Aihe: Juhani : Altig
1
Demostudio
21.05.2004 20:23:22 (muokattu 21.05.2004 20:36:09)
Bändin nimi: Juhani
Kappaleen nimi: Altig

URL: http://ihmeellinen.net/juhani/altig.mp3 (Mp3)

Kappale jonka teimme tunti sitten Roi Gondolfinin studioilla. Hengessä oli mukana Jannu.
jogo3000
21.05.2004 20:30:57 (muokattu 21.05.2004 20:37:12)

Tämä ei toimi tämä linkki mulla.
There ain't no change in the weather/The're ain't no changes in me.
Juhani
21.05.2004 20:36:45

Tämä ei toimi tämä linkki mulla.

Mokasin. Nyt toimii.

http://ihmeellinen.net/juhani/altig.mp3
jogo3000
21.05.2004 21:20:51

Aksutinen kuulostaa hyvältä, ja biisi on hassu. Over & out.
There ain't no change in the weather/The're ain't no changes in me.
Mättöpiiska
21.05.2004 21:56:35
Ihan homo viisu. Pelkäsin.
Juhani
21.05.2004 22:20:38

Ihan homo viisu. Pelkäsin.

On syytäkin pelätä.
Bilharzia
22.05.2004 02:26:46
Mää epäilin että kun tuli akustista kitaraa ja ruotsinkieltä että tää olis joku huumoriperseily. Kyllä se aluks nauratti mutta kun basso ja rummut tuli peliin niin se rupes svengaan. Tämä oli hyvä. Rento meininki.
www.LifeofDebauchery.Com
Snowblind
22.05.2004 14:27:57

Nää on ihan hassuja.
JCM
22.05.2004 14:31:48

Ei kai alkoholilla ollut osuutta biisin syntyyn.. Jälleen;?D

Alanpa kuuntelemaan.

Aha tää on tää missä on ruotsalaisia sanoja peräkkäin. Mainostit tätä joskus aikaisemmin.

Aivan Kent.

Ei saa**na. Huippua. Olen fani!
Vaatii taitoa osata tehdä noin rikkinäinen kokonaisuus ilman että se oikeasti kuulostaa ärsyttävältä.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
jannu
23.05.2004 18:46:02
Tämä oli kyllä yksi Turun reissun monista kohokohdista...
Tuo Roin kitaroima tuplasoolo on niin liukas että tartten jarrusukat aina kun biisiä kuuntelen..
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
TIISTAI
The Dessert Sessions
Juhani
24.05.2004 10:39:15

Ei kai alkoholilla ollut osuutta biisin syntyyn.. Jälleen;?D

Alanpa kuuntelemaan.

Aha tää on tää missä on ruotsalaisia sanoja peräkkäin. Mainostit tätä joskus aikaisemmin.

Aivan Kent.

Ei saa**na. Huippua. Olen fani!
Vaatii taitoa osata tehdä noin rikkinäinen kokonaisuus ilman että se oikeasti kuulostaa ärsyttävältä.

Hehe.. Tämä on tosiaan mun sivupersoonan känni-paason tekoja taas. Juotu oli leijonaviinaa ja olutta ihan mukavasti kun päätin tehdä biisin. Kieli on muinaisnorjaa niinkuin nimimerkki NHR asian hyvin ilmaisi toisessa vähän vastaavassa biisissä min kära.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=55272

Siinä ekaa kertaa "lauloin" ruotsia matkien. Olen muuten ruotsi I= ylioppilas. Paperit sain onneksi kompensoimalla muita aineita ylös. Yritän yhä lujasti oppia ruotsin kieltä. Kyllä se tästä. Kohta ollaan Kent:in tasolla. ;) Kuulin muuten tässä sellaista hyvänkuuloista ruotsalaista artistia kuin Thåström, sillä oli oikeasti hyvän kuuloista ja osin jopa jylhän julman kuuloista meininkiä levyllä. Siihen pitää pyrkiä seuraavaksi.

http://www.thastrom.nu/

Vanttera muuten kysyi biisin kuultuaan, että teenkö näitä biisejä tosissani. Näitä vain tulee vain tehtyä joskus. Näissä biiseissä on vähän sellainen Jack Black (Tenacious D) asenne, että biisiä lähdetään tekemään miettimättä mitään ja omat päänsisäiset kriitikot suljetaan kokonaan pois ja katsotaan mitä ulos tulee.
Sammakko
24.05.2004 12:46:58

Kuulostaa äänitys huonommalta kuin aikasemmissa biiseissä.
Juhani
24.05.2004 12:53:38

Kuulostaa äänitys huonommalta kuin aikasemmissa biiseissä.

Juu. Toi on äänitetty kokonaan sellaisella häröllä lelumikillä ja muutenkin teknisesti huonommissa olosuhteissa kuin aikaisemmissa biiseissä.
paristo
24.05.2004 16:09:48
täähän on hyvä, mutta vielä parempi jollain toisella kielellä..!!! mä taidan olla allerginen ruotsin kielelle..! "potkii korvaan"!!
Selvästi pidemmälle..
jannu
24.05.2004 16:47:09
täähän on hyvä, mutta vielä parempi jollain toisella kielellä..!!! mä taidan olla allerginen ruotsin kielelle..! "potkii korvaan"!!

Ei siinä lauleta ruotsiksi. Ainoa ruotsinkieleksi tunnistettava lause on "Du vet, jag har ingen pengar...", eikä senkään kieliopista voi ihan takuisiin mennä. :)
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
TIISTAI
The Dessert Sessions
depe
24.05.2004 17:17:40
Täähän oli taas laatukamaa. Miten/millä rummut on tehty?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Tapani L
24.05.2004 20:30:47
Mun mielestä toi laulu kuulostaa aluksi ihan joltain italialaisen suuren eroottisen latauksen omaavan persoonan suusta tulleelta. Tämän jälkeen se kuulostaa jossain vaiheessa ruotsilta, josta se muuttuu saksan kautta ranskaksi.

Biisi oli ihan hyvä.
Juhani
25.05.2004 10:17:20

Täähän oli taas laatukamaa. Miten/millä rummut on tehty?

Rummut oli valmis looppi, joka löytyi Roin kovalevyltä ja jota hidastettiin hieman. "Basso" puolestaan on myös soitettu samalla akustisella kitaralla, mutta laskettu oktaavin alas.

Pro-meininki. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt