Emplate 21.11.2014 17:21:33 | |
---|
Herrah: No Äxän omilla maahantuojilla on varsinkin vinyylijulkaisujen kanssa ollut hirveitä ongelmia. Muistaakseni jotain Triptykonin tuplaälppyä sai Joensuunkin paikallisesta ilmestymispäivänä ja Äxällä meni joku 2 kuukautta sen saamisessa hyllyyn. Itse tilasin Eskoille vinyylin, tosin sanoivat jo varatessani, että levy-yhtiöltä oli tullut tietoa, että kiekko ei ole saapunut varastoon ajoissa. Päätin kuitenkin odotella, sillä mukavahan se on tukea paikallista puljua, ja eipä multa kuunneltava keskenkään ole loppumassa. http://closetoaworldbelow.blogspot.com/ - Satunnaisia lätinöitä ja haastatteluja metallin alamaailmasta. |
Herrah 21.11.2014 18:19:18 | |
---|
Emplate: Itse tilasin Eskoille vinyylin, tosin sanoivat jo varatessani, että levy-yhtiöltä oli tullut tietoa, että kiekko ei ole saapunut varastoon ajoissa. Päätin kuitenkin odotella, sillä mukavahan se on tukea paikallista puljua, ja eipä multa kuunneltava keskenkään ole loppumassa. Juuh. Mullakin on varmaan 200 levyä hyllyssä miten en ole kuunnellut edes yhtä kertaa alusta loppuun, mutta tää bändi on vaan semmonen että olen tohkeillut päivämäärän ilmoituksesta lähtien että jokosetuleejokosetulee. Innostuin ja ennakkotilasin kaiken mahdollisen emp:stä ja innostuin lisää kun tänään facebookissa katsoin faniyhteisöstä miten emp-tilaukset on tulleet perille monelle. Meikälle ei. :@ |
Emplate 21.11.2014 18:27:09 | |
---|
Herrah: Juuh. Mullakin on varmaan 200 levyä hyllyssä miten en ole kuunnellut edes yhtä kertaa alusta loppuun, mutta tää bändi on vaan semmonen että olen tohkeillut päivämäärän ilmoituksesta lähtien että jokosetuleejokosetulee. Innostuin ja ennakkotilasin kaiken mahdollisen emp:stä ja innostuin lisää kun tänään facebookissa katsoin faniyhteisöstä miten emp-tilaukset on tulleet perille monelle. Meikälle ei. :@ No joo, ymmärrän kyllä tuskan. Itse asiassa ihmettelen enemmän omaa malttiani tällä hetkellä. Normaalistihan tällainen tilanne olisi joulun peruuntumista pahempi. http://closetoaworldbelow.blogspot.com/ - Satunnaisia lätinöitä ja haastatteluja metallin alamaailmasta. |
Dropped C 21.11.2014 21:04:30 (muokattu 21.11.2014 21:09:06) | |
---|
Aloin kuuntelemaan tätä enemmänkin. Helvetin kova bändi Gathering Wilderness lätystä etiäpäin. Varsinkin To The Nameless Dead miellyttää korvaa. Noi vanhemmat levyt on liian perusbläkkistä satunnaisella puhtaalla laululla, mut uudemmat on kovia. (Harmi ettei tää Nemtheangan doomibändi Dread Sovereign ole sittenkään kauhian hyvä. Eka piisi minkä kuulin, 13 Clergy to the Flames oli jäätävän kova, lupasi todella paljon, mutta kaikki muut kappaleet onkin sitten ollut todella tylsiä. Ei hyvä. Ja olen suuri doomin ystävä. Vituttaa silti, että jäi 13' Roadburnissa näkemäti. Primordialin toki näin. Traitor's Gate varsinkin jäi jo tällöin mieleen). |
Herrah 21.11.2014 22:10:53 | |
---|
Dropped C: (Harmi ettei tää Nemtheangan doomibändi Dread Sovereign ole sittenkään kauhian hyvä. Eka piisi minkä kuulin, 13 Clergy to the Flames oli jäätävän kova, lupasi todella paljon, mutta kaikki muut kappaleet onkin sitten ollut todella tylsiä. On sillä täyspitkällä koviakin, esim. joku Cathars to Their Doom on aika muikee. |
