Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: YLEn Valomerkki-sarja kertoo bänditoiminnasta ja musabisneksestä
1
Epik
01.12.2014 22:32:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TV2 ja Yle Areena esittävät dokumenttisarjan Valomerkki, jossa seurataan Jyväskyläläisen kaveriporukan edesottamuksia bänditoiminnan ja musabisneksen pyörteissä. Ohjelma on saanut kiitosta eri medioissa, tsekkaa jaksot ennakkoon http://areena.yle.fi/tv/valomerkki
 
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/1 … sta-ei-ole-ennen-nahty-arvostelijat
 
"Hullu oon kun tänne tullu oon."
Dirtyh
03.12.2014 11:12:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epik: TV2 ja Yle Areena esittävät dokumenttisarjan Valomerkki, jossa seurataan Jyväskyläläisen kaveriporukan edesottamuksia bänditoiminnan ja musabisneksen pyörteissä. Ohjelma on saanut kiitosta eri medioissa, tsekkaa jaksot ennakkoon http://areena.yle.fi/tv/valomerkki
 
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/1 … sta-ei-ole-ennen-nahty-arvostelijat

 
Mä olin ensin että JES LOPULTAKIN MEIDÄN SIVUPROJEKTIBÄNDI BREIKKAA mutta äh, tää olikin vaan joku sarja. https://www.youtube.com/watch?v=y947ryQL9XI
 
No, kai mä silti katselen noi jossain välissä.
 
Bonham
06.12.2014 11:19:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselin pari jaksoa putkeen. On noi ukot kyllä aika pahasti pihalla, kaikesta. Mutta näinhän se menee - unelmien eteen.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
janezki_
06.12.2014 22:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: On noi ukot kyllä aika pahasti pihalla, kaikesta. Mutta näinhän se menee - unelmien eteen.
 
Täysin sama fiilis tuli itselle.
 
Noh, saavatpahan mainosta bändillensä.
 
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
kaljataiteilija
07.12.2014 22:33:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mikseri.net/artists/liekinheitin/valomerkki/560708/
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
tukse
08.12.2014 10:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Katselin pari jaksoa putkeen. On noi ukot kyllä aika pahasti pihalla, kaikesta. Mutta näinhän se menee - unelmien eteen.
 
Pystytkö vähän tarkemmin selventämään miksi sun mielestä noi on pihalla? Mä katoin nuo kaikki 8 jaksoa, ja ei voi muutaku hattua nostaa että äijillä on niin kova palo viedä tuota hommaa eteenpäin.
 
Put up or shut up
Dirtyh
08.12.2014 15:19:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tukse: Pystytkö vähän tarkemmin selventämään miksi sun mielestä noi on pihalla? Mä katoin nuo kaikki 8 jaksoa, ja ei voi muutaku hattua nostaa että äijillä on niin kova palo viedä tuota hommaa eteenpäin
 
Mä en vielä katsonut kaikkia jaksoja mutta ei noi mun mielestä nyt niin PIHALLA ole. Hehän nimen omaan tajuavat myös itse että ovat ihan umpihulluja laittaessaan kaikkensa tuon varaan mutta tekevät sen silti.
 
Parasta noissa jaksoissa on kyllä ollut musiikki. Olen huomannut diggaavani bändin tuotannosta. Basistin soitantaa on tullut katseltua kunnioittaen.
 
tukse
08.12.2014 15:43:28 (muokattu 08.12.2014 15:56:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Mä en vielä katsonut kaikkia jaksoja mutta ei noi mun mielestä nyt niin PIHALLA ole. Hehän nimen omaan tajuavat myös itse että ovat ihan umpihulluja laittaessaan kaikkensa tuon varaan mutta tekevät sen silti.
 
Parasta noissa jaksoissa on kyllä ollut musiikki. Olen huomannut diggaavani bändin tuotannosta. Basistin soitantaa on tullut katseltua kunnioittaen.

 
Jeh, se on ihan sama minkä menestyneen rockbändin sä otat historiasta, ja katsot mitä ne on tehny elääksensä, niin se on ollu joko pelkkää musaa tai sit just hanttihommia että voi rahoittaa musajuttujansa. Jos sä et anna täyttä panostasi, niin ei siitä yleensä mitään voi kehkeytyäkkään. 99% ei riitä. pitää antaa 100%.
 
Put up or shut up
aivokuolio
21.12.2014 17:32:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän ihmettelin kun kundit vaan puhuit siitä että haluais äkkiä läpimurron ja saada rahaa mutta itse musasta ei ollut sitten mitään puhetta. Liekkö tarkoituksella noin editoitu mutta aika härkänen asenne tekemisiin. Jos musassa ei oo mitään erikoista mikä puhuttelis ihmisiä tavalla tai toisella niin aika vaikea se on saada jengiä messiin, oli kuinka mukava jätkä tahansa. Itse haluaisin uskoa että ainakin tän kokosessa maassa hässäkkää saa kyllä aikaseksi jos on vaan hyvä siinä mitä tekee. Ei se vaadi mitään Radio Rockin sponssaamia kiertueita tai kalliita Some-kampanjoita. Jos tavottelee vaan suuria yleisöjä eikä suuria levyjä niin kai siinä realiteetit iskee kasvoille väkisillä jossain vaiheessa.
bedlam
22.12.2014 07:36:21 (muokattu 22.12.2014 12:43:29)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Vähän ihmettelin kun kundit vaan puhuit siitä että haluais äkkiä läpimurron ja saada rahaa mutta itse musasta ei ollut sitten mitään puhetta. Liekkö tarkoituksella noin editoitu mutta aika härkänen asenne tekemisiin. Jos musassa ei oo mitään erikoista mikä puhuttelis ihmisiä tavalla tai toisella niin aika vaikea se on saada jengiä messiin, oli kuinka mukava jätkä tahansa. Itse haluaisin uskoa että ainakin tän kokosessa maassa hässäkkää saa kyllä aikaseksi jos on vaan hyvä siinä mitä tekee. Ei se vaadi mitään Radio Rockin sponssaamia kiertueita tai kalliita Some-kampanjoita. Jos tavottelee vaan suuria yleisöjä eikä suuria levyjä niin kai siinä realiteetit iskee kasvoille väkisillä jossain vaiheessa.
 
Mä nyt oletin, että tuo puoli oli ihan tarkoituksella jätetty pois. Kun aika selväähän se nyt on, että tyypit rakastaa sitä mitä tekee. Jos bändin musiikki olisi ollut kovin paljon puheena, niin ohjelman konsepti ja luonne olisi minusta muuttunut; silloin olisi ollut kyse Constantine-bändin omasta road-moviesta. Nyt bändi toimi esimerkkinä niistä lukemattomista orkesterista, jotka hikoilee ja vääntää menemään pitkin raittia. Se kai tässä oli ideana.
 
Ja oli muuten koukuttava sarja, katselin töissä vissiin 6 jaksoa putkeen :)
 
http://www.petrilampela.net
Epämuusikko
22.12.2014 11:50:57 (muokattu 22.12.2014 11:51:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Vähän ihmettelin kun kundit vaan puhuit siitä että haluais äkkiä läpimurron ja saada rahaa mutta itse musasta ei ollut sitten mitään puhetta. Liekkö tarkoituksella noin editoitu mutta aika härkänen asenne tekemisiin. Jos musassa ei oo mitään erikoista mikä puhuttelis ihmisiä tavalla tai toisella niin aika vaikea se on saada jengiä messiin, oli kuinka mukava jätkä tahansa. Itse haluaisin uskoa että ainakin tän kokosessa maassa hässäkkää saa kyllä aikaseksi jos on vaan hyvä siinä mitä tekee. Ei se vaadi mitään Radio Rockin sponssaamia kiertueita tai kalliita Some-kampanjoita. Jos tavottelee vaan suuria yleisöjä eikä suuria levyjä niin kai siinä realiteetit iskee kasvoille väkisillä jossain vaiheessa.
 
Sekuntiakaan ohjelmaa katsomatta: tämä. Aina löytyy jengiä jotka istuu fb:ssä, hehkuttaa joka vitun tuutissa ja painaa uusia julisteita ja ties mitä paskaa mutta musa on kuin märkä sukka. Ja enenevissä määrin puhutaan rahasta ja profiilista mutta itse homman pihvistä ei suostuta keskustelemaan. Sitten mietitään kun ei ihan ota hommat tuulta alleen.
 
Mutta jos kyseessä on Constantine niin se on muistaakseni kova bändi niin se sitten siitä :D
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «