Aihe: Foo Fighters
1 2 3 4 541 42 43 44 4550 51 52 53 54
mrk
01.12.2014 22:32:00
hjukke: Vai onks tää jotain jenkkiperinneshaibaa, kun mitään uusia ei tuu thanksgiving viikolla.. petyin myös.

Seattle-jakso oli tullut perjantaina Amerikan ihmemaassa.
"Short On Long Term Goals"
McLeach
02.12.2014 02:45:34
Tais johtua skippi ihan teeman omasta leffamaratoonihässäkästä.
Muovinen
02.12.2014 09:41:58

Justiisa. Kerrankin kun olisin muistanut katsoa sunnuntailähetyksen, niin sitä ei edes ollu. Tana.
jigsore
07.12.2014 22:31:05

Aivan hyvä Seattle-jakso. Daven vanhat demot kuulosti hyviltä, sais tulla vaikka levyllinen niitä. Itse jakson biisi oli helposti parhaita tähän saakka, siltikin aika keskiverto.
hjukke
07.12.2014 22:54:30

jigsore: Aivan hyvä Seattle-jakso. Daven vanhat demot kuulosti hyviltä, sais tulla vaikka levyllinen niitä. Itse jakson biisi oli helposti parhaita tähän saakka, siltikin aika keskiverto.

Hyvin, hyvin samoilla mietteillä
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
barclay
07.12.2014 23:02:22

Ärsyttää taasen. Areenassa ei näköjää tekstitys toimi Seattle -jaksossa. Paljon menee ohi juttuja kun ei njummarra..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
jra
07.12.2014 23:44:26 (muokattu 07.12.2014 23:46:49)
barclay: Ärsyttää taasen. Areenassa ei näköjää tekstitys toimi Seattle -jaksossa. Paljon menee ohi juttuja kun ei njummarra..

Ei näytä toimivan tekstit kokeilu-Areenan puolellakaan.
http://areena.kokeile.yle.fi/1-2338006
Kannattaa laittaa viestiä Areenan palautteeseen, ovat yleensä vastanneet ja korjanneet nopeasti kun on jotain häikkää tallenteissa ollut.
areena.info@yle.fi
tai http://yle.fi/yleisradio/ota-yhteytta#anna-palautetta
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Tympee Huttunen
08.12.2014 07:11:37
jigsore: Aivan hyvä Seattle-jakso. Daven vanhat demot kuulosti hyviltä, sais tulla vaikka levyllinen niitä. Itse jakson biisi oli helposti parhaita tähän saakka, siltikin aika keskiverto.

Mun mielestä jakso meni siitä, mistä aita on matalin. Nirvanan ja Cobainin tarinat on nähty ja kuultu jo moneen otteeseen, eikä jakso tuonut siihen mitään uutta. Olisi ollut hyvä sauma käydä läpi enemmän TADia, Melvinsiä, Mother Love Bonea jne, mutta kaikki ohitettiin hetkessä.
Bonham
08.12.2014 07:28:36
Lastinen: Mun mielestä jakso meni siitä, mistä aita on matalin. Nirvanan ja Cobainin tarinat on nähty ja kuultu jo moneen otteeseen, eikä jakso tuonut siihen mitään uutta. Olisi ollut hyvä sauma käydä läpi enemmän TADia, Melvinsiä, Mother Love Bonea jne, mutta kaikki ohitettiin hetkessä.

Jep, heikoin jakso tämä oli. Toki perinteet toisella tasolla kuin vaikka New Orleansissa, mutta silti.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Juntunen
08.12.2014 09:55:48

Bonham: Jep, heikoin jakso tämä oli. Toki perinteet toisella tasolla kuin vaikka New Orleansissa, mutta silti.

Mä taas tykkäsin. Mutta ehkä siksi että tuo Seattlen skene nyt ylipäänsä iskee lähimmäs itseä.

Sen oon kyllä pistäny itekki merkille, että nuo ohjelmassa äänitetyt biisit ei oo kauhean kummosia. Jotenkin ihme rallattelua vailla tuttuja FF-koukkuja.
Muovinen
08.12.2014 10:06:07

Minusta oli kauhean sympaattinen pätkä se, jossa Nirvana treenas Kristin kämpillä ja Kurt lauloi nenä kiinni seinässä, kun sanat oli teipattuna siihen. Ja se kivinen studio oli aivan mieletön, huhhelihuijjaa mikä äijä se Robert Lang. Ihan täys hullu todennäköisesti.
jigsore
08.12.2014 10:22:29 (muokattu 08.12.2014 10:24:13)

Lastinen: Olisi ollut hyvä sauma käydä läpi enemmän TADia, Melvinsiä, Mother Love Bonea jne, mutta kaikki ohitettiin hetkessä.

Totta tuokin. Olisi suonut tv-aikaa esim. Melvinsille, Buzzin horinat viihdyttää aina. Taisi olla osaltaan vaikuttamassa Grohlin Nirvanaan päätymisessäkin..

Äänitettiinköhän rummut lopulta tuohon tyyliin? Tuli mieleen Slayerin eka levy, jossa crashit naruteltiin jälkikäteen äänitystilan pienuuden vuoksi.
Ne studiolouhokset oli todella mielenkiintoista :D
Muovinen
08.12.2014 10:39:53

jigsore: Äänitettiinköhän rummut lopulta tuohon tyyliin? Tuli mieleen Slayerin eka levy, jossa crashit naruteltiin jälkikäteen äänitystilan pienuuden vuoksi.
Ne studiolouhokset oli todella mielenkiintoista :D

Grohl veti tolleen QOTSA:n Songs For The Deafin, joten se on hänelle ihan tuttu tekniikka. Ei vissiin kuitenkaan erityisesti nauti tosta tavasta äänittää rumpuja. Itekkin parit biisit tolleen äänittäneenä täytyy olla samaa mieltä.
Folcce
08.12.2014 15:04:59
Itselleni sarja toimisi paremmin ilman sitä jokaisen jakson vikaa biisiä. Levyn voi sitten ostaa ne ketkä tykkäävät. Itse ostin viimeksi Colour and the Shapen kun se tuossa jokunen vuosi sitten ilmestyi. Ja tosiaan tuota punkkia - hohhoijaa. Viimeinen jakso New Yorkista lienee jo sataprosenttisesti sitä.
Music's my life, Moxey.
tommijk
08.12.2014 15:11:14
Onpahan taas kriittistä porukkaa.. huhhuh.
barclay
08.12.2014 18:06:35

lukethesis:
Mua ärsyttää suuresti viime vuosien Grohlin "huutolaulu", mihin kaikki nämä uudet biisitkin ovat päätyneet, tätä Subterraneania lukuun ottamatta.

Mun mielestä tuo on just se hyvä juttu. Perusäänellä säkeistöt ja huutamalla potkua kertseihin. Aikoinaan mietinkin että miksei Grohl voisi käyttää ääntänsä kunnolla. The Pretender mahtoi olla ensimmäinen kappale jossa tuota huutoa käytettiin. https://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ Hieno kontrasti intron pehmeän laulun kanssa.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
barclay
08.12.2014 18:10:00

jra: Ei näytä toimivan tekstit kokeilu-Areenan puolellakaan.
http://areena.kokeile.yle.fi/1-2338006
Kannattaa laittaa viestiä Areenan palautteeseen, ovat yleensä vastanneet ja korjanneet nopeasti kun on jotain häikkää tallenteissa ollut.
areena.info@yle.fi
tai http://yle.fi/yleisradio/ota-yhteytta#anna-palautetta

Jees. Ilmeisesti palautetta on annettu, kun nyt toimii tekstitykset.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
2randpo
08.12.2014 20:01:47 (muokattu 08.12.2014 20:03:33)

lukethesis: Mua ärsyttää suuresti viime vuosien Grohlin "huutolaulu", mihin kaikki nämä uudet biisitkin ovat päätyneet, tätä Subterraneania lukuun ottamatta.

Grohlin huutolaulu ei ole koskaan oikein mulle toiminut. Ehkä siksi, että siitä jää jotenkin uupumaan jotain, ...samaa "aitoutta" tjsp. kuin esim. Paul Westerbergin ja Kurt Kobainin vastaavassa karjumisessa on. Luultavasti ongelma on kuitenkin enemmän minussa kuin Grohlin laulussa.
Insanely happy
jigsore
09.12.2014 00:26:23

lukethesis: Mua ärsyttää suuresti viime vuosien Grohlin "huutolaulu", mihin kaikki nämä uudet biisitkin ovat päätyneet, tätä Subterraneania lukuun ottamatta.

Vähän sama juttu, karsean kuuloista pitemmän päälle. Voisi toimia paremmin jos ei joka biisissä toistaisi samaa temppua. Yleensä huutaminen/rääkyminen/tms ei haittaa, mutta ff:lla se on jotenkin ärsyttänyt jo Colour-levyltä asti. Siksikin varmaan eka levy toimii parhaiten.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)