Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase Artist 7.5 opiskelijaversion hankkiminen
1
TodellisuudenUhrit
10.12.2014 21:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä olen kyseistä softaa joskus joulun jälkeen hankkimassa. Onko kenelläkään tarkkaa tietoa siitä ostoprosessista? Pitääkö tuon version ostoa varten omistaa opiskelijakortti? Vai riittääkö vain että täyttää tiedot saatavaan nettilomakkeeseen, ja se on siinä?
 
Kaikkea apua arvostetaan. En haluaisi täyttä hintaa maksaa. :P
 
cosmob83
10.12.2014 22:38:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TodellisuudenUhrit: Elikkä olen kyseistä softaa joskus joulun jälkeen hankkimassa. Onko kenelläkään tarkkaa tietoa siitä ostoprosessista? Pitääkö tuon version ostoa varten omistaa opiskelijakortti? Vai riittääkö vain että täyttää tiedot saatavaan nettilomakkeeseen, ja se on siinä?
 
Kaikkea apua arvostetaan. En haluaisi täyttä hintaa maksaa. :P

 
Viimeksi olen ostanut opiskelijaversion jostain tuotteesta n. 8 vuotta sitten, mutta mun mielikuvan mukaan homma hoituu edelleenkin suhteellisen samalla tavalla: Pistät tilaukseen edu version, sitten sun pitää toimittaa Steinbergille todistus (lappu koulusta) että opiskelet jotain audio-alaan liittyvää, todistuksessa pitäisi olla myös koulun yhteistiedot jos jostain syystä haluavat tarkistaa että oletko oikeasti siellä kirjoilla. Jos ovat kilttejä niin saat lisenssin samantien, jos eivät niin tsekkaavat asian ensiksi ja sitten antavat sulle vasta lisenssin. Niin ja nykyisin se taitaa olla tuo Cubase 8 jonka joudut ostamaan. :)
 
TodellisuudenUhrit
10.12.2014 22:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cosmob83: Viimeksi olen ostanut opiskelijaversion jostain tuotteesta n. 8 vuotta sitten, mutta mun mielikuvan mukaan homma hoituu edelleenkin suhteellisen samalla tavalla: Pistät tilaukseen edu version, sitten sun pitää toimittaa Steinbergille todistus (lappu koulusta) että opiskelet jotain audio-alaan liittyvää, todistuksessa pitäisi olla myös koulun yhteistiedot jos jostain syystä haluavat tarkistaa että oletko oikeasti siellä kirjoilla. Jos ovat kilttejä niin saat lisenssin samantien, jos eivät niin tsekkaavat asian ensiksi ja sitten antavat sulle vasta lisenssin. Niin ja nykyisin se taitaa olla tuo Cubase 8 jonka joudut ostamaan. :)
 
Voiko sen todistuksen pistää myös sähköisesti menemään? Ja oletan että lukion musiikkilinja liittyy tarpeeksi audio-alaan hakua varten.
 
ballfish
10.12.2014 23:05:29 (muokattu 10.12.2014 23:06:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai se mitään musaopintoja vaadi. Ei ainakaan sivuilta osunut silmään ja mikään muukaan musasofta vaatinut ainakaan itellä.
 
Opiskelijakortista skannaus tai sitten opintotoimistosta tms. hakemaan englanninkielinen todistus.
 
Voi olla että lukio ei tuohon vaadittuun university-luokkaan tipahda.
 
E: Eri asia sitten notta tajuaako niiden päässä kukaan mistään mitään jos joku satunnainen opiskelijakortti menee skannattuna. =D
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
mattim
10.12.2014 23:06:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TodellisuudenUhrit: Voiko sen todistuksen pistää myös sähköisesti menemään? Ja oletan että lukion musiikkilinja liittyy tarpeeksi audio-alaan hakua varten.
 
???????????????????????????????????????????????
 
.
mattim
10.12.2014 23:07:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Ei kai se mitään musaopintoja vaadi. Ei ainakaan sivuilta osunut silmään ja mikään muukaan musasofta vaatinut ainakaan itellä.
 
Opiskelijakortista skannaus tai sitten opintotoimistosta tms. hakemaan englanninkielinen todistus.
 
Voi olla että lukio ei tuohon vaadittuun university-luokkaan tipahda.
 
E: Eri asia sitten notta tajuaako niiden päässä kukaan mistään mitään jos joku satunnainen opiskelijakortti menee skannattuna. =D

 
?????????????????????????????????????
 
.
TodellisuudenUhrit
10.12.2014 23:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: ?????????????????????????????????????
 
Tämmönen ei oikein auta.
 
cosmob83
10.12.2014 23:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TodellisuudenUhrit: Voiko sen todistuksen pistää myös sähköisesti menemään? Ja oletan että lukion musiikkilinja liittyy tarpeeksi audio-alaan hakua varten.
 
Joo, todistuksen voi laittaa sähköisesti. Mä luulen että ei ne nyt oikeasti tee mitään kauhean suurta taustatsekkausta. Tosin voi olla että tuo Lukio ei ihan riitä, kun muistaakseni aika moni pulju vaatii että opiskelet ammattiin johtavassa koulutuksessa, eli yliopistossa, korkeakoulussa tai vaihtoehtoisesti ammattikoulussa (jollain äänlinjalla esim). Mutta en mene varnnomaan, ja kuten tuossa aiemmin todettiin, voipi olla että eivät edes tajua siellä eroa lukion ja jonkun muun välillä. :)
 
Mr. Crowley
17.12.2014 16:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin tilasin joitakin vuosia sitten opiskelijalisenssin. Pyysivät Thomannilta opiskelijatodistuksen. Hain yliopistolta englanninkielisen version (paperi, ei mitään opiskelijakortin kopiota). Tekivät dokumentin aitoustsekkauksen jossakin (Thomann hoiti). Muistaakseni lähetin skannattuna e-mailin liitteenä, mutta en ole varma eikä sillä väliä. Antavat toimintaohjeet kyllä.
 
En tiedä riitääkö lukio. Voi hyvin olla, että jos todistus on suomeksi, eivät tajua mikä taso on kyseessä. Saattavat kyllä vaatia todistuksen in english. Siitä tajuavat kyllä, että kyseessä ei ole korkea-aste tai amis, jos se on siitä kiinni. Lukioasteen koulutusta nimitetään eurooppalaisittain upper secondary school tai high school amerikkalaisittain.
 
Ja eivät olleet ennen ainakaan kiinnostuneita siitä, mitä alaa opiskelee.
 
se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «