KoRn88 23.11.2002 11:47:44 | |
---|
Juu eli suositelkaapa mulle et mikä ois hyvä crash pelti. Meiän bändin soittotyyli on metal nii mikä ois hyvä crash siihen tarkoitukseen? Ite oon ajatellu paiste 802:sta ku se ois thomanilla halpa. 75 euroo ja telineet ois 38 euroo. Thomannissa suositeltiin sitä paistetta mut sanokaapa te oma mielipiteenne! |
afro 23.11.2002 12:28:18 | |
---|
No tuo 802 Crash (16"?) on ihan hyvä siihen tarkoitukseen. Olen soittanu sellasella ja on muuten ihmeen hyvä hintaansa nähden. Hinta-laatu-suhde siis jees. Tietenkään mitään thinniä ei kannata hommata, se menee heti palasiks. Tuosta 802:sta saa kyllä ääntäkin. |
Jaska 23.11.2002 14:17:47 | |
---|
jos raha ei o este ni voisit harkita Paisten RUDEA tai Zildjianin Z sarjaa |
KoRn88 23.11.2002 14:25:24 | |
---|
jos raha ei o este ni voisit harkita Paisten RUDEA tai Zildjianin Z sarjaa eipä se raha välttämättä ole este ku taian toivoa joululahjaks! Onko kellää kokemusta siitä rudesta tai z sarjasta? |
lethus1 23.11.2002 14:49:15 | |
---|
Eipä mikään Zildjian A-custom crashikään, vaikka ei nyt varsinaisesti ole suunnattu metallisedille, ole lainkaan huono vaihtoehto. Miulla o 18" Acustom joka peittää kaikki muut äänilähteet alle kun sitä vähän rankaisee. En sitten tiedä miten paljon kovempi ääninen joku Zcustom on. |
Jaska 23.11.2002 14:53:33 | |
---|
mulla ei oo kokemusta mutta kun niitä peltejä katsoo niin tietää mihin ne on tarkotettu. Mutta esim. Joeu Jordison käyttää Paisteen Rudeja, Zildjianin zetoja käyttää mm. Tommy Stewart. |
J. Cool 23.11.2002 15:08:54 | |
---|
zildjian z |
Mulla hi-hattina Paisteen Rudet ja ne on kyllä hyvät hevipellit.. Crasheinä on 17" ja 18" Zildjianin Z Customin Medium Crashit: Helvetin hyvät pellit ja ääntä lähtee ja varmasti kestävät isältä pojalle.. |
Kulkunen 24.11.2002 04:50:03 | |
---|
En sitten tiedä miten paljon kovempi ääninen joku Zcustom on. Kyllä Z Customit on kovaäänisimpiä mitä Zilliltä löytyy. Sabianilla vastaavat ovat AA Rock ja AAX Metal -sarjaa (ehkä jopa HH Rock?). Paisteella Rudet. Jos volyymiä hakee, kannattaa varmaan etsiä käsiin tätä linjaa. Zildjianin A Custom Projectionit ovat myös tutustumisen arvoisia, ei ihan yhtä HEVI-tavaraa, mutta helvetin laadukasta kamaa. "Now I will kill you until you die from it!"
