![]() 28.10.2014 12:34:33 | |
---|---|
Voi se onnistuakin riippuen miten vakuuttava on, rumpuforumilla pitkä ketju ebay myyjästä leecountymusic (+monta aliasta p00der jne) joka ostaa tavaraa ebaysta, saatuaan avaa ebayhin incidentin ja väittää että tavarassa on ollut vikaa. Lopputuloksena saa välillä myyjän hyvittämään osan kauppasummasta. Jälleenmyyjästä/osatrokarista kyse, saattaa hyvinkin olla tuottoisaa kun toiminut jo 10+ vuotta.. - It's business in the front and party in the back - | |
![]() 28.10.2014 14:13:59 | |
Kailis: En usko että paypalliltä saa rahojaan ihan noin vain. . Muisti palailee pätkittäin, minun kohdalla homma meni itse asiassa niin että sain sähköpostiin erittäin paljon paypalilta tulleen näköisen viestin jossa kerrottiin että minulle on tullut paypaliin maksu jonka saa itselle kun ne toimituskulut on maksettu. Omalla paypaltilillä ei kuitenkaan mitään näkynyt. Vähän asiaan liittyen: http://www.pianoworld.com/scams.html | |
![]() 28.10.2014 18:38:04 | |
Mua lähestyi kysymyksellä "is your drum stil for sale" ja mulla ainoastaan haikkateline kaupan torilla. Vastasin että teline löytyy kyllä ja on kaupan. Tää vastaa että on tosi kiinnostunut ja haluaa kaupat mahd. pian. Sitten seurasi iso liuta kysymyksiä joihin en jaksanut vastailla. Alkaa mennä kaveri vissiin epätoivoiseksi kun alkaa jo peruskilkkeetkin kiinnostaa :D Draw blood | |
![]() 28.10.2014 18:49:11 (muokattu 28.10.2014 19:01:48) | |
Ilmoitin hänelle etten lähetä jenkkilään ja että hän voi ostaa uuden vastaavan reilulla parilla sadalla eurolla jenkeistä, ja mitä sainkaan juuri vastaukseksi :D Michael Howard 17.47 (55 minuuttia sitten) I understand your curiosity but It's sort of a Friedland family tradition over here because it's not like i can't purchase directly from America, but my old man got me something like this from a city in Denmark when i was little so i want to get this as a gift for my boy too. Date: Tue, 28 Oct 2014 10:02:17 +0200 Draw blood | |
![]() 28.10.2014 19:25:58 | |
Ei pääse kyllä ahkeruuden puuttesta moittimaan herra Friedlandia. Mullekin tullut siltä viestiä. Väittäisin, että jos tekisi rehellistä työtä samaa tahtia kun laittaa näitä viestejä, niin saattaisi päästä paremmalle ansiotasolle. | |
![]() 30.10.2014 14:26:45 | |
Friedland otti ystävällisesti juuri yhteyttä minuunkin. Sääli, ettei eritellyt, mistä myymästäni tuotteesta - pelleistä vai virvelistä - on kiinnostunut. Ei surkutella vaan tehdään! | |
![]() 30.10.2014 19:52:16 | |
Otti minuunkin yhtetyttä tänään päivällä.En ole vastaillut Michaelille mitään..Näköjään kova rahapula kyseisellä hepulla. Drums since 1983 | |
![]() 31.10.2014 09:12:07 | |
Tännekin otti yhteyttä tuo. Toivottavasti kukaan ei me ton kusetuksiin, kun selkeästi aika laajalla haravalla noita viestejä laittelee. Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici | |
![]() 03.11.2014 15:42:51 | |
Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... | |
![]() 06.11.2014 09:29:23 (muokattu 06.11.2014 09:30:48) | |
4tune: Ei pääse kyllä ahkeruuden puuttesta moittimaan herra Friedlandia. Mullekin tullut siltä viestiä. Väittäisin, että jos tekisi rehellistä työtä samaa tahtia kun laittaa näitä viestejä, niin saattaisi päästä paremmalle ansiotasolle. Toiveajattelua. Eihän sitä tarvi kuin saada yksi 300 euron kitara päivässä niin tienaa enemmän kuin rehellisellä työnteolla. Helppo juttu kun vastaa 8h päivässä myynti-ilmoituksiin esim. 500 myyntipalstalla ympäri maailmaa. | |
