Aihe: AlbronBluesBulevardi : Valtatie66
1
Demostudio
24.05.2004 19:37:00
Bändin nimi: AlbronBluesBulevardi
Kappaleen nimi: Valtatie66

URL: http://www.kolumbus.fi/albronbluesbulevardi/Valtatie66.mp3 (Mp3)

Tämä biis kerran täällä ollutkin jo meidän puolesta, mutta nyt päivitetyt soundit..Valtatue66,armotonta tykitystä..
Jake24-25
24.05.2004 19:47:02 (muokattu 24.05.2004 19:52:28)
Hyvää menoa! Yeah! Ei kalpene yhtään Jussi & the Boysin versiolle! Soitto on tiukkaa ja soundit ovat hyvät! Pidin myös paljon siitä pianokuviosta, joka tulee muistaakseni toisessa säkeistössä mukaan. En ole tosin kuullut sitä teidän versiota, johon tämä on päivitys. Ainoa, joka minua ihmetyttää on se että kappale loppui jo runsaan minuutin jälkeen. Soittoanne olisi kuunnellut pitempäänkin! Jatkakaa samaan malliin!
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
Saskia
25.05.2004 08:35:13

Mahtava.... :)
You may go if you wish. Remember this: Walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-l
jannu
26.05.2004 15:52:13
No tässähän on menoa... Ja tosiaan enempi kuin originaalissa. Toimii!
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
TIISTAI
The Dessert Sessions
Mako
28.05.2004 22:15:03

Rockaa, vai sanoisinko bluesrockaa... Yhtäkaikki, laulu, soundit, kaikki kohdallaan.

Kokoversiota vaaditaan ;) tai ainakin pidempää. Ja lisämatskua.
"Black cloud crossed my mind, Blue mist round my soul, Feel so suicidal; Even hate my rock and roll..Wanna die, yeah wanna die. If I ain't dead already, girl you know the reason why."
Repent
28.05.2004 23:05:53
Oikein rouhean kuulosta blyysiä, ainoa asia mikä häiritsi oli se pianojurnutus siinä oiskohan se ollu toisen säkeistön kohdalla. Jotenkin pukkas liikaa pintaan sen. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, jatkakaa pojat samaan malliin. Captainille pisteet mahtavasta lauluäänestä.
Positiivisuus on perseestä.
funkylord
28.05.2004 23:47:50

Pirulainen. Kumi laulaa, ja rokki soi!
Tyylillä laulettua musiikkia, ja bändi toimii kun hissi. Keep rockin'
KahviKlubi perustajajäsen#1 MEKKALA #8
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
kid ego
29.05.2004 02:26:28
Jeah!! Toimii ja kovaa, mutta uskokaa tai älkää: vielä parempi livenä.
Just kid-ding.
Timo JM
29.05.2004 22:32:04

Ja kilpaileva versio, pilke silmäkulmassa ZZ Topin hengessä vedetty, löytyy täältä:

http://members.surfeu.fi/op/valtatie_66.mp3

(Joo, mä tein sen taas.)
...siis mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt