Aihe: "Soittakaa Paranoid!"
1 2
Pluto
24.05.2004 21:04:02
En tiedä onko tästä ollut aiemmin keskustelua..

Mutta vituttaako kettän muuta ne mukahassut idiootit, jotka joka saatanan keikalla huutaa että "Soittakaa Paranoid!"? Omalla poppoolla oli viikonloppuna peräti kaksi keikkaa, ja molemmissa joku idiootti (siis eri henkilö eri keikoilla) huusi noin.

Siis se on niin helvetin tyhmä juttu, eikä se naurata ketään. Sitä huutavat ihmiset sitten katsovat lavalle ja ympärilleen sellanen tyhmä hymy naamaallaan ja lulevat olevansa helvetin hauskoja ja tosi "sisällä musajutuissa"

Vittu, hermot menee..
Dillon, you son of a bitch!
Chrissie
24.05.2004 21:21:13 (muokattu 24.05.2004 21:25:10)
Ehkä se silloin vuonna nolla nauratti, kun se heitettiin ensimmäistä kertaa asiayhteyden ulkopuolella. Mutta nykyään sitä ei enää jaksa, kun sitä tosiaan kuulee joka ikisellä keikalla, jossa on porukkaa. Viimeksi kuulin sen Röyhkän akustisella keikalla...

Kukas muuten muistaa mistä tämä on alunperin lähtöisin? Muistan hämärästi kuin se jostain elokuvasta/tv-sarjasta olisi, mutta muisti pätkii nyt pahasti. Olenko aivan pahasti ojassa, jos arvelen Kummeleita???
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Super-Jari
24.05.2004 21:24:32
Tästä on ollu nyt viimeviikolla muistaakseni kaksi threadia.

Paranoidin huuto kuuluu jo samalla tavalla keikkaan kuin viivantmoorin huutaminenkin.
Nailed by Vasara
Antti1997
24.05.2004 21:24:59
En tiedä onko tästä ollut aiemmin keskustelua..

Enpä usko.
Aakkoset: AHCDEFGAHCDEFGAHCDEFGAHCDEFG
Kapane
24.05.2004 21:32:12

Enpä usko.
hevi palstalla on soittakaa paranoid.. tästä aiheesta

Soittakaa paranoid!! on black sabbathin paluusta.
elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
Mr.Babbit
24.05.2004 21:39:59
Enpä usko.

juuri torstaina valitin siitä, kun urpot olivat huutaneet paranoidia Jose Gonzalesin keikalla.

Ok, huusin itse kerran Zen Cafen keikalla että soittakaa paranoidi, siitä on nyt 4 vuotta aikaa. Häpeän syvästi, onneksi ymmärsin pian, miten helvetin huono ja kulunut 'vitsi' se on. Putron kommentti huutoon oli jotain tyylin: vittu miten huono maku tjms.

älkää huutako paranoidia, juokaa mielummin kaljaa ja pomppikaa, mutta älkää huutako. Se rikkoo tunnelman.
reino
24.05.2004 21:49:50
Opethi soitti kuulemma Paranoidia Tampereella kun joku rupesi yleisöstä huutamaan. Itse olin vain Lutakon keikalla, mutta näin kuulin.
W00t?
Joees
24.05.2004 21:52:54
Opethi soitti kuulemma Paranoidia Tampereella kun joku rupesi yleisöstä huutamaan. Itse olin vain Lutakon keikalla, mutta näin kuulin.

Tämän on itseasiassa tehnyt eräs gospelia soittava yhtyekin. Muistaakseni kyseessä oli bass'n Helen? Yleisöstä oli huudettu jotta soittakaa Paranoid. No he rupesivat soittamaan sitä ja hetken kuluttua tokaisivat jotta nyt on sun vuoro laulaa sille kuka sen huusi.
Groooove is in heart!
Jani The Rock
24.05.2004 21:57:57

Eikö siihen vois kuitata että "kyllä me soitetaan, jos sä tuut laulamaan".

Ja sitten tää huutelija nousisi ihan kurkona lavalle, osoittautuisi oikeaksi Ozzyn reinkarnaatioksi ja vetäisi biisin niin mahtavasti, että kaikkien fiiwis ampaisisi suoraan stratosfääriin...
Don`t mess with the countryboys
lxi
24.05.2004 21:58:10
Kukas muuten muistaa mistä tämä on alunperin lähtöisin? Muistan hämärästi kuin se jostain elokuvasta/tv-sarjasta olisi, mutta muisti pätkii nyt pahasti. Olenko aivan pahasti ojassa, jos arvelen Kummeleita???

Toimittaja/taiteilija Juho Juntunen sen kaiketi lanseerasi.

Olisi voinut jättää väliin.
fox
24.05.2004 22:08:42

Toimittaja/taiteilija Juho Juntunen sen kaiketi lanseerasi..

Alkuperäismuodossa (Manselais-legenda) menee jotensakin:
"Soittakaa Paranoid!! Soittakaa Hotel California!!! Soittakaa taksi!!"
Vilhelmus
24.05.2004 22:09:58

Mun mielestä toi on loistava. Aina soitan kun huudetaan!
lapio
24.05.2004 22:12:33

Niin, kuten sanoin tuonne toiseen ketjuunkin. Jos ei kukaan huuda soittakaa paranoid on keikka pilalla. Lisäksi tuohon on mukava keksiä hupaisia vastauksia.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
HS
24.05.2004 22:13:22
Terve

Me ollaan ratkaistu asia niin, että jos joku huutaa, niin samantien lähtee biisi tulemaan. Tosin vain 4 ensimmäistä tahtia :)
Chrissie
24.05.2004 22:13:40
Alkuperäismuodossa (Manselais-legenda) menee jotensakin:
"Soittakaa Paranoid!! Soittakaa Hotel California!!! Soittakaa taksi!!"

Ahaa, kiitoksia tiedosta. Kiitokset myös Nahkikselle.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
mathias
24.05.2004 22:39:06
Täytyy myöntää, että olen joskus itse ollut se känninen Paranoidia huudellut idiootti. Muistaakseni kerran on artisti huutoni noteerannut. Nimittäin Sakari Kuosmanen soitti kerran sitä pienen pätkän. Olenpa nyt taas kerran niin ylpeä itsestäni... Heh.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
Stain
24.05.2004 22:42:23
Meidän bändillä on oma biisi, jonka nimi on mikäs muukaan kuin "Paranoid". Sitten kun joku huutaa keikalla että soittakaa Paranoid niin mehän soitamme.. huutaja saa pettyä.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Teijo K.
24.05.2004 22:56:06

Sinulla on sellainen bändi, että se Paranoid sopii sekaan. Entäs jos se olisi Toujours L'Amour? Tai Still There Be More? Joka keikalla joku vitsiniekka vaatisi sitä samaa veisua, jolla ei ole mitään tekemistä oman bändin tyylin kanssa, ja ei mitenkään sovi muuhun ohjelmaan.

Sulla on tuuria tuon Paranoidin kanssa. Sinänsä harmi, että on kyse Sabbathin minusta huonoimmasta biisistä. Melkein mikä vain muu mieluummin...
Hurjasa noiruudessani poltin tupakkia. En enää.
FlatOutFucked
24.05.2004 23:05:23
Pari kaveriani oli ilmeisesti huudellut tuota lausahdusta aika tiuhaan tahtiin sen suomalaisen Sabbath -tribuuttibändin Lutakon keikalla.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)