![]() 08.11.2014 16:26:31 | |
joku muu sikko: Toiveajattelua. Eihän sitä tarvi kuin saada yksi 300 euron kitara päivässä niin tienaa enemmän kuin rehellisellä työnteolla. Helppo juttu kun vastaa 8h päivässä myynti-ilmoituksiin esim. 500 myyntipalstalla ympäri maailmaa. Eetu Pakkasesta oli juttua Koti-Karjala lehdessä... Eli siis semmoinen ns. paikallis-lehti... Oli Tori.fi:ssä huijannu jotaki... Bombing for peace is just like fucking for virginity. | |
![]() 21.11.2014 11:45:57 | |
Duro: Tännekin otti yhteyttä tuo. Toivottavasti kukaan ei me ton kusetuksiin, kun selkeästi aika laajalla haravalla noita viestejä laittelee. Myös tänne otti herra Friedland yhteyttä ja halusi ostaa tavaraa, vaikka mulla ei mitään ole edes myynnissä :-) Kun kysyin, mihin tavaraan hän viestissään viittaa, pyysi lähettämään listan kaikista soittimista. No en lähettänyt... | |
![]() 21.11.2014 13:18:42 | |
-Dr.DW-: Eetu Pakkasesta oli juttua Koti-Karjala lehdessä... Eli siis semmoinen ns. paikallis-lehti... Oli Tori.fi:ssä huijannu jotaki... Lainaan tuolta Studiopuolelta tännekkin tietoa: Vessajono: Viime aikoina on useammallakin autoharrastajien foorumilla noussut esiin Eetu Björklund -niminen koijari ja tuli heti mieleen, että noinkohan on toiminta laajentunut. Ja onhan se, tasan sama sankari kyseessä. bjorklundeetu@gmail.com myldex: Tää kaveri on tainnu myös hiukan muuttaa toimintatapojansa. Ilmeisesti samainen kaveri yritti ostella rumpuja jo jonku aikaa sitten ja tipahti meiliin myös "kuitti" maksusta. Kiire oli saada kamat liikkeelle samana päivänä, niin kova että haisi jo kilometrin päähän. No, en laittanu ja ei oo rahoja näkyny, varmaan siksi että arkistointitunnuski kuitissa oli vuodelta 2011 ;) Ei kovin fiksua koska nuo kamat oisin käyny hakemassa takaisin, ihan tiedoksi koijarille... Eli tällaista kaupantekoa taas vaihteeksi. | |
![]() 25.11.2014 00:11:09 | |
Yritti ostaa muitakin kitaraa samalla säädöllä! Kyseli niin hämäriä kysymyksiä että ilmoitin kaverille ostajan löytyneen... Kysyi mm. Miksi minun mielestäni hänen pitäisi ostaa kyseinen kitara | |
![]() 10.12.2014 10:55:35 | |
Mulla on hakusessa tavaraa ja tuli mailiin muutama liian hyvin mätsäävä tarjous ilmeisesti samalta henkilöltä. Jos nimet ja mailiosoitteet kiinnostaa, niin niitä voi kysyä pikaviestillä. Tilinumeroasteelle ei vielä menty mutta kun kyselin enemmän infoa ja yhteistietoja, niin sen jälkeen tuli radiohiljaisuus. Eli varovaisuutta pyydän hyvät ihmiset.. | |
![]() 11.12.2014 09:43:26 | |
Aekuinen Naenen: Mulla on hakusessa tavaraa ja tuli mailiin muutama liian hyvin mätsäävä tarjous ilmeisesti samalta henkilöltä. Jos nimet ja mailiosoitteet kiinnostaa, niin niitä voi kysyä pikaviestillä. Tilinumeroasteelle ei vielä menty mutta kun kyselin enemmän infoa ja yhteistietoja, niin sen jälkeen tuli radiohiljaisuus. Eli varovaisuutta pyydän hyvät ihmiset.. Nyt tuli vastaan sellainen huijari tuolla tori.fi:n puolella, että yritti toimia ihan omalla nimellään, numerokin löytyi ihan finderista. soitin ja tehtiin kaupat puhelimitse, alettiin sopia toimituksista ja tyypin asuinpaikka oli Jyväskylä, mutta puhelimessa tunsi hämmästyttävän huonosti itse jyväskylää ja keskustan aluetta. Sovittiin että meikäläisen systeri asuu siellä, niin vie ostamani aparaatin hänelle ja saa rahat käteen. Kyselin ostokuitteja, niitä