Fuzzy Boner 24.05.2004 09:56:53 | |
---|
No mä tapan tän threadin ja sanon vaan että:
100!!!!!!!!!!!! |
Huevos 24.05.2004 11:24:27 | |
---|
Pidetään kuitenkin mielessä, että tämä on vain internetissä oleva keskustelupalsta. Palsta, joka pyörii musiikin ympärillä ja maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin musiikki... (ja taas SUURENSUURI hymiö) rock. |
baron 24.05.2004 11:27:28 | |
---|
Mä juniorina sanoisin, ettei varttunut ikä palstalla mitenkään haittaa, kunhan osaa nykysuomea kirjoittaa eikä jutut ole pelkästään vanhuudenhöperöitä menneisyyden muisteloita. (Voi niitäkin kohtuullisesti olla) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Juzzu 24.05.2004 11:40:38 | |
---|
Mä juniorina sanoisin, ettei varttunut ikä palstalla mitenkään haittaa, kunhan osaa nykysuomea kirjoittaa Tarkoittaako tämä yhdyssanavirheitä ja huutomerkkejä tms. ;o) Mä taidan sillä m.nettiläisten keski-iän varttuneemmalla puolella, mutta eipä ole liiemmin ongelmia ollut suhtautumisessa niin nuorten kuin wanhempien kirjoituksiin. Toisaalta, aika paljon tulee noilla teknisillä palstoilla viipyiltyä joissa ei keskustelut juurikaan karkaa kovin intohimoisille aalloille ja keskustelun tasokin pysyy vähemmän henkilökohtaisena. Mutta eihän tässä, mitäs tässä, onhan tässä :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
baron 24.05.2004 12:10:15 | |
---|
Tarkoittaako tämä yhdyssanavirheitä ja huutomerkkejä tms. ;o)) Tarkoitin, että ei kalevalaista tai agricolalaista Wanha-Soomea, Kiven aikainen mulle kyllä kelpaisi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Mika Antero 24.05.2004 12:13:49 | |
---|
"Hiljaa, hiljaa, te pakanat!" "Istu rauhassa, Juhani, ja ole huolimatta hänen puheistansa." ------- "Tämä on tuumani asiasta: Hän, joka ylenkatsoo neuvot ja varoitukset, aina vaan ilkivaltaisuutta osoittelee, kylvellen välillemme eripuraisuuden siementä, hän siirrettäköön liitostamme, karkoitettakoon kauas pois." Että näin... Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
MrQ 24.05.2004 13:13:59 | |
---|
Palaa vaan sinne oppikirjojen ääreen, äläkä tuu tänne avautuun. Joulukuussa on sitten turha marista, jos on jäänyt kokeisiin lukematta. Vittu muistavat vielä.... |
Jäärä 24.05.2004 15:50:25 | |
---|
Onko kuitenkaan sopivaa odottaa esim. jonkinlaista erityiskohtelua vaikkapa iän tai kokemuksen perusteella? Tottakai! Mä voin sitten joskus kaukana tulevaisuudessa rasvata sun rollaattorin pyörät. Ilmaiseksi. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Ossi 24.05.2004 16:22:03 | |
---|
Tottakai! Mä voin sitten joskus kaukana tulevaisuudessa rasvata sun rollaattorin pyörät. Ilmaiseksi. Ja svidut! Nykyään ei saa MITÄÄN ilmaiseksi. Mikähän koira tähänkin on taas haudattuna? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Fuzzy Boner 24.05.2004 16:36:05 | |
---|
Ja svidut! Nykyään ei saa MITÄÄN ilmaiseksi. Mikähän koira tähänkin on taas haudattuna? tyttäresi |
tyttäresi Aika pahan heitti Bozzy, mutta hää onkin semmonen häntäheikki eli hähe. |
Ossi 24.05.2004 19:57:25 | |
---|
Onko kuitenkaan sopivaa odottaa esim. jonkinlaista erityiskohtelua vaikkapa iän tai kokemuksen perusteella? Pohdituttaa vieläkin..... "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
baron 25.05.2004 00:12:15 | |
---|
Pohdituttaa vieläkin..... Ne kivat yhteisleikit vanhainkodissa? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
baron 25.05.2004 00:15:14 | |
---|
