LaMotta 25.11.2014 18:58:12 | |
---|
Bald Anus: Nyt ei taivu vaihtoon, kun pitää tuo PRS saada. Toivottavasti on hintansa väärtti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Räbbänä 26.11.2014 14:36:33 | |
---|
Alkanut taas uhkavaasti vahvariosastoa torilta kurkkimaan, jos jotain kivaa löytyisi. Tulihan tuossa jo vaihtokuvioita pyöriteltyä Mesan Dual Rectoon, mutta puihin menivät. Tosin jos vahvarirumbaankin ryhtyy, pitäisi melkein bänditouhujakin alkaa taas pohtimaan. On se elämä vaikeaa. Toisaalta samalla rahalla saisi paljon muutakin kivaa. Vaikka lisää niitä PeRSuksia. ↑↑↓↓←→←→BA |
Gabe 27.11.2014 00:20:14 | |
---|
Gasittelen vähän lisäherkkuja tulevaan Ruokankaaseen. Aito Brasilian ruusupuu otelauta kuumottaisi mutta hinta on aikamoinen, pitää katso jääkö veronpalautuksista vähän hupirahaa. |
AngieRainbow 27.11.2014 00:28:28 | |
---|
Gabe: Gasittelen vähän lisäherkkuja tulevaan Ruokankaaseen. Aito Brasilian ruusupuu otelauta kuumottaisi mutta hinta on aikamoinen, pitää katso jääkö veronpalautuksista vähän hupirahaa. Tahtoo kokeilla tuota kitaraa, kun se on valmis! What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Laulava Kylätohtori 27.11.2014 09:30:34 | |
---|
Koin lähes valaistumisen juuri äsken. Myin Jazzmasterin ja ymmärsin, että se, mitä oikeasti tarvitsen Tokain "työjuhdan" rinnalle, on kunnon laatustrato vaahteraotelaudalla. Samalla voisin myydä tuon telen ja Japanin Fenderinkin pois... Nytkö aletaan viimein lähestymään sitä pistettä, kun kamat alkaa olemaan kunnossa. Tai ei kamat, vaan tieto siitä, mitä niiden oikeasti pitää olla. Kyllähän sitä romut sitten ostaa, kunhan vaan tietää, mitä pitää ostaa... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
jniska 27.11.2014 09:37:03 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Koin lähes valaistumisen juuri äsken. Myin Jazzmasterin ja ymmärsin, että se, mitä oikeasti tarvitsen Tokain "työjuhdan" rinnalle, on kunnon laatustrato vaahteraotelaudalla. Samalla voisin myydä tuon telen ja Japanin Fenderinkin pois... Nytkö aletaan viimein lähestymään sitä pistettä, kun kamat alkaa olemaan kunnossa. Tai ei kamat, vaan tieto siitä, mitä niiden oikeasti pitää olla. Kyllähän sitä romut sitten ostaa, kunhan vaan tietää, mitä pitää ostaa... Tarvitset Les Paulin. Laatustratoja: Suhr http://www.suhr.com/guitars/classic-custom-guitars-by-suhr/Xotic http://xotic.us/guitars/xs/xs_series/index.html "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
Gabe 27.11.2014 09:46:33 | |
---|
AngieRainbow: Tahtoo kokeilla tuota kitaraa, kun se on valmis! Eiköhän tämä ennemmin tai myöhemmin saada järjestymään. Minuakin huvittaisi päästä niitä teidän marsuja kokeilemaan. Laulava Kylätohtori: Koin lähes valaistumisen juuri äsken. Myin Jazzmasterin ja ymmärsin, että se, mitä oikeasti tarvitsen Tokain "työjuhdan" rinnalle, on kunnon laatustrato vaahteraotelaudalla. Samalla voisin myydä tuon telen ja Japanin Fenderinkin pois... Nytkö aletaan viimein lähestymään sitä pistettä, kun kamat alkaa olemaan kunnossa. Tai ei kamat, vaan tieto siitä, mitä niiden oikeasti pitää olla. Kyllähän sitä romut sitten ostaa, kunhan vaan tietää, mitä pitää ostaa... No nyt puhuu tohtori asiaa! Tori tuntuu vetävän nyt aika hyvin, eli torille vain. Oletko jo miettinyt mistä hintaluokasta alat katsomaan? Kitarapajalla on juuri Fender CS 1956 Strato, on kuulemma hyvä: http://www.kitarapaja.com/pics/f1956sr011_1024_765.JPG AVRI versiokin löytyy: http://www.kitarapaja.com/pics/f56s2ts1_1024_765.JPG |
Laulava Kylätohtori 27.11.2014 10:09:01 (muokattu 27.11.2014 10:11:15) | |
---|
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
antnis 27.11.2014 10:58:35 | |
---|
Kirk Fletcher ja Eric Gales ovat soitelleet Xoticeilla, kovia pelejä. Suhrilta ottaisin koska vaan 3xsc Classicin tai Hendersonin... |
