NHR 06.04.2014 16:21:54 | |
---|
Tämä uusin standup-jaksokin oli mielestäni oikein mainio; mukavaa yrittää yhdistellä kaikkia noita jaksossa esiintyneitä tai mainittuja koomikoita "esikuviinsa", vaikka eipä tuota nyt kylläkään mitenkään turhan vaikeaksi oltu tehty sentään. Enkä ainakaan minä kykene enää tässä vaiheessa edes erottamaan tuota "uuden" Pöystin ääntä alkuperäisestä juuri ollenkaan, joten äkkiä siihen ilmeisesti tottui sitten kivasti siinä niin. Ja kyllä koko sarjakin tuntuu nyt saaneen jonkinlaisen "piristysruiskeen" näiden uudistusten myötä, vaikken olekaan vielä oikein ehtinyt "lämmetä" tämän uuden hippinaispoliisin hahmolle, jotenkin hieman "ylimääräiseltä" tuntuu minusta hän. Jännää muuten, että Pekkakin juuri tässä jaksossa tuli jännästi maininneeksi, että miksei ole "sit-down-komedioita", kun kerran on stand-uppiakin? Luulin nimittäin hyvinkin pitkään termin "sitcom" tarkoittavan juuri jotakin tuollaista "standupin" vastakohtaa (no voihan sen toki tietyllä tapaa sellaisenakin nähdä), kunnes minulle(kin) lopulta selvisi, että se tuleekin oikeasti sanoista "SITuation COMedy", "tilannekomediaksiko" tuo pitäisi kääntää, vai miten? Molemmissa tyylilajeissa, sekä standupissa että sitcomissa, löytyy sekä hohtavia helmiä että aivan hirvittävää paskaa, sekä tietenkin kaikkea siltä väliltäkin. Ja jotkut tuntuvat löytävän siitä paskastakin joitakin kiillotettavia papanoita, kun taas toisen helmetkin ovat toiselle vain sitä samaa paskaa... "Pääkallo löytyy jalkoineen varrella virran" |
Vaihtovirta 06.04.2014 19:35:15 | |
---|
NHR: Tämä uusin standup-jaksokin oli mielestäni oikein mainio; mukavaa yrittää yhdistellä kaikkia noita jaksossa esiintyneitä tai mainittuja koomikoita "esikuviinsa", vaikka eipä tuota nyt kylläkään mitenkään turhan vaikeaksi oltu tehty sentään. Oli "esikuvat" ääninäyttelijöinä noilla hahmoilla, joten ei se juu kovin vaikeaa ollut.. Emmä tiiä, jotenkin alkanut menemään väsyneeksi nämä jutut..voisko olla että liika on vaa liikaa..varsinkin repomiehelle pitäisi keksiä jotain uutta.. |
NHR 06.04.2014 19:54:08 | |
---|
Vaihtovirta: Oli "esikuvat" ääninäyttelijöinä noilla hahmoilla, joten ei se juu kovin vaikeaa ollut.. Aijaa, no ilmankos. ;) Niin, siis ilmeisesti niillä kolmella tyypillä siellä "Jalavassa" (eräänlainen viittaus kai tuo kapakan nimikin, eikä sekään mikään kovinkaan peitelty), "Peevelin" tai "Pekka Pääpään" alkuperäisiä ääniähän jaksossa ei kuultukaan, luonnollisesti. "Pääkallo löytyy jalkoineen varrella virran" |
Vaihtovirta 06.04.2014 19:59:32 | |
---|
NHR: Aijaa, no ilmankos. ;) Niin, siis ilmeisesti niillä kolmella tyypillä siellä "Jalavassa" (eräänlainen viittaus kai tuo kapakan nimikin, eikä sekään mikään kovinkaan peitelty), "Peevelin" tai "Pekka Pääpään" alkuperäisiä ääniähän jaksossa ei kuultukaan, luonnollisesti. Joo siis Niko Kivelä, Hedberg ja Leikola oli ääninäyttelijöinä tuossa jaksossa..:) |
Bullitt 06.04.2014 23:38:09 | |
---|
Jostain syystä kohtaus jossa Kyöstiä heitettiin päähän ilmiselvällä Keisarin 66 APA -tölkillä sai nauramaan ääneen. Tekijöiden salaihailua hyvää olutta kohtaan vaiko kuittailua trendikkäälle erikoisolutmaistelulle ja Keisarin saamalle hypetykselle? My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
Tuomoo 07.04.2014 11:41:17 | |
---|
Bullitt: Jostain syystä kohtaus jossa Kyöstiä heitettiin päähän ilmiselvällä Keisarin 66 APA -tölkillä sai nauramaan ääneen. Tekijöiden salaihailua hyvää olutta kohtaan vaiko kuittailua trendikkäälle erikoisolutmaistelulle ja Keisarin saamalle hypetykselle? Naurahdin itsekin tälle. Piilomainontaa. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
gemisti 07.04.2014 17:43:27 | |
---|
Bullitt: Jostain syystä kohtaus jossa Kyöstiä heitettiin päähän ilmiselvällä Keisarin 66 APA -tölkillä sai nauramaan ääneen. Tekijöiden salaihailua hyvää olutta kohtaan vaiko kuittailua trendikkäälle erikoisolutmaistelulle ja Keisarin saamalle hypetykselle? Mulla oli itsellä samanlainen tölkki kädessä kun jaksoa katselin, huvitti kyllä. |
Wolfgang 07.04.2014 19:06:58 | |
---|
Samaistun jakso jaksolta enemmän Kyösti Pöystiin. Suomalaisesta stand upistakin samaa mieltä. Onneksi niille hassuille äänillä vähän vinoiltiin, vaikka Hedberg itse olikin mukana. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Hetfield 18.04.2014 16:45:46 | |
---|
Uusin jakso oli taas ihan hemmetin hyvä ainakin meikän mielestä. Enpä olis uskonut ennen kauden alkua. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
NHR 26.04.2014 22:01:31 (muokattu 26.04.2014 22:12:43) | |
---|
Varsin mainioita nuo Jukkis "Voltti" Sainion biisien nimet tässä uusimmassa jaksossa: "'Saamasi pitää - piimäsi sataa!' Sekin on muuten yksi 'Voltin' biisi! Ylivoimaista, juma-lau-ta!" Mutta tuo Darja ei tunnu kyllä sitten millään "lähtevän lentoon" hahmona, ainakaan minun mielestäni. Vaikka tässäkin jaksossa sai kyllä ruutuaikaa vähintäänkin riittävästi. Ihan turha hahmo. Kun ei edes sitä kauanodoteltua lesbosuhdetta Helgan kanssa näköjään saanut aikaiseksi... höhö, "seksi"... ;) E: Huomasitteko muuten miten nokkelalla sananmuunnoksella aloitin tämänkin viestin? No se oli kylläkin ihan silkkaa sattumaa, myönnettäköön... :D "Älkää peljätkö! Viimeisellä tuomiolla pedot temmataan Thaimaaseen!" - apropoo |
NHR 27.04.2014 11:16:23 | |
---|
Ja ei hitto noita Kalle Hyksin sanontoja: "Sakkeus ei ole hedelmä, vaikka puussa roikkuikin." :D "Älkää peljätkö! Viimeisellä tuomiolla pedot temmataan Thaimaaseen!" - apropoo |
Tuomoo 27.04.2014 22:07:56 | |
---|
Hetfield: Uusin jakso oli taas ihan hemmetin hyvä ainakin meikän mielestä. Enpä olis uskonut ennen kauden alkua. Tuli kyllä karjuttua tälle jaksolle, oli paras tähänastisista tämän kauden jaksoista. Tuo Darja tuntuu kyllä kerrassaan turhalta hahmolta, mutta tässä jaksossa tuli naurettua kyllä sille Darjan viherskitsoilulle, kun se oli hysteerinen suunnilleen joka asiasta. Mutta toimisi tämä ilman tuota hahmoakin, ei sillä paljoa arvoa sarjalle ole ollut, ainakaan vielä. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
ferodoz 28.04.2014 00:16:17 | |
---|
Tuomoo: Tuli kyllä karjuttua tälle jaksolle, oli paras tähänastisista tämän kauden jaksoista. Tuo Darja tuntuu kyllä kerrassaan turhalta hahmolta, mutta tässä jaksossa tuli naurettua kyllä sille Darjan viherskitsoilulle, kun se oli hysteerinen suunnilleen joka asiasta. Mutta toimisi tämä ilman tuota hahmoakin, ei sillä paljoa arvoa sarjalle ole ollut, ainakaan vielä. Mä taas luulen että siitä kehittyy vielä jotain. Eka neljännes Spin-offeista takana, ja täytyy jälleen yllättyä kuinka huippua matskua tyypit on tehny. Volasen poissaolokaan ei häiritse enää yhtään. Just a face in the crowd. |
ferodoz 02.05.2014 01:25:25 | |
---|
Tänpäiväinen oli taas ihan timanttia! Just a face in the crowd. |
NHR 02.05.2014 14:54:44 (muokattu 02.05.2014 14:56:02) | |
---|
ferodoz: Mä taas luulen että siitä kehittyy vielä jotain. No tässä viimeisimmässä jaksossa oli kieltämättä jo jonkinlaista pientä lupausta (tarkoitan mm. sitä Pöystin ja Darjan välistä pikku vänkäämistä niillä automatkoilla aina), mutta ei se kyllä vieläkään oikein vakuuttanut. Mutta annetaan nyt sillekin vielä mahdollisuus. Joskus syksylläkös tuo taas jatkuu? Kun siinä jakson kuvauksen lopussa luki, että sarja jää tauolle. E: Kirj.virh. "Älkää peljätkö! Viimeisellä tuomiolla pedot temmataan Thaimaaseen!" - apropoo |
ZK 02.05.2014 19:39:54 | |
---|
ferodoz: Tänpäiväinen oli taas ihan timanttia! Oliko se se hippi jakso? Se oli kyllä taas kunnon settiä. Jou:sta tuli mieleen yks frendi. |
Tuomoo 27.11.2014 22:36:45 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 209 päivää vanhaan aiheeseen! No niin olenkin. Uudet spin-offin jaksot jatkuivat tänään, jos joku ei ollut huomannut. Itse en ehtinyt katsomaan, mutta tallensin tuon boksille, jospa sen viikonloppuna vilkaisisi. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Hetfield 28.11.2014 00:23:55 | |
---|
Tuomoo: No niin olenkin. Uudet spin-offin jaksot jatkuivat tänään, jos joku ei ollut huomannut. Itse en ehtinyt katsomaan, mutta tallensin tuon boksille, jospa sen viikonloppuna vilkaisisi. Ite repeilin ainakin piru merrassa-läpälle =D Ihan hyvä aloitus. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Joo oli kyllä hyvä jakso taas. On itseasiassa ihan kiva että tää spinoffi vähän rönsyilee suuntaan jos toiseenkin.. Just a face in the crowd. |
-HP- 01.01.2015 22:08:19 (muokattu 01.01.2015 22:08:32) | |
---|
Eiiiissss... Vähän on vieläkin Darja irtonainen vieläkin mutta paketti pelaa vaikka kaikki on levällään. Pari kertaa tuli hymyiltyä hyvinkin äänekkäästi. Ihan mellevää viihdettä, 4/5 Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |