Niskamies 24.05.2004 12:10:13 | |
---|
Mitä järkeä tuossa edes on, että laitetaan gain vaikuttamaan molempiin kanaviin? Onko screamerissa yhteinen gaini kummallekkin kanavalle? Aika surkeeta on juu, onneks en ENGLiä ostanu:) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
NoPainNoGain 24.05.2004 12:15:09 | |
---|
Onko screamerissa yhteinen gaini kummallekkin kanavalle? Screameristä en tiedä, mutta Thunderissa ainakin on. |
Dr. Muff 24.05.2004 12:18:52 | |
---|
Onko screamerissa yhteinen gaini kummallekkin kanavalle? Ei ole yhteinen. Aika surkeeta on juu, onneks en ENGLiä ostanu:) Mitäs se kettu sanoikaan niistä pihlajanmarjoista? ;-) Who's that wanker? |
päänahka 24.05.2004 12:35:00 | |
---|
Fireballissa on myös yhteinen gain-potikka, mutta siitä saa särökanavalla niin paljon säröä jo kello 8:ssa, että clean-kanava on täysin puhdas. Mitäköhän järkeä siinä on, että Fireball maksaa enemmän, vaikka tehot on melkein samat kuin Thunderissa ja toimintoja vähemmän? Thunderia kun pääsis testaamaan, on aika houkuttelevan hintainen. Kuka se Thunderin omistaja täällä oli? Arvostelussa sanoit että 4 ECC83-etuasteputkea, mutta kolmehan siinä on? Se yksi lienee pääteasteessa. No, äärimmäisen tärkeää nippelitietoa. Sanokaa nyt jotain tosta Thunderista verrattuna Fireballiin, uskaltaako tilata sian säkissä, kun Fireball tuntui helevatan hyvältä? Soolot on perseestä. |
Antti1 24.05.2004 13:08:28 | |
---|
Sanokaa nyt jotain tosta Thunderista verrattuna Fireballiin, uskaltaako tilata sian säkissä, kun Fireball tuntui helevatan hyvältä? Mä ainakin uskaltaisin, Pyroniuksen vehjettä kun on tullut kuultua. Eipä tunnu yhteinen gain häntä ainakaan häiritsevän. Mä itse ostan Screamerin kyllä ihan pelkästään toimintojen vuoksi, soundit on mun mielestä lähes identtiset tuohon Thunderiin verrattuna. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 24.05.2004 13:10:30 | |
---|
Mitäs se kettu sanoikaan niistä pihlajanmarjoista? ;-) No, kyllä mullekkin kelpais high gain vahvistin :) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Pyronius 24.05.2004 15:58:57 | |
---|
No ei todellakaan haittaa tuo yhteinen gaininamiska. Jenkkitelen ihan vakiomikeillä sai samaan aikaan hyvät cleanit ja junttasäröt. Tietty jos jotain puuroa haluaa alkaa tekemään, niin suosittelen sitten sulle vaikka MetalZonea. Kuka oikeasti voi tarvita niin paljon säröä kuin tuosta Thunderistakin voi saada aikaan. Ja kyllä cleanit pysyvät cleaneinä aika pitkälle yli klo.15 |
Himottaa nyt ihan penteleesti toi Thunder! Paha vain että, totaa ei vissiin täällä Kouvolassa pääse missää testaamaan, että voisi itse saada selvyyden noista gainnamiskan asetuksista. Ei viitsisi kuitenkaan ihan kokeilematta tilata. |
askomiko 24.05.2004 17:13:55 (muokattu 24.05.2004 17:19:55) | |
---|
Niinno, testailin joskus molempia ja ihan samalta ne kuulosti. En tietenkään ihan testaamatta olisi ostanut, kun ei ollut aavistustakaan millainen laite se on. Se oli sitä aikaa kun ei tämmöistä ENGL-hypeä vielä ollut.. Mutta uskallan lyödä vetoa että jos hevanderi on sydäntä lähellä niin Thunderiin et pety. Edit: ja screamerissa on kaksi gainia+buustit. |