"Hiljaa, hiljaa, te pakanat!" "Istu rauhassa, Juhani, ja ole huolimatta hänen puheistansa." ------- "Tämä on tuumani asiasta: Hän, joka ylenkatsoo neuvot ja varoitukset, aina vaan ilkivaltaisuutta osoittelee, kylvellen välillemme eripuraisuuden siementä, hän siirrettäköön liitostamme, karkoitettakoon kauas pois." Että näin... Hyvin sopii palstalle! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Jäärä 25.05.2004 08:51:19 | |
---|
Mikähän koira tähänkin on taas haudattuna? Taitaa taas mennä hieman off-topiciksi. Kaikkihan juontaa juurensa vuodelta 2001, jolloin lupasit tarjota lohdutukseksi jäätelöä seuraavassa miitissä kyseenalaistettuasi allekirjoittaneen rumpalin taidot. Ei ole jäätelöä näkynyt eikä kuulunut saatikka sitten maistunut tuossa kielen päällä! Toiminta ajautui siihen pisteeseen, että sitten seuraavassa miitissä Tellu (näin saatiin myös viattomat kärsimään tästä makaaberista erehdyksestäsi) joutui kuskiksi sunnuntaiaamuna, jotta makeannälkä saatiin tyydytetyksi ja jäätelön samettinen ihanuus sai täyttää vatsalaukun. Kostoksi aattelin katkaista ne rollaattorin käsijarruvaijerit. Rasvauksen tietysti olisivat rollaattorin laakerit saaneet, niinku hämäykseksi. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Ossi 25.05.2004 09:36:57 | |
---|
Kaikkihan juontaa juurensa vuodelta 2001, jolloin lupasit tarjota lohdutukseksi jäätelöä seuraavassa miitissä kyseenalaistettuasi allekirjoittaneen rumpalin taidot. Ei ole jäätelöä näkynyt eikä kuulunut saatikka sitten maistunut tuossa kielen päällä! Kappas kehveliä, niinpäs muuten olikin. Mitenkäs tämän epäkohdan korjaisi? Voisin tietysti lähettää kylmälaukullisen suomalaista Valiojäätelöä bussissa Lohjan matkahuoltoon tms. kun et ymmärtääkseni taida päästä tällä kerralla miittiinkään.
Kostoksi aattelin katkaista ne rollaattorin käsijarruvaijerit. Rasvauksen tietysti olisivat rollaattorin laakerit saaneet, niinku hämäykseksi. Jotain tuollaista käväisi mielessä. Tietysti pelastaisit vielä äijäpahasen selässä killuvan Gibsonin hyvään kotiin ennenkuin tyrkkäisit papan mäen päältä "pikataipaleelle". "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
paavi 25.05.2004 09:46:55 | |
---|
Voisin tietysti lähettää kylmälaukullisen suomalaista Valiojäätelöä bussissa Lohjan matkahuoltoon tms. Ei muuten oo enää suomalaista... |
Jäärä 25.05.2004 09:50:45 | |
---|
Voisin tietysti lähettää kylmälaukullisen suomalaista Valiojäätelöä bussissa Lohjan matkahuoltoon tms. kun et ymmärtääkseni taida päästä tällä kerralla miittiinkään. Täytynee katella vielä, jos ehtisi pistäytymään, täytyy vaan eka noi aikataulut selvittää, kyseessä on hääkeikat. Niiden järjestäjät yleensä pikkumaisuuksissaan haluavat, että bändi saapuu epäinhimilliseen aikaan juhlapaikalle. Ja ajomatkaa Turkuuseen tulee aika paljon. Jotain tuollaista käväisi mielessä. Tietysti pelastaisit vielä äijäpahasen selässä killuvan Gibsonin hyvään kotiin ennenkuin tyrkkäisit papan mäen päältä "pikataipaleelle". Niin no, meidän kämppään ei enää mahdu mitään roinaa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Ossi 25.05.2004 09:52:56 | |
---|
Ei muuten oo enää suomalaista... Joko se Valion omistuspohja siirtyi Nestlelle näin nopeasti? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Jäärä 25.05.2004 09:53:02 | |
---|
Ei muuten oo enää suomalaista... Niin just! Nyt se meinaa vielä myrkyttää mun. Kaamea bakteeri vaanii heti kun jätskinvalmistus vaihtuu ulkomaalaisvetoiseksi. Onko mun kuolonkohtalona joku veriripuli ym.? Pirullinen suunnitelma. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |