|
KantriKatri 25.05.2004 18:19:51 | |
---|
Pah, en päääsyt edes kakkosvaiheeseen:-) Tais olla mun kantrit ja irkut vähän liikaa... "Olen erittäin hyvä ellei täydellinen" |
Snowblind 25.05.2004 18:38:52 | |
---|
Hoho. Mut eiks Berkleessä oo Speed-Metal -linjakin? Eiku se on se kikkeliprogelinja jos tuo on se paikka missä nää Rudeksit ja muut on opiskelleet. |
depe 25.05.2004 18:48:06 | |
---|
Pah, en päääsyt edes kakkosvaiheeseen:-) Tais olla mun kantrit ja irkut vähän liikaa... No voi höh... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
KantriKatri 25.05.2004 19:36:20 | |
---|
No voi höh... joo älä muuta sano.. Mutta ensi vuonna uudestaan Nimim.Sisukas tyty "Olen erittäin hyvä ellei täydellinen" |
Kapane 25.05.2004 20:52:11 | |
---|
joo älä muuta sano.. Mutta ensi vuonna uudestaan Nimim.Sisukas tyty oikee asenne. ja nyt nuppi turvoksiin Itselleni tuli kerran uimarannalla sellainen rasvattu Horst Warchenknaggel ehdottelemaan notta "Lähtisitkö mun kanssa tonne metsään kävelylle?" - Helinkopteri
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Ossi 25.05.2004 22:54:45 | |
---|
Pah, en päääsyt edes kakkosvaiheeseen:-) Tais olla mun kantrit ja irkut vähän liikaa... Ensi kerralla paremmalla onnella. Tai ehkä sun jutuksi on "tarkoitettu" joku muu kuin Sibis. Vaikkapa se mitä puuhaat tällä hetkellä. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Notefix 26.05.2004 10:58:29 | |
---|
joo älä muuta sano.. Mutta ensi vuonna uudestaan Nimim.Sisukas tyty Jesh, juuri noin! Asiaa! Nimim. Periksi ei anneta! My name is Baron, Notefix Baron " |
Zed 26.05.2004 11:42:43 | |
---|
Pah, en päääsyt edes kakkosvaiheeseen:-) Tais olla mun kantrit ja irkut vähän liikaa... Tuossa vaiheessa olisin itse luultavasti hankkiutunut eroon kaikesta musiikkiin liittyvästä, leikannut pääni kaljuksi ja muuttanut nimeni ennen lähtöäni rakentamaan erakkomökkiä, jossa vihamielisesti kyräilisin ulkomaailmaa lopun elämäni. No, ensi vuonna uusiksi. Kirkkonummi ei ole turvallinen paikka elää. |
steelin 26.05.2004 11:45:37 | |
---|
joo älä muuta sano.. Mutta ensi vuonna uudestaan Nimim.Sisukas tyty Oikein. Nokka pystyyn ja tuulta päin, sano mummu lumessa tarpoessaan. "Kuukkeli katteli kummissansa tuota rinkan kiikutusta. Minä kysyin onko sunkin eukkosi vihainen, kun sinunkin on silimäsi musta?" |
KantriKatri 26.05.2004 11:48:48 | |
---|
Tuossa vaiheessa olisin itse luultavasti hankkiutunut eroon kaikesta musiikkiin liittyvästä, leikannut pääni kaljuksi ja muuttanut nimeni ennen lähtöäni rakentamaan erakkomökkiä, jossa vihamielisesti kyräilisin ulkomaailmaa lopun elämäni. No, ensi vuonna uusiksi. Ihan hyvä idea, mutta kun ei voi! Mulla on syyskuun lopulla bändini kanssa Country-konsertti Kanneltalossa joten... "Olen erittäin hyvä ellei täydellinen" |
Fleda 26.05.2004 12:46:18 | |
---|
Eiku se on se kikkeliprogelinja jos tuo on se paikka missä nää Rudeksit ja muut on opiskelleet. Joe Stump on yks tänhetkinen maikka siel. I want a bowl of raw red meat right now. Forget about that. Bring me a live cow over to the table. I'll carve off what I want and ride the rest home! - Denis Leary |