Aihe: Axe-Fx II
1 2 3 4 557 58 59 60 6187 88 89 90 91
Moyhiss
27.11.2014 11:48:52

Mikko L: Moi! Täällä itse herra CK. Oon tehny aika monta eri näyteclippiä kuten esim: https://soundcloud.com/clark-kent-job/ck-mesa-trad-sm57-x4

Onko näitä tulossa wav muodossa että vois käyttää muunkin kun Axen kans?
Mikko L
27.11.2014 14:49:27

tommijk: Näitä ei taida saada ostettua wav. muodossa mistään?

Ja olenko väärässä, mutta mulla on ollut sellaisen käsitys että tämä valoa nopeampi muskelimies käyttää 2x12" kaappeja studiossa ja livenä, tai jopa 1x12" kaappeja.

Mun soppariin kuuluu tosiaan että nää impulssit on yksinoikeudella Fractalille, että wavvit rikkoisi sitä sopparia. Myös Ultra-tuki on muistaakseen lopetettu Fractalin päästä. Kuitenkin foorumilta löytyy ohjeet miten nuo paketin mukana tulevat .ir tiedostot saa käännettyä GEN1 formaattiin.

Muskelimies taas käyttää kyllä studiossa nimenomaan näitä 4x12 kaappeja ja on aina käyttänyt. En toki tiedä mitä viime ajan höyrähdyksiä sille on sattunut, mutta sen verran olen kuullut että lavamonitorina käyttää näitä 1x12 kaappeja, mutta lavan takana on 4x12 kaapit mikitettynä jotka menee yleisölle SM57 KSM313 -mikityksellä. Tuo on mun tietääkseen viimeisin setuppi. :)
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
askomiko
27.11.2014 20:47:35
Kai se pitää testata kannatuksen vuoksi vaikken heviä soitakaan. Sun aiemmat ir:t on kuulostaneet aina ihan liian kirkkailta mulla, vaikka sun tekemät klipit on fiksun kuulosia.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Shredator
27.11.2014 22:15:53

Mikko L:

Muskelimies taas käyttää kyllä studiossa nimenomaan näitä 4x12 kaappeja ja on aina käyttänyt. En toki tiedä mitä viime ajan höyrähdyksiä sille on sattunut, mutta sen verran olen kuullut että lavamonitorina käyttää näitä 1x12 kaappeja, mutta lavan takana on 4x12 kaapit mikitettynä jotka menee yleisölle SM57 KSM313 -mikityksellä. Tuo on mun tietääkseen viimeisin setuppi. :)

Näin on. Syy miksi 1x12-monitorit ovat lavalla, on se että niistä saa sitä butt-kickiä ja ryminää. Lavalla 4x12 -kaapit on käännetty yleisöstä pois päin ja ovat mikitettynä eristetyssä tilassa... :)
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
Mikko L
03.12.2014 01:39:41

Tekasin videon aiheesta! Ei tosiaan niin stereotyyppisiä jenkkisoundeja kuin voisi olettaa. :)

Käykäähän tsekkaamassa: https://www.youtube.com/watch?v=m_QSwQxyvc8
WanhaWihtahousu
03.12.2014 09:35:27

Mikko L: Tekasin videon aiheesta! Ei tosiaan niin stereotyyppisiä jenkkisoundeja kuin voisi olettaa. :)

Käykäähän tsekkaamassa: https://www.youtube.com/watch?v=m_QSwQxyvc8

Hyvältä kuulostaa! Kevyt gas nostaa rumaa päätään...
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
Mikko L
03.12.2014 11:09:03

WanhaWihtahousu: Hyvältä kuulostaa! Kevyt gas nostaa rumaa päätään...

Hienoa! :) Hei muuten kohta tulee FW17 niin pääsin stock impulsseihin. Sinne pitäisi tulla kaksi mun impulssia korvaamaan Kathallenit niin niillä pääsee ainakin vähän testailemaan miltä tuntuu for friiiii.
TTV
03.12.2014 19:51:10
TTV: Ok. Löysin "Chef's Boss HM-2.syx" mallinnoksen ja latasin sen Axeen, probleemana on vaan, etten löydä sitä Axesta, auttakaa uupeloa ...

Latasin saman tiedoston sekä Axen Import toiminnolla että Axe bootilla ja kaikki näyttäisi menevän oikein. En vaan löydä sitä ladattua filua mistään Axen preseteistä? Minne ne tallentuu defaulttina?

Osaisko joku tietäväinen auttaa tän kanssa? Mistä löydän siirretyn presetin Axesta?
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
WanhaWihtahousu
03.12.2014 20:12:55

TTV: Osaisko joku tietäväinen auttaa tän kanssa? Mistä löydän siirretyn presetin Axesta?

Siis jos otat ihan tyhjän presetin ja importtaat, niin ei tule näkyviin?
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
TTV
03.12.2014 20:43:36
WanhaWihtahousu: Siis jos otat ihan tyhjän presetin ja importtaat, niin ei tule näkyviin?

Just tyhjään presettiin importointia en huomannu kokeilla, Axebootilla koitin ensin ja sitten jonkun olemassa olevan presetin päälle importointia. Kummallakaan kokeilulla en löydä sitä tiedostoa Axen preset-listoilta. Tää ei voi olla vaikeaa, mutta silti onnistun ryssimään jotain oleellista ....
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Mikko L
04.12.2014 00:23:28

Noniin FW17 on nyt ulkona. Käykäähän lataamassa ja testaamassa mun tekemät kaapit. Cab Pack 7 kaappeja ovat. Olisiko CK USA Trad nimellä. :)
Lepinkäinen
04.12.2014 01:59:46
Mikko L: Noniin FW17 on nyt ulkona. Käykäähän lataamassa ja testaamassa mun tekemät kaapit. Cab Pack 7 kaappeja ovat. Olisiko CK USA Trad nimellä. :)

Tämä:
F073: 4x12 CK USA Trad 57-121

Pakko yhtyä ylistäjiin! Aivan törkeän hyvä ainakin pikaisen kuuloketestin perusteella.
askomiko
04.12.2014 11:49:54
Höh, turhaan ostin :D
Mikko L
04.12.2014 11:51:10

Lepinkäinen: Tämä:
F073: 4x12 CK USA Trad 57-121

Pakko yhtyä ylistäjiin! Aivan törkeän hyvä ainakin pikaisen kuuloketestin perusteella.

Jess!! Noniin kiva kuulla että toimii myös kotimaiseen korvaan. :)
Mikko L
04.12.2014 11:51:43

askomiko: Höh, turhaan ostin :D

Ei siellä ole ku kaksi impulssia. Parhaathan on tietenkin siinä ostoversiossa. :D
askomiko
05.12.2014 11:31:34
Miksauspöytä/nauharuttumallinnukset on aika kiva lisä.
efunkelist
05.12.2014 16:46:05

Kui siistii että Mikko oot saanu impulssis tuonne. Tosi tosi hyviä soundeja!
Tää sun viimeinen youtube-video on kyllä youtuben EHDOTONTA ELIITTIÄ kitarasoundivideoissa. Hyvin tehty, ei liikaa höpinää, mehukkaat soundit.

Keep on rockin like you do!
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
Kontiak
05.12.2014 17:10:55
efunkelist: Tää sun viimeinen youtube-video on kyllä youtuben EHDOTONTA ELIITTIÄ kitarasoundivideoissa. Hyvin tehty, ei liikaa höpinää, mehukkaat soundit.

GP-intro puuttui.

takki --->
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
Mikko L
08.12.2014 01:55:08

efunkelist: Kui siistii että Mikko oot saanu impulssis tuonne. Tosi tosi hyviä soundeja!
Tää sun viimeinen youtube-video on kyllä youtuben EHDOTONTA ELIITTIÄ kitarasoundivideoissa. Hyvin tehty, ei liikaa höpinää, mehukkaat soundit.

Keep on rockin like you do!

Hehee kiitti efunkki! :) Pitäähän sitä olla joskus kunnollakin.

Ei muuta kuin uusia paketteja tekemään. Onko mitään toiveita muuten? Olen vähän pitänyt silmällä Marshall 1960TV kaappia jossa G12M25 kaiuttimet. Sitten Bognereita ja Diezeleitä myös mutta niissä aina vähän se pelko että se on more of the same kun on 4x12 V30 kaappeja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)