kekkuliheikki 27.11.2014 11:42:23 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Lespa kutkuttaisi myös, siihen olisi mukava päästä kokeilemaan erilaisia mikkejä... Tuo minun Artist. Alkuperaiset Super58 mikit. Hinta naurettava. :( En allekirjoita. |
Gabe 27.11.2014 12:16:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tuo CS on kyllä hieno, mutta tuo otelaudan relicointi tökkii. Vaahterakaulasta ei tule hienoa, kun se relicoituu. AVRI on kyllä hieno, mutta CS on ulkonäöltään hienompi, lähinnä väreiltään siis... Vastaava CS nos viimeistelyllä voisi olla sitten aika passeli? Hyvällä tuurilla löytynee torilta alta parin tonnin. |
jniska 27.11.2014 12:42:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Lespa kutkuttaisi myös, siihen olisi mukava päästä kokeilemaan erilaisia mikkejä...Ei Suhreja tähän taloon. Lapa on kamala ja jäsen KUNUn kokemusten jälkeen, ei kiitos. Xotic kitaroista en muista ennen edes kuulleeni, mutta niissäkin on kamala lapa - lähes samanlainen kuin Suhreissa...Tuo CS on kyllä hieno, mutta tuo otelaudan relicointi tökkii. Vaahterakaulasta ei tule hienoa, kun se relicoituu. AVRI on kyllä hieno, mutta CS on ulkonäöltään hienompi, lähinnä väreiltään siis... En itse kyllä tee näitä laatupäätöksiä yhden m.nettiläisen kokemuksien perusteella. Varsinkaan kun ei koko hommaa alusta saakka tunne. Minulla meni luotto CS-fenkujen laatuun, kun menin kitarapajalle soittamaan yhtä kalliimmanpuoleista yksilöä ( yli 3 k€) ja heti ekana huomasin, että kielet eivät ole keskellä kaulaa lähelläkään. Ohut E oli aivan kaulan reunassa korkeilla nauhoilla. No kitarapajan ystävällinen myyjä nappasi kitaran käsistäni ja polve vasten "rytkäytti" kaulan kohdalleen. Sanoi, että näissä on väljähköt kaulataskut. Samaa ei ole koskaan tullut vastaan omistamissani Ibanezeissa, Fenkun stratossa, Charveleissa, EVH:ssa, Peaveyssä, Kramereissa, Warmoth-stratossa eikä myöskään näkemissäni ESP-stratoissa. "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
kekkuliheikki 27.11.2014 12:49:24 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Koin lähes valaistumisen juuri äsken. Myin Jazzmasterin ja ymmärsin, että se, mitä oikeasti tarvitsen Tokain "työjuhdan" rinnalle, on kunnon laatustrato vaahteraotelaudalla. Samalla voisin myydä tuon telen ja Japanin Fenderinkin pois... Nytkö aletaan viimein lähestymään sitä pistettä, kun kamat alkaa olemaan kunnossa. Tai ei kamat, vaan tieto siitä, mitä niiden oikeasti pitää olla. Kyllähän sitä romut sitten ostaa, kunhan vaan tietää, mitä pitää ostaa... Toi on paha GASin vaihe. Tulee 'se yksi oikea' kitara. Ma tiedan. Ja ma tiedan mita siita seuraa. En allekirjoita. |
kekkuliheikki: Toi on paha GASin vaihe. Tulee 'se yksi oikea' kitara. Ma tiedan. Ja ma tiedan mita siita seuraa. no mita ? Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! "Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä" |
MadMatt 27.11.2014 14:21:19 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tuo CS on kyllä hieno, mutta tuo otelaudan relicointi tökkii. Vaahterakaulasta ei tule hienoa, kun se relicoituu. AVRI on kyllä hieno, mutta CS on ulkonäöltään hienompi, lähinnä väreiltään siis... Kyllähän noita viiskutosia ja muita vaahteroita löytyy myös kevyemmällä otelauta relikoinnilla. Jonkin verran joutuu ehkä etsimään. Omassa reliikki viiskutosessa mennään otelaudan osalta hyvinkin maltillisilla linjoilla. https://dl.dropboxusercontent.com/u/5120828/56-relic-2sb.jpg |
Laulava Kylätohtori 27.11.2014 14:42:44 | |
---|