-Saddam Hussein |
grayhaven 25.07.2003 09:55:20 | |
---|
Mäki ennen tilasin kaikkee t-kaupasta kunnes tulin järkiini.... Suomen musaliikkeistä saa kaikkee ihan yhtä edullisesti ja varmemmin ( jos on vähääkään sushteet kunnossa). Ja rahat jää suomeen mikä on perkeleen tärkee asia siinä suhteessa hinnat saataisivat vielä laskee jossain vaiheessa. Ja toiseksi: KYLLÄ NIILLÄ NATSEILLA ON JO MUUTENKI PERKELE RAHAA! Ei sillä että itse olisin pitsanpaistaja porista..... SUOMILEIJONA NOUSEE!!!!!!! |
kampela 25.07.2003 11:10:51 | |
---|
ite oon mättäny pelleistä koko pienen ikäni ja fakta on se et kannattais treenaa jollain halpiksille koska kaikki pellit hajoo ja se on varma. ite en sitä kyllä tee koska halpiksissa on paskat saundit, jolloin se harjoitteleminen rupee kyllästyttää ja kyllähän sitä krässin mättämistäkin pitäis harjoitella. mun tarjous ois: ufip:bionic series 18 ja zildjian a-custom projection crash 18 nylon tip |
Buusteri 25.07.2003 12:46:08 | |
---|
Itse soittelen kovastikkin raskasta metallikamaa ja setistä ei löydy yhtään ns "rokkipeltiä" Joskus olen Z customia ja Rudea testannut mutta niissä oli se että ne eivät syty tarpeeksi nopeaa. Siis akustisesti, mikitettynä asiahan on ihan toinen juttu sitten. Ja se kestävyysasia; kyllä nuo ohuetkin pellit kestää jos osaa lyödä oikein. Ei ole minun 16" a custom hajonnut mihinkään vaikka se vanha jo onkin. Juuri joku 16" erittäin paksu pelti on kyllä aika turha, sitä saa lyödä niin olan takaa että minulla ainakin soitto hieman häiriintyi kun moista testailin. Piti keskittyä aina siihen että lyö lujaa sitä. Että jos tekniikka on hallussa niin laita ennemminkin hieman ohuempia peltejä, vaikka juuri A custom projektioneja, ja pystyt soittamaan niillä pelleillä jotain muutakin musiikkityyliä jos joskus mieli tekee :) laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Buusteri 25.07.2003 12:48:30 | |
---|
ite oon mättäny pelleistä koko pienen ikäni ja fakta on se et kannattais treenaa jollain halpiksille koska kaikki pellit hajoo ja se on varma. Ei ne pellit kyllä ihan pomminvarmasti aina hajoa. Tiedän eräänkin tyypin joka on soittanut samoilla pelleillä rokkia 20 vuotta. Se on se tekniikka joka ratkaisee. Ja pellin asettelu laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
rockstar 25.07.2003 13:19:14 | |
---|
Zildjianin A Customit (16", 17", 18") toimii ainaki meikäläisen soittoon parhaiten. Tällä hetkellä paukutan 70- lukuvaikutteisessa rockbändissä ja voin sanoa että saundit on helvetin hyvät! Pete |
edutheman 25.07.2003 13:27:34 (muokattu 25.07.2003 13:29:40) | |
---|
Zildjian A-custom 17' on paras pelti mikä mulla on tähän mennessä ollu, tosin paskana nyt mut ei menny aheadeilla, puukepit sen särki, uus tarvis hakee, ja joku parempi komppi pelti, 22' Tigerin Heavy Ride on mulle waan liian "heavy", ostakaa pois. -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
JeeVes 25.07.2003 13:39:59 | |
---|
Osta vaikka Istanbulin Alchemy Professional sarjan Rock tai Medium crash...kokoa vois olla vaikka 17" tai 16". Oikein loistavat saundit. Hyvät saundit lähtee myös Zildjianin 17" crashista tai 15" on aika napakka. ;D -Join me in bed- |
kampela 25.07.2003 13:44:59 (muokattu 25.07.2003 14:11:20) | |
---|
Ei ne pellit kyllä ihan pomminvarmasti aina hajoa. Tiedän eräänkin tyypin joka on soittanut samoilla pelleillä rokkia 20 vuotta. Se on se tekniikka joka ratkaisee. Ja pellin asettelu enpä jaksa asiasta kättä vääntää. ehkäpä soitan suht kovaa ja aika paljon komppeja crässistä se vaan että soittotyylejä on yhtä paljon kuin soittajia. tää nyt sattuu olemaan mun kokemus asiasta(ja monen muun mun kaverin) pitäis varmaan pukee villasukat kapuloille. nylon tip |
grayhaven 28.07.2003 11:11:25 | |
---|
Ihte ostin juuri viimeviikolla sabianin HH 14" ja 16" AAX studio crash. Toimii ihan ok:sti:) Nyt sitte pittää kahtoo joku virveli...... En vaan tiejä vielä notta mikä mahtaas olla semmonen jokapaikan "HÖYLÄ"????? EI MIKKÄÄ HEWI vaan semmone herkkä ja niin........ kylläs tiejätte........... |
Killah... 28.07.2003 11:25:46 | |
---|
Zikldjian K- sarjan dark crashit on soundeiltaan ehkä makeimmat pellit jos multa kysytään... Harmi vaan ku neki oon kaikki mättäny jo paskaks. Nyt mulla on A-sarjan rässit ja neki kyllä toimii mätkemusassa pirun hyvin. |
jussijoe 28.07.2003 12:16:11 | |
---|
miks pitää muuten olla aina hirveitä viis senttiä paksuja hevi-peltejä jos soittaa metallia? yo yo yo check it out yo yo!!! |