Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulunopetusta Tampereella?
1
Fyffek
29.11.2014 23:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen soittanut kitaraa teini-ikäisestä asti, mutta lauluhommat olen jättänyt väliin koska ajattelin ettei lauluääneni ole järin hyvä, ja nuotissakaan en pysy. Nyt kuitenkin muutama ystäväni rohkaisi että opettelisin laulamaan nuotilleen, koska äänessäni voisi ollakin potentiaalia. Mietin vain että missä olisi hyvä käydä laulutunneilla/onko ketään yksityistä opettajaa joka palvelisi minun tarpeitani parhaiten?
Haluaisin harjoitella laulua pitemmällekin kuin pelkästään perusasiat, tyylisuunnallisesti ääneni soveltuu parhaiten johonkin Coldplayn tyyppiseen, Oasis, Ed Sheeran hmmm.. jne.. En kuuntele kyseisiä bändejä, mutta tykkään soittaa homopoppia. Sehän on enää ainoaa millä pääsee rahoillekaan, olisin valmis myymään sieluni ja uskottavuuteni sen vuoksi. Kerranhan tässä eletään.
 
Juzpe
18.02.2015 08:30:38 (muokattu 18.02.2015 08:31:27)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://aanikoulutus.fi/
 
Soitappa Liisille ja kysy. Itse olen varsin tyytyväinen hänen oppeihinsa ollut ja jopa kehitystä on omastakin mielestä tapahtunut.
 
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «