L_Laiho 24.05.2004 18:18:04 | |
---|
ELIKKÄ HETI ALKUUN SANON ETTÄ EN LÖYTÄNYT VASTAUSTA HAULLA! Elikkäs tuolla iki-ihanassa T-kaupassa on noita Harvey Benttonin 12-kielisiä ~200€ skepoja. Ja kiinnostaisi, että onko ne mllaisia soitettavuudeltaan ja kestääkö osat/pysyykö vireessä(perskele kun ei pääse testailemaan)? Kaverin luokkakaverilla oli kulunut "harrin" sähkiksestä nauhat pois aika äkkiä, mutta miten on akustisten laita? Kertokaa toki myös muista merkeistä! Ja mieluiten vain "varmasta tiedosta" eikä kuulopuhe pohjalta kommentteja! ?_LEgSA_? |
Mark-Ken 24.05.2004 18:38:45 | |
---|
En oo koskaan kuullu Harvey Bentonista... |
En oo koskaan kuullu Harey Bentonista... Ai katos typo perhana :( :D Mut eiköhän pilkunnussijatkin tajua että kyseessä on Harley benton ?_LEgSA_? |
Kapane 24.05.2004 19:03:34 | |
---|
En oo koskaan kuullu Harvey Bentonista... onkohan se yhtä huono merkki ku veljensä? elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Jucciz 24.05.2004 19:29:00 | |
---|
onkohan se yhtä huono merkki ku veljensä? Tuskin sinäkään muun merkkisillä kitaroilla soittaisit, jos omilla rahoilla kamasi hommaisit. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
L_Laiho 24.05.2004 19:33:43 | |
---|
Minua tässä lähinnä kiinnostaa edelleen noitten halpojen 12 kielisten anatomia! ?_LEgSA_? |
Kapane 24.05.2004 20:12:42 | |
---|
Tuskin sinäkään muun merkkisillä kitaroilla soittaisit, jos omilla rahoilla kamasi hommaisit. :) itse asiassa.. kaiken muun olen ostanut itse paitsi nykyiset kielet gaxiin. ja PD7 ja LF7 oli lahjoja... elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja
Kapane 24.05.2004 20:14:44 | |
---|
Minua tässä lähinnä kiinnostaa edelleen noitten halpojen 12 kielisten anatomia! Mun isällä on Landolan 12 kielinen akustinen. Hinnasta en tiedä, mutta hyvä peli se ainakin on. Harleyt nyt on järjestäen huonoja... en ole yhtään hyvää sellaista eläessäni nähnyt. ja toinen samanlainen merkki on williams(tai jotain sinne päin) elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja
K.A.P.V 24.05.2004 20:16:31 | |
---|
Mun isällä on Landolan 12 kielinen akustinen. Hinnasta en tiedä, mutta hyvä peli se ainakin on. Harleyt nyt on järjestäen huonoja... en ole yhtään hyvää sellaista eläessäni nähnyt. ja toinen samanlainen merkki on williams(tai jotain sinne päin) Montako oot nähny? Herra koettelee muttei hylkää. |
Kapane 24.05.2004 20:23:43 | |
---|
Montako oot nähny? nähny mitä? Harleytä livenä... muutaman joista kokeillut kaikkia. ei iskeny ollenkaan. ja ne kauhu tarinat mitä niistä olen kuullut. hui hui hui. williamssit(?). voi voi voi. Kertoo jo varmaan jotain, että niitä myydään anttilassa. semmosia pääsiäisoksia nekin (kahta kokeillut), mutta ei siiitä sen enempää... elisa jumppaa taas.. tossa tytössä on vaaroja