Aihe: Sooloskaba 315 äänestys
1
karik
06.12.2014 23:27:19 (muokattu 06.12.2014 23:36:01)

Vesa423: Vakuuttava ja veret seisauttava veto, ässämeininkiä. 2p
tjj2000: Kuivahkolla soundilla asiallinen soolo, hivenen varman päälle vedetty. 1p
freakingenius: We can't find what you're looking for, sanoo Dropbox.
Volcom: Hieman hiljaisella taustaan nähden, alkuosassa hienoja hetkiä, loppuosaan olisi kaivannut samaa intoa kuin alussa. 1p
Tigerstedt: tiukka ja siulukas, hyvä meno alusta loppuun. 2p
Bluestumppi: välillä tulee tunne, että soolo seuraa taustaa kun taas välillä on hyvä ote, muutama iteraatiokierros ennen julkaistavaa vetoa olisi ehkä ollut paikallaan.
Volcom
07.12.2014 10:01:50
Jees, kiva pohja oli soitella, ja monta mukavan kuuloista sooloa joukossa mukana. Ohessa pisteet ja omia kieroja havaintoja:

Vesa423: 2 pistettä. Nasta soundi ja taustaan sopivaan sooloilua. Soolon alkupuolisko kovin rouheaa menoa!

tjj2000: Hyvää soittoa, ja aika kiva soundikin mun mielestä. Jotenkin vaan itse soolo on ehkä hieman irrallinen taustasta.

Karik: 1 pistettä. Mukavia juttuja, hyvää soittoa eikä soundissakaan moittimista.

Tigerstedt: 3 pistettä. Pari Slashmäistä juttua sopi vallan loistavasti taustaan ;-) Pirun kova veto.

Bluestumppi: Lähtee ihan mukavasti, mutta sitten tuntuu ajatus hieman katkeavan. Välillä sitten taas mukana, mutta jotenkin tuntuu punainen lanka puuttuvan.

Freakingenius: Toimiva linkki löytyy tuolta ilmoittautumisketjusta.Itse sooloon, eli soittotaitoa tuntuu löytyvän vaikka kuinka, mutta jonkinnäköiset äänityslaitteet olisi syytä hommata. :-)
"Music comes first; lyrics are secondary"
Tigerstedt
07.12.2014 11:13:57

3p Vesa423 - Linjakas ja hallittu veto, tykkäsin kovasti.
2p Volcom - Hyviä melodisia likkejä, toimiva kokonaisuus. Välillä kiilasi mun korvaan vähäsen.
1p karik - Hyvä soundi ja hyviä ideoita. Timen kanssa vähän hukassa välillä.
That gum you like is going to come back in style.
Tuomo_
07.12.2014 12:02:05
1p Vesa423: Melodisesti ok. Joissain kohdin tuntuu kuin venytykset eivät asettuisi vireeseen. Vibraatiot ovat kehittyneet.
1p tjj2000: Hyvä soundi, muuten vähän ajatus hukassa. Enemmän tuota roots-puolen tavaraa. Piste rootsista, kun itse pidän siitä.
freakingenius: Kandeis laittaa mp3:ksi, jotta saisi kunnolla auki. Tavaraa tulee tuutin täydeltä. Sitä siivoamaan niin tulee komiaa musaa.
karik: Timen kanssa on ongelmia. Mukavia kuvioita välissä.
1p Volcom: Tää taitaa olla sitä peruskauraa tässä lajissa.
3p Tigerstedt:Ymmärtääkseni tällaista tän musatyylin pitäisi olla. Kuulostaa ainakin hyvältä.
Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955.
freakingenius
07.12.2014 12:07:39 (muokattu 07.12.2014 12:08:28)
Vesa423 2p
Tigerstedt 2p
Volcom 1p
Bluestumppi 1p

Tosiaan mulla hajos kone eikä läppärillä mitään äänitys eikä converteria joten piti vaan hätäsesti kännykällä nauhottaa.
Vesa423
07.12.2014 18:37:12
2p Tigerstedt: Aidon kuuloista asiaa tähän taustaan.

1p karik: Hyviä ideoita. Tyyliin istuvaa toteutusta.

1p Volcom: Toimivaa, tyyliin istuvaa soittoa.

1p Bluestumppi: Melodiapitoinen, idearikas soolo. Soundipuolella jää vähän taustan jalkoihin.

1p tjj2000: Bluesrock-soolo, joka käy tähän ympäristöön minusta ihan hyvin.

feakingenius: hurjasti lähtee tilut, ja raivoisan revittelevä meininki. Äänitystekniikka ja ehkä vähän yliampuva, sinänsä siistien, lickien annostelu syö tehoa.
Tigerstedt
10.12.2014 22:27:07

Tässäpä tulokset:

Tigerstedt 12p
Vesa423 9p
Volcom 6p
karik 3p
tjj2000 3p
Bluestumppi 2p

Vetovuoroon siis Vesa423!
That gum you like is going to come back in style.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)