ei kuulemma löytynyt, mutta oli hiljattain laitteen ostanut (xbox one) ja takuut olisi voimassa. Noh, sovin kuviot siskoni kanssa, laitoin rahat hänelle tilisiirtona. Tähän toimenpiteeseen meni n 10 minuuttia. Sen jälkeen en saanut enää myyjään mitään yhteyttä. Torissa on edelleen hänen ilmoituksensa, mutta ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Voihan se olla että on myynyt laitteen eteenpäin ja ei sen takia vastaa enää. Laitoin sitten varmuuden vuoksi viestiä että voin ostaa vehkeen muualta, mutta jonkun vastauksen haluan ja että ei mun maailma kaadu siihen jos tuo kauppa peruuntuu. Ei edelleenkään vastannut puhelimeen eikä viestiin. Tuossa mikä pisti silmään, oli halpa hinta, mutta taas luottamusta nosti tietojen löytyminen esim finderista ja (ehkä) omalla nimellä toimiminen. Taas johtopäätös tuosta että tavara saattoi olla myös varastettua... Mutta varuillaan saa olla joka tapauksessa. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. | |
![]() 12.12.2014 13:03:49 | |
Tulin myös kusetetuksi. Mulla on torilla ilmoitus, ostetaan Zildjian Oriental China Trash 18". No oma moka että olin laittanut yhteystiedot näkyviksi kaikille, tuli yhteydenotto suoraan sähköpostiin. Yhteydenpito alko viime torstaina eli 4.12. En tiedä onko kaveri kirjautunut m nettiin vai ei. No mutta, kaveri esittäytyi nimellä Tomi Raunio. Sähköpostiosoite oli tompparau@gmail.com. Kaveri laittoi mulle kuvat kun pyysin. Oli selkeesti samasta symbaalista otettu, ja tarkistin ettei oltu netistä poimittuja kuvia. Lisäks googletin kaverin nimen, em löytänyt mistään mitään erikoista tai epäilyttävää. Osoitteensakin anto, siisti omakotitalo Pietarsaaressa google mapsin mukaan. Kysyin pellin menneisyydestä, hankittu n. Puoltoista vuotta sitte, ollut keikkakäytössä ja nyt jäänyt ylimääräiseksi. Mulle tuli ihan ok luotettava tunne kaverista, ja ajattelin sitten säästää postiennakon hinnan ja laitoin 130e kaverin tilille. Kaveri kiitti kaupoista ja sano rahan näkyvän tilillä, hän lähtee postiin ja ilmottaa mulle sitten seurantakoodin. Koodin sainkin ku sitä kysyin, mut sillä ei löytyny mitään. Kysyin uudestaa, oisko näppäilyvirhe tai jotain. Ei kyl se pitäs oikein olla, ajattelin et kestää vaa rekisteröityä postilla tms. Ei ois eka kerta. No mut maanantainakaan, 4 päivää lähetyksestä, ei vieläkään mitään. Pyysin kuvaa lähetyskuitista, kaveri vastas mulle seurantakoodilla. Sanoin että pyysin kuvaa, koska kuten huomattu niin koodilla ei löydy mitään. Seuraavaks kaveri vastas et hän juur äsken vei paketin postii ni ei oo varmaa aktivoitunut vielä. Sit lähti jo vähä tiukkaa viestiä multa, et miten hän anto mulle seurantakoodin perjantaina, jos vei äsken (maanantaina) paketin postiin. Tämän jälkeen "Tomista" ei oo kuulunut. Eikä pakettia tähänkään päivään mennessä näkyny. Oma moka, ennen oon postiennakkoa käyttänyt ja pyytänyt, mut kaikki hyvinsujuneet kaupat johti luottamuksen kasvuun, joka kuitenki nyt kostautu. Vararikkoon en joutunut mut oisin mieluummin laittanu rahat vaikka joululahjoihin ku heittää tuntemattomalle. Vituttaa. Tuskinpa vaan omalla nimellään ja muilla tiedoillaan toimi. Rikosilmoituksen asiasta kirjasin, ei ne vaan taida näille mitään tehdä. Eli tarkkana nyt sit taas kaikki! Laitan vielä kaikki tiedot mitä tästä kaverista tiedän. Tomi Raunio Ruusasmäki 11, 68600 pietarsaari tompparau@gmail.com tilinumero mihin rahat pyysi: op fi64 5710 9720 1210 79 | |
