alkomoli 09.10.2014 15:13:56 | |
---|
Osaisiko kukaan soinnuttaa Kotiteollisuuden- Itken seinään päin kappaleen? Monta iltaa pähkäilleenä ei vain itseltä onnistu:(( Anyone |
Numb 17.10.2014 09:58:51 (muokattu 17.10.2014 09:59:52) | |
---|
|
Oxygenn 17.10.2014 23:53:22 | |
---|
Hei, osaiskohan joku heittää soinnut Haloo Helsingin Rakkaus -biisiin? |
sesese 20.10.2014 10:29:25 | |
---|
"Telefooni Afrikassa" ruotsinkielistä versiota etsin edelleen... pelkät sanat riittää pitäisi opettaa pojanpojille... |
hatu 23.10.2014 18:32:25 | |
---|
|
baron 24.10.2014 09:43:22 | |
---|
sesese: "Telefooni Afrikassa" ruotsinkielistä versiota etsin edelleen... pelkät sanat riittää pitäisi opettaa pojanpojille... Piisin melodia on suomalainen kansanlaulu ja originaalisanat ovat Arvid Lydeckenin suomeksi. Mahtaako sitä olla käännetty ruotsiksi? Sun on paras tehdä se itse:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
samii 28.10.2014 23:24:07 (muokattu 28.10.2014 23:33:50) | |
---|
Maarit - Tuuli ja taivas Säkeistö: |Em7|Am7|C/E|Am7| pre-chorus: | Dm7 Dm7/C | Bm7-5 | Am /Ab /G /Gb | Am/Gb | | Dm7 Dm7/C | Bm7-5 | F | (break) | Kertsi: |A5|D5|F5| G5 G#dim| |A5|D5|F5| G5 G#dim| https://www.youtube.com/watch?v=-fONUx8bod4 |
J-Makinen 04.11.2014 20:34:51 | |
---|
Heittäkääs tabit biisiin Klamydia on perseestä. |
Juljus 07.11.2014 08:51:30 | |
---|
Osaisko joku tabittaa joe bonamassan get back my tomorrow intron? sointujakin saa laittaa jos joku ois blokkaillu.. ei löydy vielä ulukomailtakaan |
fender strat 09.11.2014 18:34:56 | |
---|
alkomoli: Osaisiko kukaan soinnuttaa Kotiteollisuuden- Itken seinään päin kappaleen? Monta iltaa pähkäilleenä ei vain itseltä onnistu:(( Anyone Kotiteollisuuden sivuilta niiltä ajoilta kun tuota levyä äänitettiin niin löytyy kuva jossa on paperilla kyseisen biisin soinnut |
vanha koira 11.11.2014 13:14:48 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=UHgsdLf4W1ISaisko y.o. biisiin tabit? osaisko joku tehdä tai muuten kertoa. Sointukuvio on hallussa mutta en korvakuulolla kykene eroittamaan missä järjstyksessä nuotit kunkin soinnun kohdalla menee. Biisi on siis Steve Jonesin Mercy |
antza1996 12.11.2014 20:14:37 | |
---|
Joe Spinell: https://www.youtube.com/watch?v=kGaPnbdRR1U Löytyisikö joltain taitoa ja aikaa niputtaa tästä soinnut. Ei taida olla kuin pari erilaista säettä ja osan soinnuista pystyy videosta näkemään. Loistava melankolinen nuotiobiisi. Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä. E Dm Am F C G meni tuo kierto ainaki; tuoho psykedeelisee sointuu lisäilee jotain hämminkiä, Am pohjalla An amateur practices untill he can get it right. A pro practices until he can't get it wrong. |
Villanen 14.11.2014 18:00:58 (muokattu 27.12.2014 21:00:32) | |
---|
löytynyt |
kyylahti 17.11.2014 16:34:09 | |
---|
Brant Bjork - Cobra Jab https://www.youtube.com/watch?v=qM2p-qvFodc Upea biisi. Mun taidoilla ei selvitellä sitten ensimmäistäkään sointua. Tähän löytyi tabulatuurit vuosien ajan ihan googlaamalla, mutta nyt en ole löytänyt. Jos joku jaksaa vääntää kasaan, niin pistän tabit ikuiseen arkistoon paperille. Nuotteja en osaa lukea, mutta jos joku ottaa haasteen vastaan ja välttämättä haluaa nuoteiksi sen laittaa, niin sitten opettelen :) Kuunelkaahan biisi, vaikkette töihin alkaiskaan. Tunnelmallinen ujellus. |
baron 17.11.2014 19:53:03 | |
---|
kyylahti: Brant Bjork - Cobra Jab https://www.youtube.com/watch?v=qM2p-qvFodc Upea biisi. Mun taidoilla ei selvitellä sitten ensimmäistäkään sointua. Tähän löytyi tabulatuurit vuosien ajan ihan googlaamalla, mutta nyt en ole löytänyt. Jos joku jaksaa vääntää kasaan, niin pistän tabit ikuiseen arkistoon paperille. Nuotteja en osaa lukea, mutta jos joku ottaa haasteen vastaan ja välttämättä haluaa nuoteiksi sen laittaa, niin sitten opettelen :) Kuunelkaahan biisi, vaikkette töihin alkaiskaan. Tunnelmallinen ujellus. http://chordify.net/chords/brant-bjork-cobra-jab-phillipthundergrungeAuttaako ylläoleva yhtään? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
hihii_ 18.11.2014 14:36:12 | |
---|
hahaa, meneeköhän tää nyt oikein. Olisiko jollain sointuja Jari sillanpään kappaleeseen malagaan, satulinna tai sinä ansaitset kultaa? :) Kiitos paljon ! |
jamppo 21.11.2014 11:12:02 | |
---|
Satulinna-Jari Sillanpää Em Cmaj7____ Cmaj7_______ Em____ Sano että sä kaipaat____ Am_____________ H7____ luokse mun takaisin____ Em____ sano että sä tahdot____ ______________ Em____ olla kuin ennenkin____ E7__________ Am____ sano että sä tiedät____ D7______________ Gmaj7____ kaksi meitä vain on____ Cmaj7___________ F#7____ jotka kohtaamaan johti____ H7_____________ Em____ kerran tie kohtalon____ ____ kertosäe:____ _____________ H7____ Sano että yhä ainoa olen sun____ _______________ Em____ sano että yksin olla sä tahdot mun____ _________________ Am____ silloin satulinna kaukomaan____ D7________________ Gmaj7____ meille kuuluis kokonaan____ __________ Am____ Sinulle mä aarteeni antaisin____ ____________ Em____ jonka vuoksi kärsin ja taistelin____ __________ H7____ Sinulle mä antaisin sydämen____ ___________ Em____ jos sä otat sen____ ____ Sano että sä kaipaat____ tuota iltaa myös näin____ Kun sä rintasi painoit____ vasten mun sydäntäin____ Sano että sä uskot____ meidät kohtalon tie____ niinkuin kerran se johti____ vielä yhteen näin vie |
vantage 25.11.2014 14:00:19 | |
---|
Haulla ei ainakaan löytynyt. Mutta tulenliekki tangoon tarvitsisin sointuja. Olen sen jotenkin sinnepäin mielessäni soinnutellut mutta ei ihan natsaa... Joitakin hienoja sointuja siinä olisi hyvä käyttää ja ne erottuvat hienosti eri versioissa ihan kullervo kivestä alkuperäiseen. |
hihii_ 01.12.2014 10:23:01 | |
---|
Kiitos Jamppo Satulinnasta :) Vielä jos pummisin Malaga-biisin, eli onko kellään? Kiitoksia paljon! |
Tällainen biisi: Jope Ruonansuu: "Pakollinen Joulu" Mistään netin syövereistä ei löydy ja sitä kaivattaisiin yhteen esityksen poikaseen. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen..... Jaa miksen tiluta? En halua kuulostaa äänenmurroksesta kärsivältä katuporalta. |