Emplate 22.11.2014 04:30:57 (muokattu 22.11.2014 13:22:17) | |
---|
Mielestäni myös Pray to the Devil in Man on aika jäätävän kova biisi. On tuo All Hell's Martyrs kyllä itse asiassa alun paria biisiä lukuun ottamatta todella kova kiekko muutenkin. E: Heh, olin näköjään huomaamattani ajatuksissani (ehkä myös vähän päissäni) kopioinut Dropped C:n kuvauksen Thirteen Clergystä. http://closetoaworldbelow.blogspot.com/ - Satunnaisia lätinöitä ja haastatteluja metallin alamaailmasta. |
inkognito 22.11.2014 12:32:18 (muokattu 22.11.2014 12:33:26) | |
---|
Uusi kiekko alkaa kolista kunnolla. Vaatii selkeästi enemmän kuuntelua kuin pari edeltäjäänsä, mutta jo nyt uskaltaisin väittää, että menee aivan samalle viivalle Gaethering Wildernessin ja To the Nameless Deadin kanssa. Ps. Joku on upannut Youtubeen loisteliaan Babel's Tower -biisin. Ehkä siinä vähän lievitystä niille, jotka levyä eivät ole vielä käsiinsä saaneet :) |
inkognito: Uusi kiekko alkaa kolista kunnolla. Vaatii selkeästi enemmän kuuntelua kuin pari edeltäjäänsä, mutta jo nyt uskaltaisin väittää, että menee aivan samalle viivalle Gaethering Wildernessin ja To the Nameless Deadin kanssa. Ps. Joku on upannut Youtubeen loisteliaan Babel's Tower -biisin. Ehkä siinä vähän lievitystä niille, jotka levyä eivät ole vielä käsiinsä saaneet :) Kiitti vinkistä, mutta kyllä se pitää nyt jaksaa odottaa siihen asti, että on fyysinen kappale hyppysissä :) http://closetoaworldbelow.blogspot.com/ - Satunnaisia lätinöitä ja haastatteluja metallin alamaailmasta. |
Herrah 22.11.2014 14:27:59 | |
---|
Kattelin tuota EMP:n laskua ja aloin kummastelemaan että mitenkä se on melkeen satanen. Olin näköjään innoissaan tilannut myös The Gathering Wildernessin repress ltd 300 tuplaälpyn :) Mikäs siinä, enää parit alkupään älpyt niin on kaikki levyt molemmissa formaateissa :smögner: Enkä kyllä kuuntele mitään youtube-biisuja hemmetti! |
inkognito 24.11.2014 11:33:45 | |
---|
Nyt löytyy uusi levy myös Spotifystä. Ottakaa hyvät ihmiset se haltuun! Ylivoimaisesti vuoden kovin julkaisu. |
Herrah 24.11.2014 16:28:31 | |
---|
|
Herrah 24.11.2014 19:27:20 | |
---|
Herrah: Ehkä pientä lievitystä niille (meille) joittenka ennakkotilaukset ei vissiin saavu ikinä. Äsken tuli spostia että Saksasta lähti tilaus. Mitäs peliä tämä on että ennakkotilaukset lähtee Suomeen porrastetusti?! |
Herrah 25.11.2014 14:20:06 | |
---|
Herrah: Äsken tuli spostia että Saksasta lähti tilaus. Mitäs peliä tämä on että ennakkotilaukset lähtee Suomeen porrastetusti?! Jaa, kasettia ei ollut vielä viikonloppuna varastolla niin siks mun tilaus lähti vasta maanantaina. :@ |
hullu_ukko 25.11.2014 18:35:31 | |
---|
Lähetys on lajiteltu. Rekisteröinti: 24.11.2014 klo 14:01:51 Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010 RRRRRRAAAAAAHHH! Eikö yhtä puolen kilon laatikkoa nyt saa vittu kokonaisessa vuorokaudessa liikahtamaan parinkymmenen kilometrin päähän niin että voisin noutaa sen pakettiautomaatista? Ois pitänyt varmaan hakea normiversiokin kaupasta heti julkaisupäivänä eikä jäädä odottelemaan tota erikoisboksia. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 25.11.2014 19:49:40 | |
---|
Kannatti valittaa, heti perään tuli viestiä, että paketin voi käydä noutamassa. Tästä minä nautin. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 26.11.2014 16:11:39 (muokattu 26.11.2014 16:47:32) | |
---|
Niin, ei mulla muuta kuin että Wield Lightning to Split the Sun on muuten ihan vitun jumalaista tykitystä. E: Tai on mulla tämmönen juttu tuolta Facebookin puolelta: Primordial we have no real idea what this means but our loving label have informed us! "ATTENTION to all those who bought the limited edition of the new Primordial album "Where Greater Men Have Fallen"!!! Theres an easter egg on the bonus-DVD. If you find it you will be able to enjoy the entire show PRIMORDIAL played 2011 in Aschaffenburg with a playing time of approx. 80 minutes! Have fun finding it and spread the word" ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Billsner 27.11.2014 21:17:52 | |
---|
hullu_ukko: E: Tai on mulla tämmönen juttu tuolta Facebookin puolelta: Primordial we have no real idea what this means but our loving label have informed us! "ATTENTION to all those who bought the limited edition of the new Primordial album "Where Greater Men Have Fallen"!!! Theres an easter egg on the bonus-DVD. If you find it you will be able to enjoy the entire show PRIMORDIAL played 2011 in Aschaffenburg with a playing time of approx. 80 minutes! Have fun finding it and spread the word" Ei ollu hirveän vaikea löytää. Ihan kiva yllätys oli. Helvetin hyvä levy muutenkin. Pitää siihen seiskatuumaseen viikonloppuna vielä tutustua. Supreme General Of Evil |
Herrah 27.11.2014 21:41:13 | |
---|
No tänään tuli paketti vihdoin Vantaalle eli jos se vaikka vielä huomisen aikana liikkuis tänne periferiaankin niin ei tartteis toisen viikonlopun yli venailla ja polkea hattua kun muut kuuntelee. |
Herrah 28.11.2014 17:45:00 (muokattu 28.11.2014 21:40:44) | |
---|
Herrah: No tänään tuli paketti vihdoin Vantaalle eli jos se vaikka vielä huomisen aikana liikkuis tänne periferiaankin niin ei tartteis toisen viikonlopun yli venailla ja polkea hattua kun muut kuuntelee. Vihdoin täällä. Nyt eikun mönthö auki ja tykitellen koko viikonloppu! E: Ekan kuuntelukerran jälkeen vähän yllättävästi Come the Flood tuntui levyn parhaalta biisiltä, jotenkin toimi tuossa kokonaisuudessa ennakkokuuntelua paremmin. Tykkäsin myös Seed of Tyrantsin välillä jopa ilakoivasta paahtamisesta. Oikeastaan ainoa biisi jolta jäi vähän kaipaamaan oli Ghosts of the Charnel House joka on aika perinteinen doom-veto enkä ihan osannut asennoitua siihen oikein, ainakaan vielä. The Alchemist's Head toimi ainakin kuriositeettina todella hyvin, koska tuollaista dissonanssia ei ole bändillä ollut sitten Imraman. Aika näyttää miten kappale toimii ns. oikeasti. |
aro 05.12.2014 13:41:24 | |
---|
Ei tää uus oikein harmi kyllä uppoa, mutta ei uponnut edeltäjänsäkään. Eikä oikeastaan enää kunnolla edes To the Nameless Deadkaan. Nimikkobiisi ihan hyvää perus-Primordialia mutta muuten melko yhdentekevää läpsytystä. Ghosts of The Charnel House varmaankin tuon nimikkobiisin ohella levyn paras veto. |