![]() 12.12.2014 13:24:30 | |
TheRev: Tulin myös kusetetuksi. Mulla on torilla ilmoitus, ostetaan Zildjian Oriental China Trash 18". No oma moka että olin laittanut yhteystiedot näkyviksi kaikille, tuli yhteydenotto suoraan sähköpostiin. Yhteydenpito alko viime torstaina eli 4.12. En tiedä onko kaveri kirjautunut m nettiin vai ei. No mutta, kaveri esittäytyi nimellä Tomi Raunio. Sähköpostiosoite oli tompparau@gmail.com. Kaveri laittoi mulle kuvat kun pyysin. Oli selkeesti samasta symbaalista otettu, ja tarkistin ettei oltu netistä poimittuja kuvia. Lisäks googletin kaverin nimen, em löytänyt mistään mitään erikoista tai epäilyttävää. Osoitteensakin anto, siisti omakotitalo Pietarsaaressa google mapsin mukaan. Kysyin pellin menneisyydestä, hankittu n. Puoltoista vuotta sitte, ollut keikkakäytössä ja nyt jäänyt ylimääräiseksi. Mulle tuli ihan ok luotettava tunne kaverista, ja ajattelin sitten säästää postiennakon hinnan ja laitoin 130e kaverin tilille. Kaveri kiitti kaupoista ja sano rahan näkyvän tilillä, hän lähtee postiin ja ilmottaa mulle sitten seurantakoodin. Koodin sainkin ku sitä kysyin, mut sillä ei löytyny mitään. Kysyin uudestaa, oisko näppäilyvirhe tai jotain. Ei kyl se pitäs oikein olla, ajattelin et kestää vaa rekisteröityä postilla tms. Ei ois eka kerta. No mut maanantainakaan, 4 päivää lähetyksestä, ei vieläkään mitään. Pyysin kuvaa lähetyskuitista, kaveri vastas mulle seurantakoodilla. Sanoin että pyysin kuvaa, koska kuten huomattu niin koodilla ei löydy mitään. Seuraavaks kaveri vastas et hän juur äsken vei paketin postii ni ei oo varmaa aktivoitunut vielä. Sit lähti jo vähä tiukkaa viestiä multa, et miten hän anto mulle seurantakoodin perjantaina, jos vei äsken (maanantaina) paketin postiin. Tämän jälkeen "Tomista" ei oo kuulunut. Eikä pakettia tähänkään päivään mennessä näkyny. Oma moka, ennen oon postiennakkoa käyttänyt ja pyytänyt, mut kaikki hyvinsujuneet kaupat johti luottamuksen kasvuun, joka kuitenki nyt kostautu. Vararikkoon en joutunut mut oisin mieluummin laittanu rahat vaikka joululahjoihin ku heittää tuntemattomalle. Vituttaa. Tuskinpa vaan omalla nimellään ja muilla tiedoillaan toimi. Rikosilmoituksen asiasta kirjasin, ei ne vaan taida näille mitään tehdä. Eli tarkkana nyt sit taas kaikki! Laitan vielä kaikki tiedot mitä tästä kaverista tiedän. Tomi Raunio Ruusasmäki 11, 68600 pietarsaari tompparau@gmail.com tilinumero mihin rahat pyysi: op fi64 5710 9720 1210 79 Ootko vilkaissu nettipankin tiliotteesta, tilin oikean omistajan nimen? Siellä pitäis näkyä! En kuitenkaan usko, että olisi tilin avannut väärillä henkkareilla... Bombing for peace is just like fucking for virginity. | |
![]() 12.12.2014 14:09:42 | |
TheRev: Tomi Raunio Ruusasmäki 11, 68600 pietarsaari tompparau@gmail.com tilinumero mihin rahat pyysi: op fi64 5710 9720 1210 79 Oi kun söötti kodikas pieni 80 luvun valkotiilitalo siellä https://www.google.fi/maps/place/Ru … fdd29a2f:0x1a7d320d6de689fe!6m1!1e1 | |
![]() 12.12.2014 14:42:22 | |
-Dr.DW-: Ootko vilkaissu nettipankin tiliotteesta, tilin oikean omistajan nimen? Siellä pitäis näkyä! En kuitenkaan usko, että olisi tilin avannut väärillä henkkareilla... Kiitti vinkistä. Tsekkasin ja kyll siellä mainitaan maksun saajana Tomi raunio. Joo tuskinpa ois väärillä hankkeilla pankissa liikkeellä. Tai ei näistä koskaan tiedä... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)