarvitsee alkaa etsimään Heritage 80 tai R9 "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Laulava Kylätohtori 14.12.2014 17:35:17 | |
---|
jniska: Kiitokset Tohtorille kaupoista, haikeus tuli. Hyviä saundeja vaan sinne. Minä ole nyt Lespaton, tarvitsee alkaa etsimään Heritage 80 tai R9 On kyllä huikea peli. Tämä osui nyt vähän omaan nilkkaan, kun jäin itse koukkuun lainakitaraan, enkä enää pystynyt luopumaan siitä... Hieno systeemi tämä lainailu, mutta valitettavan kalliiksi se vaan tulee... :D Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jniska 14.12.2014 17:36:42 | |
---|
Jucciz: Jokos testasit, tuliko rouheutta? :) Brimar ECC83 + JCM 800 2203. Saundi on kuin hunajaa . Kiitos Jucciz!! "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
terolt 14.12.2014 17:46:43 | |
---|
Ei ollut dual recto sitten kuitenkaan mun juttu. Mutta Engl Invader taasen on. Ja midiohjattavuus onkin nam. |
Jucciz 14.12.2014 18:33:28 (muokattu 14.12.2014 18:33:55) | |
---|
jniska: Brimar ECC83 + JCM 800 2203. Saundi on kuin hunajaa . Kiitos Jucciz!! Kiitos sinne päähän! Kohtahan tässä on joulujamien aika... Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
Gabe 14.12.2014 22:57:19 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Gibson Les Paul Traditional. On muuten hyvä. Eipä ole mikään Les Paul säväyttänyt kuten tämä, ei edes musamessuilla testaamani 5500 euron CS Lespa... http://muusikoiden.net/dyn/users/130449.jpg Suuret kiitokset taas Jniskalle... Erittäin komea Les Paul, onnea hankinnasta. Tosi nätti kansi tuossa. |
antnis 15.12.2014 00:19:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Gibson Les Paul Traditional. On muuten hyvä. Eipä ole mikään Les Paul säväyttänyt kuten tämä, ei edes musamessuilla testaamani 5500 euron CS Lespa... http://muusikoiden.net/dyn/users/130449.jpg Suuret kiitokset taas Jniskalle... Hiano on. Helveti hiano :D |
jniska 15.12.2014 08:26:08 | |
---|
antnis: Hiano on. Helveti hiano :D Hullu olin kun möin. Helevetin hullu. Vaan kun Heritage tai R9 kuumottaa. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
kekkuliheikki 15.12.2014 09:27:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: On kyllä huikea peli. Tämä osui nyt vähän omaan nilkkaan, kun jäin itse koukkuun lainakitaraan, enkä enää pystynyt luopumaan siitä... Hieno systeemi tämä lainailu, mutta valitettavan kalliiksi se vaan tulee... :D Hieno Lespa kylla! En allekirjoita. |
Swan 15.12.2014 17:35:53 | |
---|
Otin ensimmäisen askeleen pedaalilaudan päivitykseen, ja hommasin Pedal Power 4x4:n. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Jaketsu 15.12.2014 18:17:28 | |
---|
Wampler Plexi Drive Custom Soundsista. Oih, että kuinka voikaan olla suorastaan orgastinen laite täynnä sitä brittisoundia mitä on tullu pitkään metsästettyä. Joulu tuli kirjaimelisesti tänä vuonna etuajassa :) Odotan innolla, että pääsee omalla setupilla oikein kunnolla veivaamaan! Mutta aiheeseen liittyen vielä ja rautalangasta kunnolla vääntäen, syökö tuo ihan moitteetta 12V virtaa? Manuaali tietää seuraavaa: "To avoid damage to the pedal, do not exceed 18V DC". |
Swan 15.12.2014 18:40:04 | |
---|
Jaketsu: Mutta aiheeseen liittyen vielä ja rautalangasta kunnolla vääntäen, syökö tuo ihan moitteetta 12V virtaa? Manuaali tietää seuraavaa: "To avoid damage to the pedal, do not exceed 18V DC". Aivan hyvin voi antaa 12V jännitettä, yläraja on siis 18V. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Jaketsu 15.12.2014 19:00:14 | |
---|
Swan: Aivan hyvin voi antaa 12V jännitettä, yläraja on siis 18V. Jees, kiitokset tästä. |
vvaltsu 15.12.2014 20:19:29 | |
---|
Suhrin Koko Boost tullee varmaan ennen joulua vielä taloon. Se vanhempi kahen kytkimen versio. Ohan tuota jo tovi gasiteltu, ja nyt kun kerran tultiin oikein tarjoamaan semmosta, niin pitihän se lyyä tulemaan. Life's too short to buy cheap gear. |
antnis 16.12.2014 10:45:49 | |
---|
jniska: Hullu olin kun möin. Helevetin hullu. Vaan kun Heritage tai R9 kuumottaa. Nojuu: Toivottavasti löydät pian sopivan :) |
sustain65 16.12.2014 22:22:19 | |
---|
Mad Professor Bluebird overdrive delay tuli ostettua käytettynä torilta, yhdeksi vaihtoehdoksi maustamaan fillejä ja sooloja. Saas kuulla että onko pitopeliksi. Custom Soundsilta itselle joululahjaksi Stone Deaf FX PDF-1 pedaali toisenlaiseksi mausteeksi. Ja vielä Evidencen plugeja sekä Monorail-piuhaa. Askarteluakin siis tiedossa. |
tender.insanity 17.12.2014 08:30:44 | |
---|
|