Joees 06.10.2014 15:57:41 | |
---|
HaloOfFlies: Upea keikka oli Oulussa. Settilistakin oli laitettu kokonaan uusiksi ainakin Hanoi-biisien osalta. Ei tuota Mikea voi kuin ihmetellä, mistä se tuon energian repii. Ainakin nämä keikalla soitettiin: '78 Ballad Of The Lower East Side Stained Glass Heart The Nights Are So Long Boulevard Of Broken Dreams Nothing's Alright Child Of The Revolution Up Around The Bend Trick Of The Wrist Dead, Jail Or Rock And Roll Encore: Back To Mystery City Malibu Beach Nightmare Nonnih, ihan hyvä että tuli jätettyä Lutakon keikka väliin jos settilista oli lähelläkään tuota. Samat vakiotusinat ja omat suosikit uusimmilta levyiltä jätetty pois. Toisaalta kyllähän sen tiesi kun ei rundata enää mainostamassa uusinta levyä. Täytyy tsekata seuraavan kerran livenä jos/kun uusi levy tulee. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
moikki 28.01.2015 20:49:22 | |
---|
Jahas maikkeli sainattu universalille ja ensi kuussa levyn tekoon. Croowed - Savo Rock n roll |
HaloOfFlies 28.05.2015 15:17:42 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Swayne 29.05.2015 08:25:32 | |
---|
Monroe oli yksi eilisillan tähdistä. Veti tunnin setin Slashin lämppärinä. Veti sitten pääesiintyjän kanssa muutaman kappaleen. |
Dirtyh 29.05.2015 15:34:33 | |
---|
Swayne: Monroe oli yksi eilisillan tähdistä. Veti tunnin setin Slashin lämppärinä. Veti sitten pääesiintyjän kanssa muutaman kappaleen. Kuuluikos settiin yhtään uutta biisiä? Entä oliko joukossa samat vanhat Hanoi-biisit? Hitto kun silläkin osastolla olisi vaikka kuinka paljon valinnan varaa niin kovasti vaan samoja biisejä soiteltu. |
jassi 29.05.2015 21:18:51 | |
---|
Man with no eyesin soittivat. Ei ole tainnut ennen livenä näillä lakeuksilla tulla. |
StJerky 29.05.2015 22:33:22 | |
---|
jassi: Man with no eyesin soittivat. Ei ole tainnut ennen livenä näillä lakeuksilla tulla. Vau. Juuri sitä olen kaivannut settiin. |
Flash 30.05.2015 09:44:31 | |
---|
StJerky: Vau. Juuri sitä olen kaivannut settiin. Samat sanat. Live Music Is Better! |
Joees 30.05.2015 10:55:46 | |
---|
Mun puolesta saisivat soittaa keikoillansa biisejä pääasiassa näiltä kahdelta viimeisimmältä levyltä ja heivata ne vanhat kuluneet virret pois. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
StJerky 30.05.2015 12:01:18 (muokattu 30.05.2015 12:01:52) | |
---|
Joees: Mun puolesta saisivat soittaa keikoillansa biisejä pääasiassa näiltä kahdelta viimeisimmältä levyltä ja heivata ne vanhat kuluneet virret pois. Pari Hanoilta, vanhoista sooloista Dead Jail ja Man With. Loput uusia olisi hyvä. |
HaloOfFlies 30.05.2015 13:44:52 | |
---|
Joees: Mun puolesta saisivat soittaa keikoillansa biisejä pääasiassa näiltä kahdelta viimeisimmältä levyltä ja heivata ne vanhat kuluneet virret pois. 90-luvun soololevyiltä voisi jotain poimia settiin. Etenkin Peace Of Mindilta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Dirtyh 30.05.2015 14:33:54 | |
---|
HaloOfFlies: 90-luvun soololevyiltä voisi jotain poimia settiin. Etenkin Peace Of Mindilta. Make it go away, If world don't want me, Always never again, Man with no eyes, Smokescreen, Do anything you wanna do, You crucified me, Cafe avanue, 11th street kidzz, Tooting bec wreck, Gotta get a hold ja Life's been hard. Perinteinen fanille timankia mutta surin osa yleisöstä olisi ihmeissään. Onhan noista toki paria soitettukkin. Yleisesti olisi hienoa että vanhan linjan bändit sisällyttäisivvät setteihinsä useammin jotain todella harvinaisia valintoja. |
teleman 30.05.2015 14:40:56 | |
---|
Dirtyh: Make it go away, If world don't want me, Always never again, Man with no eyes, Smokescreen, Do anything you wanna do, You crucified me, Cafe avanue, 11th street kidzz, Tooting bec wreck, Gotta get a hold ja Life's been hard. Perinteinen fanille timankia mutta surin osa yleisöstä olisi ihmeissään. Onhan noista toki paria soitettukkin. Yleisesti olisi hienoa että vanhan linjan bändit sisällyttäisivvät setteihinsä useammin jotain todella harvinaisia valintoja. Ja vielä Beating Gets Faster perään, niin vot ;) Komppikitaristi |
kanisteri 31.05.2015 14:14:10 | |
---|
jassi: Man with no eyesin soittivat. Ei ole tainnut ennen livenä näillä lakeuksilla tulla. Kuulosti kyllä aivan mahtavalta, erityisesti säkeistöt. Ihan kun olisi ollut jonkun 70/80 -luvun jenkkiläisen AOR-bändin tai cheaptrickin keikalla. Olen usein ihmetellyt Monroen pitäytymistä aina samoihin Hanoi-biiseihin. Täällä Suomessa varsinkin jokainen rokkari on nämä setit kuullut jo tarpeeksi monta kertaa. Voi tietty olla, että Makke jollain lailla kokee Hanoi-biisit Andyn omaisuudeksi. Esimerkiki Loves an Injection ja Until I Get You olisi kuitenkin hienoa kuulla. Ja olihan nu-Hanoillakin muutamia huippuhetkiä. Obscured on Monroen laulajauran huippuhetkiä mielestäni. |
Rodger 02.06.2015 00:54:19 | |
---|
StJerky: Pari Hanoilta, vanhoista sooloista Dead Jail ja Man With. Loput uusia olisi hyvä. Ei ole tullut parempia biisejä Demolition 23 -levyn jälkeen. Ehkä sitten uudella levyllä. |
Hargon 02.06.2015 08:58:07 | |
---|
Mahtavaa, että Man With No Eyes on palannut settiin. Mun mielestä Michaelin soolouran paras biisi. Vielä kun saisi The World Is Watching -kipaleen sinne, niin johan toimisi. Vaikka se nyt taitaa olla liikaa toivottu, että Jerusalem Slimiin ukko enää kajoaisi. https://www.youtube.com/watch?v=zBlobg4cevwKaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
slowdive 03.09.2015 18:55:03 | |
---|
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
shuffle 03.09.2015 20:25:54 | |
---|
|
shuffle 04.09.2015 09:53:25 | |
---|
Spotifysta löytyy, video ei toimi missään. Aika keskinkertainen greendayjollotus suoraan sanottuna. En jaksanut kuunnella loppuun. Riffin nouseva harmonia on niin kulunut jenkkijuttu. Edellisellä levyllä diggaan monesta biisistä paljon. Meininki ja soundit ovat jees. |