jniska: En itse kyllä tee näitä laatupäätöksiä yhden m.nettiläisen kokemuksien perusteella. Varsinkaan kun ei koko hommaa alusta saakka tunne. Onhan se niin, että jos tarkkaan haetaan, niin varmasti jokaisesta merkistä löytyy omat kauhutarinansa. Mutta minusta tuo Suhrin lapa on jotenkin epäonnistunut ja koko merkki on liian hifi - siitä puuttuu mojo kokonaan. Tämä tietysti vain omana mielipiteenäni. Varmasti ovat huippulaatua, sitä en epäile. Minulla meni luotto CS-fenkujen laatuun, kun menin kitarapajalle soittamaan yhtä kalliimmanpuoleista yksilöä ( yli 3 k€) ja heti ekana huomasin, että kielet eivät ole keskellä kaulaa lähelläkään. Ohut E oli aivan kaulan reunassa korkeilla nauhoilla. No kitarapajan ystävällinen myyjä nappasi kitaran käsistäni ja polve vasten "rytkäytti" kaulan kohdalleen. Sanoi, että näissä on väljähköt kaulataskut. Samaa ei ole koskaan tullut vastaan omistamissani Ibanezeissa, Fenkun stratossa, Charveleissa, EVH:ssa, Peaveyssä, Kramereissa, Warmoth-stratossa eikä myöskään näkemissäni ESP-stratoissa. Eipä sitä pitäisi tuollaistakaan olla yli kolmen tonnin kitaroissa. Eipä sitä uskalla CS Fenderiäkään ostaa kokeilematta - tosin eihän tuon hintaista kitaraa kannata muutenkaan ostaa ilman kunnon testiä... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Lancelot 27.11.2014 16:55:34 | |
---|
Gabe: Gasittelen vähän lisäherkkuja tulevaan Ruokankaaseen. Aito Brasilian ruusupuu otelauta kuumottaisi mutta hinta on aikamoinen, pitää katso jääkö veronpalautuksista vähän hupirahaa. Ajattele sademetsiä ja ota siihen keppiin Richlite -otelauta!! |
Gabe 27.11.2014 20:57:46 | |
---|
jniska: Minulla meni luotto CS-fenkujen laatuun, kun menin kitarapajalle soittamaan yhtä kalliimmanpuoleista yksilöä ( yli 3 k€) ja heti ekana huomasin, että kielet eivät ole keskellä kaulaa lähelläkään. Ohut E oli aivan kaulan reunassa korkeilla nauhoilla. No kitarapajan ystävällinen myyjä nappasi kitaran käsistäni ja polve vasten "rytkäytti" kaulan kohdalleen. Sanoi, että näissä on väljähköt kaulataskut. Ohoh, ei kyllä kuulu tuon hintaluokan soittimeen moiset ongelmat. Aika monessa perustason Fenderissä on tullut vastaan vähän liian väljät kaulataskut ja parissa AVRIssakin olen tuohon ongelmaan törmännyt. Fenderin CS soittimissa ei mitään kuvaamasi kaltaista ole vielä omalle kohdalle sattunut. Tuossa minun stratossa on yksi parhaimmista kaulataskuista mihin olen koskaan törmännyt, mutta kiinnitinkin tähän huomiota sopivaa yksilöä etsiessäni. Kyllä noissa CS Fendereissäkin laatu kuitenkin sen verran vaihtelee että kannattaa ostaa ja valita itse paikan päällä. Kamalin kaulatasku jonka olen nähnyt oli yhdessä Huttusella myynnissä olleessa 80-luvun Tokaissa. Se oli ihan jäätävän väljä ja huonosti tehty. Samaten otelauta oli aivan järkyttävä eikä mikkivalitsinkaan toiminut. Hintaa sille oli kuitenkin pistetty vähän vajaa 800e. Mulla saattaa muuten olla vielä kuviakin siitä tallessa, pitääkin etsiä. Lancelot: Ajattele sademetsiä ja ota siihen keppiin Richlite -otelauta!! Ajattelen joka kerta kun sormet hivelevät sileää tropiikin puuta. :D |
Kunnallisjäte 27.11.2014 22:29:03 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Koin lähes valaistumisen juuri äsken. Myin Jazzmasterin ja ymmärsin, että se, mitä oikeasti tarvitsen Tokain "työjuhdan" rinnalle, on kunnon laatustrato vaahteraotelaudalla. Samalla voisin myydä tuon telen ja Japanin Fenderinkin pois... Käy hakemassa pois tämä laatustrato mua kiusaamasta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=943434 Topikkiin liittyen: mun 3v pojalla on musta skujun mini strato ja mulla olisi kuumotus ostaa vastaava aikuisten kokoa. Mutta luulenpa, etten saisi tota teleäni näinä aikoina kuitenkaan kaupaksi niin en taida jaksaa. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
kekkuliheikki 28.11.2014 12:01:16 | |
---|
Mulla on aivan jarjeton GAS. Heti kun Ibanez menee ostan mita vaan. Huomenna menen silti musakauppaan ja ostan jotain. Vaimo on amerikassa tyomatkalla. Nyt on hyva piilotella hankintoja. Rakkikamat haviaa rakkiin ja sita ei huomaa. Jos Ibanez menee voin ostaa kepin ja maara pysyy samana. En allekirjoita. |