Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kombon surina
1
HE VI Pappa
11.12.2014 20:48:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla 65W Fender kombo. Onko ongelmaa (=) ja ratkaisua haen. Styrkkari päällä, täysin äänetön. Laitan johdon, tämä aloittaa surinan joka ei ole normaalia huminaa vaan surinaa. Asia ei muutu soittimeen yhdistämällä. Seinäpistoke maadoitettu. Heitänkö vaakasuoraan Kymijokeen vai annetaanko tekohengitystä ja miten. NEUVOJA kaipaan täällä.
 
artal
11.12.2014 20:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HE VI Pappa: Minulla 65W Fender kombo. Onko ongelmaa (=) ja ratkaisua haen. Styrkkari päällä, täysin äänetön. Laitan johdon, tämä aloittaa surinan joka ei ole normaalia huminaa vaan surinaa. Asia ei muutu soittimeen yhdistämällä. Seinäpistoke maadoitettu. Heitänkö vaakasuoraan Kymijokeen vai annetaanko tekohengitystä ja miten. NEUVOJA kaipaan täällä.
 
Olethan kokeillut toista johtoa?
 
HE VI Pappa
11.12.2014 21:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu olen. Poikkesin Levytukussa näiden pätkien kanssa ja toimivat ihan normaalisti, eivät siirtäneet surinaa heidän vahvistimiinsa kuten niin toivoin.
 
edenbeast
11.12.2014 21:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs sama kitara toiseen vahvistimeen? Ettei olis kitaran sähköissä häikkää?
 
hallu
11.12.2014 21:23:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HE VI Pappa: Minulla 65W Fender kombo. Onko ongelmaa (=) ja ratkaisua haen. Styrkkari päällä, täysin äänetön. Laitan johdon, tämä aloittaa surinan joka ei ole normaalia huminaa vaan surinaa. Asia ei muutu soittimeen yhdistämällä. Seinäpistoke maadoitettu. Heitänkö vaakasuoraan Kymijokeen vai annetaanko tekohengitystä ja miten. NEUVOJA kaipaan täällä.
 
Oletko kokeillut toiseen inputtiin? mulla oli BluesDeVillessä samanlainen vika että surisi ihan hemmetisti eikä edes kitaran signaali mennyt kunnolla läpi. Surinan sai aina välillä pois heiluttelemalla plugia jakissa. Lopulta vaihdatin uraltonella siihen sen koko jakin jolloin ongelma poistui.
 
Olisipa jo kevät
Kefiiri
11.12.2014 21:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joissain noissa 65W comboissa taitaa olla vaan yksi sisäänmeno. Olisiko jakin maaliitos irronnut piirilevystä?
 
En ole musiikin asiantuntija.
Laulava Kylätohtori
11.12.2014 21:33:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jakkivialta kuulostaa minun mistään mitään ymmärtämättömiin korviini. Silti ehdotan vaakatasoa Kymijärveen...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
HE VI Pappa
12.12.2014 10:40:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edenbeast: Entäs sama kitara toiseen vahvistimeen? Ettei olis kitaran sähköissä häikkää?
 
Eipä taida kolmea keppiä testasin. Järjellä ei tunteella ajatellen jonkinlainen maadoitus vika kyseessä ja katsotaan sanoi kalkkuna sen riivatun surinan kyllä selätän.
 
HE VI Pappa
12.12.2014 10:53:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep.
Elikkä tämän päivän vastauskartoituksen perusteella. Jakki vika/kortin maadoituksen tarkastaminen vois tuoda pulmaan ratkaisun. Kymijoelle emme vielä vie laatikkoa sillä siinä on ihan magea kaiku. Tulee nuoruus ja Marvinit mieleen.
 
azlag
12.12.2014 11:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HE VI Pappa: Jep.
Elikkä tämän päivän vastauskartoituksen perusteella. Jakki vika/kortin maadoituksen tarkastaminen vois tuoda pulmaan ratkaisun. Kymijoelle emme vielä vie laatikkoa sillä siinä on ihan magea kaiku. Tulee nuoruus ja Marvinit mieleen.

 
Jeh, kolvi kauniiseen käteen ja jakki kunnolla kiinni. Sitten vaan nuoruuden vimmalla Marvinia kehiin!
 
HE VI Pappa
12.12.2014 11:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taidan antaa työn ammattilaiselle, ettei hautakirjoituksessa lue seuraava teksti: Aikasi kaikkea elämässäsi kolvasit kunnes kolvisi kylmeni.
 
RaskasMielinen
13.12.2014 19:45:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HE VI Pappa: Taidan antaa työn ammattilaiselle, ettei hautakirjoituksessa lue seuraava teksti: Aikasi kaikkea elämässäsi kolvasit kunnes kolvisi kylmeni.
 
"Paljon tinasit, paljon pilasit. Viimein kolvisi kylmeni" Näin tuon olen itse oppinut ja niin ikään päättänyt antaa kolvaamiset osaavammille:)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «