Aihe: Risti väärinpäin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Pallisti
03.05.2004 17:48:38
Repesin kyllä totaalisesti :D Aina yhtä hauskoja nää wannabesatanistit :) Sähköpostiosoite 6sic6 @ another-world.com
EdIT: typo

HOHO!!!
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
saha
13.05.2004 19:26:43
ristihän ei ole välttämättä mikään saatanallinen
symboli. raamatussahan se pietari naulittiin ristiin
väärinpäin(risti ja äijä pää alaspäin). se risti meinaa vaan
PIETARI FANCLUB

joo joo, huono...
olen nakkisormi THE BEATLES
Spike
14.05.2004 00:47:41
ristihän ei ole välttämättä mikään saatanallinen
symboli. raamatussahan se pietari naulittiin ristiin
väärinpäin(risti ja äijä pää alaspäin). se risti meinaa vaan
PIETARI FANCLUB

joo joo, huono...

Tollasen vois duunata spray-maalin kans tuskaan! Risti vääripäin selkään ja alapuolelle teksti PIETARI FANCLUB. Ja tietyst valkonen t-paita viel. Jesus and pals!
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
saha
14.05.2004 15:13:16
elä vie mun ideaa.
saat tehdä semmoisen 10e korvausta vastaan,
muussa tapauksessa tulee TEOSTOLTA haaste.
olen nakkisormi THE BEATLES
kikkomän
14.05.2004 17:14:20

älä käännä sitä ristiä. Pidä vaan sitä jonka ripin jälkeen sait, mutta jos haluat olla true- evil heil vanha kehno, niinhäpäise sitä jatkuvasti; sylje siihen , kasta se vessan pönttöön , kärventele sitä sytkärillä.

Kaverisi: "mitä vi**ua sulla on kaulassa.!? jätkällä on jeesus!?"
Sinä: "joo mutta se on häpäisty. Mä pyyhin sillä vehkeeni."
aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!!
Super-Jari
14.05.2004 17:46:57
Mikä on muuten wannabe-satanisti? Ihminen joka kovasti haluaisi olla satanisti mutta ei esim. terveydellisistä tai taloudellisista syistä voi olla, vai?
youre my grind, youre my core
noir
15.05.2004 10:41:05
Mikä on muuten wannabe-satanisti? - -

Näyttää satanistilta, kuulostaa satanistilta, haisee satanistilta, eikä jumankikkala siltikään vaan ole satanisti.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Super-Jari
15.05.2004 11:55:49
Näyttää satanistilta, kuulostaa satanistilta, haisee satanistilta, eikä jumankikkala siltikään vaan ole satanisti.

Miten sitten erottaa satanistin ja wannabe-satanistin? Rautakanki voisi olla nyt sitten jonkun nokkelan vastaus.
Nailed by Vasara
ZegoN
15.05.2004 16:45:42
Minä haluaisin sellasen kunnon vanhanajan puuristin tuohon pihanmaalle, johon voisin naulita kaikki pakanalliseeth.
I really don't care if you're not in my sight I really don't think but I think that I'm right
Henko
17.05.2004 12:52:45

Uus levynkansi-idea: Molemmilla reunoilla väärinpäinristit ja keskellä pentagrammi. Ei kai tota oo kukaan viälä tehny?
Horror Sweet Horror.
Bassballs
17.05.2004 17:16:37

hei, olen ateisti...ikinä en ole ristiä kantanut, ikinä en sellaista aio kantaa.
olisihan se melkoista valtavirrasta poikkeamista, jos kantaisi ristiä väärinpäin, siis sellaista samanlaista pientä, mitä muut kantavat oikeinpäin.

Minäkin.

Ei siinä pitäisi olla mitään kummaa, vaikka kaulassa roikkuisi risti tai vaikka hämähäkki väärinpäin.

Ristit eivät kuulu vaatetukseeni missään muodossa. Väärinpäin oleva risti voisi olla metka jopa vain ihan siinä tarkoitusessa, että se ärsyttäisi ihmisiä..ja mikäs sen hauskempaa :)

Jos kuitenkin pitäisin ristiä..oli se sitten mitenpäin hyvänsä, ja joku tulisi vittuilemaan, niin käskisin sen enempää jahkailematta imemään munaani.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On meneviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin.
noir
17.05.2004 18:17:03
Minä haluaisin sellasen kunnon vanhanajan puuristin tuohon pihanmaalle, johon voisin naulita kaikki pakanalliseeth.

Taitavat varsin pitkälti ympäri Suomen olla vaihtamassa vanhoja ratapölkkyjä betonisiin korvikkeisiin, joten käypäs ihmettelemässä lähimmän radan varrella, josko saisit mukaan pari paalua. Siinä olisi ristiksi pihaan. Olisi varmasti sellainen Kolgata, että kestää isältä pojalle, ellei niitä pakanoita nyt ihan provikalla olla naulitsemassa.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Sir Rotta
21.05.2004 18:00:47
älä käännä sitä ristiä. Pidä vaan sitä jonka ripin jälkeen sait, mutta jos haluat olla true- evil heil vanha kehno, niinhäpäise sitä jatkuvasti; sylje siihen , kasta se vessan pönttöön , kärventele sitä sytkärillä.

Kaverisi: "mitä vi**ua sulla on kaulassa.!? jätkällä on jeesus!?"
Sinä: "joo mutta se on häpäisty. Mä pyyhin sillä vehkeeni."

Ettekö te nyt saatana tajua? Mulle on aivan sama vaikka risti väärinpäin olisi kenialaisten pitkänmatkanjuoksijoiden perskarvoista tehdyn kokon symboli. Ei saatanaa, ei buddhaa, ei allahia, ei jeesusta, ei Erich von dänikeniä, ei aromipesää. Ei sitten minkäänlaista eksotiikka! Pidän sitä täysin omista lähtökohdista ja jos se jotain ärsyttävää niin sehän ei mua liikuta.
edha
23.05.2004 15:24:24
Uus levynkansi-idea: Molemmilla reunoilla väärinpäinristit ja keskellä pentagrammi. Ei kai tota oo kukaan viälä tehny?

Katopas: http://www.darkfuneral.se
Yli Jumala
Vimpo
23.05.2004 18:15:10

Ettekö te nyt saatana tajua? Mulle on aivan sama vaikka risti väärinpäin olisi kenialaisten pitkänmatkanjuoksijoiden perskarvoista tehdyn kokon symboli. Ei saatanaa, ei buddhaa, ei allahia, ei jeesusta, ei Erich von dänikeniä, ei aromipesää. Ei sitten minkäänlaista eksotiikka! Pidän sitä täysin omista lähtökohdista ja jos se jotain ärsyttävää niin sehän ei mua liikuta.

En oikein kyllä tajua. Välttämättä.

Harva käyttää nykyään paitaa jossa on iso hakaristi, vaikka sillä ei olisi käyttäjälleen mitään ideologista merkitystä. Ihan vaan pohjalta "kiva kuvio" käyttäjät harvassa.
Super-Jari
24.05.2004 07:04:49
Kertokaa nyt miten erottaa satanistin ja wannabe-satanistin?
Nailed by Vasara
blaah
24.05.2004 19:48:32

Ooxä sit coool????????
Onko sullaki?
blaah
24.05.2004 19:50:55

Sori noi.. ihmetyttää vaan kun kaveri esittää asiallisen kysymyksen ja sen jälkeen ihmiset tulee ja vittuilee...

Niin ja en ole lukenut koko ketjua mutta tuolla hoopeessa vois olla

www.hoopee.net
NORTON
27.05.2004 19:20:17

Mutta eikös saattanjääveleillä ja Pietarin ristillä ole se yhteys, että Pietari kielsi Jeesuksen kaverina olon useampaankin kertaan tosipaikan tullen?

Eli: risti nurinpäin -> meitsi tekee niiq pietari?

Mutta tuo on väärä tulkinta Pietarista ja kristinuskosta, sillä Pietarin toiminnassa, ts. Jeesuksen kieltämisessä, ilmenee kristinuskon paradoksaalisuus ja armon osuus kaikkein kirkkaimmin. Ne, jotka ovat Häntä lähimpänä, hylkäävät Hänet jotta Hän voisi heidät löytää.
Anteeksi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)