tuomittu 03.11.2014 19:51:30 (muokattu 03.11.2014 20:34:15) | |
---|
juki: No siitähän lähtis heti Ultimate Drivea ~21€ posteineen. Verkkokaupasta 30+postit. Sääh, ei onnistu maksaminen jostain syystä. Edit: No menihän se viimein läpi. Kassellaan mitä sieltä tuloo ja tuleeko vielä tämän vuoden puolella. |
konnamatti 07.11.2014 22:48:10 | |
---|
Tilasin tuolta Aliexpressistä joltain Joyon Pedal Powerin, maksoi jonkun 30e ja ei mitään alveja, lähes kuukauden sai tosin odottaa. Hyvin toimii. Caline toinen halpismerkki, näitä löytyy tuolta donnerdeal.com hyvään hintaan. Pariin viikkoon tais tulla Pure Sky (Timmy). Orkkista en ole kokeillut mutta ihan hyvä peli. Tarkoitus taiteilla maalaamalla tuota koteloa itse, halpaa ja hyvä aihio on sellaiseen harrastukseen. |
barclay 07.11.2014 23:06:18 | |
---|
Näin yleisesti sanottuna jos Joyon efektit on niin huonoja että ärsyttää, niin minä voin ottaa ne vastaan. Postikulut maksan. Huonona muusikkona huonot efektit ovat lähellä sydäntä. Sopivat tyyliin. :) Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
tuomittu: Kassellaan mitä sieltä tuloo ja tuleeko vielä tämän vuoden puolella. Tuli viime perjantaina ja ihan oikea tuotekin vielä. Patteria ei ollut tässä valmiiksi, kuten parissa muussa ostamassani Joyossa on ollut. Hö. |
tuquoque 17.11.2014 23:40:36 | |
---|
Jos jotain kiinnostaa, niin Verkkokaupan poistohyllyssä on joku 15 kappaletta Ultimate Drivea 20 euroa kipale. Myyvät halvalla pois kun pahvilaatikot ovat rutussa. Tämä siis viime perjantaina, mutta eiköhän siellä vielä muutama ole. m. |
guitarmigi 21.11.2014 15:01:43 | |
---|
Luulen, että Joyojen taso on parantunut parissa vuodessa. Mullä oli pari pedaalia pari vuotta sitten ja ne olivat huonoja. Toinen niistä hajosi parin kerran käytön jälkeen. Caline ja Nux ovat Donnerdealin myymiä merkkejä ovat kyllä halpoja ja laadukkaita. |
Tappajabanaani 21.11.2014 15:39:08 | |
---|
Mulla on ollut Joyolta muistaakseni Ultimate Drive, Crunch Distortion ja US Dream ja näistä ei kyllä jäänyt pahaa sanottavaa. Kaikkia on tullut ikävä jossain vaiheessa myynnin jälkeen, mutta tuohon hintaan niitä hakee uuden tilalle vaikka joka viikko. Toimivuuden tai kestävyyden kanssa ei ollut ongelmia, mutta eivät nuo montaa kuukautta olleet käytössäkään. Halpispedaalien parissa hyviä kokemuksia on Joyon lisäksi ainakin Movallin minipedaaleista. Sokkona tilasin myös Ebayn kautta kiinalaisen Little-Bearin RAT-kopion, joka oli myös hauska vehje. Samalta valmistajalta on myös Woolly Mammoth -kopio, jonka voisin jossakin vaiheessa ottaa testiin. |
Kimmo72 03.04.2015 22:20:44 | |
---|
Vähän ehkä turha nosto, mutta pakko tulla kehuskelemaan tota US Dreamia. Alle kolmella kympillä tuskin saa mitään parempaa. Viikon sitä nyt olen tossa käytellyt ihan vaan Yamahan THR10X:n kanssa ja jäänyt jammun omat (hyvät toki nekin) soundit lähes käyttämäti. Jammussa siis tuo Flat mode valittuna ja signaalitiessä ei muuta kuin tuo Joyo ja jamahan delay/reverb hässäkät itse vehkeestä. Hyvä härpäke 5/5. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Musisoijja 26.06.2015 17:35:38 | |
---|
Kun on Harley Benton pedaali Tremolo niin saako samanlaista pedaalia Joyona? |
JaaGeRMaisTeR 27.06.2015 09:14:25 (muokattu 27.06.2015 09:16:00) | |
---|
Oli tovi takaperin pari ultimate driveä tuossa ja soundiero oli melko iso. Toinen toimi nätisti ja kuten aiemmin olen tottunut sellaisen toimivan. Toinen veti taas heti tukkoon ja soundi oli melko kamala. Positiivista oli, että kolvaukset oli tehty varmaan sulalla rosterilla, kun kolvilla paljoa juotoksia lämmitelty. Sisus oli siisti ja turhia osia ollut matkassa kuten eräässä "hiukan" kalliimmassa ja kovemmin hypetetyssä OD:ssa. Kyllä nuo hintaisekseen päteviä vehkeitä on. Vielä jos tulisi klon klooni markkinoille. Musisoijja: Kun on Harley Benton pedaali Tremolo niin saako samanlaista pedaalia Joyona? Saa Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
rainmaker 27.06.2015 12:52:49 | |
---|
Hommasin Ultimate driven verkkokaupasta pari päivää sitten. Aikaisemmin hieman kartoin ko. pedaalia naurettavan ruman ulkoasun takia, mut sit tajusin, että OCD:tähän tässä on kopioitu. Muutaman testailukerran pohjalta päällimmäisenä tunteena on, että kyllähän tämä tekee sen, mitä lupaakin. Toimii ihan hyvin sekä säröyttämään puhdasta kanavaa kanavan, että tiukentamaan särökanavan soundia. Tosin hieman eri asetuksilla edellämainituissa tapauksissa. Gain-nupin säätövara voisi olla hieman laajempi, jotenkin tuntuu, että klo 12 kohdalla on jo saavutettu saturaatiopiste, eikä siitä eteenpäin tapahdu oikein mitään. Volume -ja tonepotikat toimivat koko säätöalueella niinkuin pitääkin. Oikein hyvä pedaali hintaisekseen. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Musisoijja 27.06.2015 16:46:22 | |
---|
Mikähän niminen ois Joyona ja mistä saisi hankittua? |
JaaGeRMaisTeR 27.06.2015 22:02:32 | |
---|
Musisoijja: Mikähän niminen ois Joyona ja mistä saisi hankittua? Hyvä ihminen käytä Googlea. Mutta oisko joyo tremolo jf-09 Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
pkangas 04.01.2016 16:06:06 | |
---|
Täytyy lähteä, että voi palata. |